• Naam: Louise

    Leeftijd: 16 jaar

    Woonplaats: Wonend ergens in een klein, onbekend dorpje, tussen de koeien en de schapen, in Drenthe.

    Kort iets over mezelf: Al vanaf ik klein ben, ben ik verslaafd aan lezen en schrijven. Spannende boeken heb ik altijd al geweldig gevonden en heb, toen ik klein was, al vaak geprobeerd een spannend boek te schrijven. Helaas nooit afgerond ;p
    Naast een boekenfreak ben ik ook nog eens een filmfreak. En Horror is mijn favoriet. Drama kan ik niet zo goed tegen, omdat ik snel huil bij films. Maar soms kijk ik dit om in The Mood te komen bij het schrijven van een verhaal. Ik ben een meisje dat snel afgeleid is en ik teken ontzettend veel. Ik heb z'n zestig onafgemaakte verhalen op mijn computer staan en zoals jullie wel zien heb ik nog geen verhaal op quizlet gezet. Dat komt omdat ik ook best onzeker over mijzelf ben en het moeilijk vind om mijn werk aan anderen te laten zien. Maar binnenkort wil ik die knoop doorhakken.

    Ik ben een gek en actief meisje en leef veel in mijn fantasie wereld. De meeste van mijn verhalen komen tot stand uit mijn dromen. Tja..
    Verder hou ik van eten en op vakantie gaan. Ik speel piano en voor de rest hang ik een beetje rond in mijn wereld.


    Hurry up, We're dreaming!