• Ik heb mijn eerste jaar Rechtenstudie gehaald! Het hing van 1 vak in zijn geheel af en een aantal toetsen die ik goed moest maken.
    Maar ik heb al mijn toetsen (behalve dat ene vak) volledig en voldoende afgerond!
    Op naar het 2e jaar waar ik de leuke vakken en excursies krijg!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Gelukkig niet, dan zou ik geen VOG of PVB kunnen krijgen en mijn studie niet afronden.
    (VOG = Verklaring omtrent gedrag, dus je moet lief zijn. PVB = Proeve Van Bekwaamheid, ongeveer hetzelfde alleen in de juridische sector werk je met een VOG)

    @ Backfire; Ik ben dit jaar mee geweest met de 2e klassen, omdat we toch niks deden en ik ben bijna uit de rechtszaal verwijderd omdat ik te hard lachte. Believe me it's fun. Één man kon amper Nederlands, was te laat voor zijn eigen zaak en was ontzettend laag begaafd. (Hij zei zelf dat ie een laag IQ heeft en sprak dit uit als iekoe.)
    De andere was één of andere junk die een potje gel had gestolen.
    Echt waar ik heb nog nooit zo hard gelachen. Maar voor grappige zaken moet je ook gewoon bij de politierechter of de kantonrechter zijn.


    Wij waren meervoudige kamer en de verdachten waren ontzettend saai. In het begin was het nog wel leuk om te volgen, maar toen het requisitoir en pleidooi en die shit begon, viel ik bijna in slaap. En de stoelen zijn hard.
    Tijdens de rechtszaak van de andere klas ging de verdachte met stoelen gooien, kijk, dat is amusant :'D.


    i put the fun in funeral

    Gefeliciteerd :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Elly4ever schreef:
    Gefeliciteerd!


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd Naomy!


    Life is hard and then we die

    Gefeliciteerd, wat goed! En alvast heel veel plezier en succes volgend jaar, proficiat!

    Gefeliciteerd!
    Ik ga in september met mijn studie beginnen, heel benieuwd naar. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gefeliciteerd! :D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd en volgend jaar ook veel plezier ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ichiya schreef:
    Gefeliciteerd! :'D


    effort never betrays you

    Gefeliciteeeeerd!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dankjewel allemaal! Ik heb er zo'n zin in!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    DarkSavior schreef:
    Gefeliciteeeeerd!


    Mitchell! Dankjeweeeeel.
    Kan je btw je nummer even in een pb droppen. Ik ben al mn nummers kwijt en de router is kapot gegaan dus ik kan morgen pas weer op skype...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Mitchell! Dankjeweeeeel.
    Kan je btw je nummer even in een pb droppen. Ik ben al mn nummers kwijt en de router is kapot gegaan dus ik kan morgen pas weer op skype...

    Will do.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gefeliciteerd.(:

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 23:59 ]


    -

    Gefeliciteerd!
    Heb vandaag ook te horen gekregen dat ik naar 't 2e leerjaar kan als game artist. (:


    I live for the applause, you will die for it.