• heeeeeeey,
    IK heb een vraagje/ jullie mening nodig....
    Ik was gisteren (zoals gewoonlijk) op youtube (filmpjes opzoeken).
    Ik keek naar een filmpje met de trailer van de 1D film.
    En ik was zo naar de reactie's aan het kijken. En daar stond een reactie van 1Dvevo:
    the real skype name of Niall Horan is ....
    (ongeveer)
    ik direct mijn skype aan en request gestuurd hij heeft geaccepteerd enzo
    maar ant niet als ik probeer te chatten
    IK had al van het begin een vermoeden dat het niet waar is, maar wat denken jullie???
    alsvast bedankt :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Waarschijnlijk nep.


    'Darling, just hold on'

    Fake :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Fake.


    We need a bigger boat.

    Lol, fake.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nep. Ik denk niet dat een beroemdheid zomaar een wildvreemde op skype gaat accepteren. Hij heeft wel iets beters te doen en hij heeft denk ik niet eens skype. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Nep. Ik denk niet dat een beroemdheid zomaar een wildvreemde op skype gaat accepteren. Hij heeft wel iets beters te doen en hij heeft denk ik niet eens skype. :')


    Hij heeft wel Skype want hij heeft een keer in een interview gezegd dat hij vaak Skypte met Demi Lovato, maar ik denk inderdaad dat het nep is :3

    Omg dat zou vast echt zijn! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nep.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 16:26 ]


    26 - 02 - '16

    Scorpia schreef:
    Nep. Ik denk niet dat een beroemdheid zomaar een wildvreemde op skype gaat accepteren. Hij heeft wel iets beters te doen en hij heeft denk ik niet eens skype. :')

    HIj heeft wel skype wss, maar ik had zeker al een vermoede, zenne, maar hij is ook al hel den tijd on dus nu ist zeker


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Serieus? Dit is de meest vreemde bullshit dat ik ooit gehoord heb,


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scairp schreef:
    Serieus? Dit is de meest vreemde bullshit dat ik ooit gehoord heb,

    ik zeg alleen wat er gebeurd is


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    HIjzelf zal zijn skype echt niet ergens zomaar neer zetten, en ik gok dat de weinige mensen die het hebben het ook niet zomaar zullen afstaan. Dit is gewoon iemand die aandacht wilt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    HIjzelf zal zijn skype echt niet ergens zomaar neer zetten, en ik gok dat de weinige mensen die het hebben het ook niet zomaar zullen afstaan. Dit is gewoon iemand die aandacht wilt.


    zoiets dacht ik ook, maar als hij/zij aandacht wil zou die dan niet antwoorden?


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    ILOVEUXXX schreef:
    (...)

    zoiets dacht ik ook, maar als hij/zij aandacht wil zou die dan niet antwoorden?



    Als er waarschijnlijk een paar honderd blote kutjes aangeboden worden op de webcam? Muh, ik kan me bedenken dat diegene wel meer te doen heeft dan op "simpele" verzoekjes in te gaan. :Y)


    Til hug og blod.

    Scorpia schreef:
    Nep. Ik denk niet dat een beroemdheid zomaar een wildvreemde op skype gaat accepteren. Hij heeft wel iets beters te doen en hij heeft denk ik niet eens skype. :')


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.