• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - cairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 19:13 ]

    xkimx124 schreef:
    nee maakt niet uit, ik maak het morgenavond aan, want ik ga zo weg, en moet morgen overdag werken, dus maak de eerste topic morgenavond aan


    Mwuha. Het is na zessen dus is het avond, je zei dit gisteren, je zei morgenavond en ik wil beginnen. Duss ga je het topic aanmaken?

    srry dat ik sow zeur


    take me back to the basics and the simple life

    Zometeen, mag het een beetje rustig ik kom net terug van een hele dag werken!!!

    Dangerx schreef:
    Ik wil alvast een meisje reserveren als dat kan. Ik vul zo het lijstje in, maar wil gewoon zeker zijn dat ik een rol heb alvast ;)


    Is goed

    xkimx124 schreef:
    Zometeen, mag het een beetje rustig ik kom net terug van een hele dag werken!!!


    Sorry.........


    take me back to the basics and the simple life

    naam: Danger Belle Katherine Liwe
    bijnaam: Missy
    leeftijd: 17
    dansstijl: modern
    uiterlijk omschrijving: Danger heeft lang bruin haar tot aan haar middel. Haar ogen zijn lichtbruin en haar huidskleur is licht met een beetje een olijfkleurige tint erin. Haar taille is slank en ze is rond de 1,75 lang.


    karakter: Danger is een meid vol passie in haar. Ze kan tegen vreemden bot overkomen. Dit doet ze om zichzelf te beschermen, maar als je haar eenmaal kent is het een aardig en liefhebbend meisje.
    extra: Danger is erg terughoudend als het gaat om jongens. Ze is wel eens uit geweest, maar een serieuze relatie was nog niet echt aan de orde gekomen vanwege haar grote passie. Ooit hoopt ze een jongen te vinden. Ook heeft ze een tattoo op haar bovenarm. Daar staat een wolf.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    je rol is goed gekeurd, ik zet je zo bij een dansgroep erbij, en dan kun je gewoon mee doen met de rpg

    Yeey ^^ thank you (:

    DAMN AIDEM IS HOT!! 0,0 wrm ziet ie niet bkj mij in ut team ;)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 14:53 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik heb hem gewoon gekopieerd en een andere naam gegeven.


    Naam:
    Tyler ''Ty'' Austin Melin
    Eventuele bijnaam:
    'Ty'
    Leeftijd:
    18. Verjaart 13 november
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]


    Bentley is z'on 1 meter 79 lang. Hij is dan ook niet echt lang voor een jongen. Zijn haar heeft hij wel eens blond geverfd maar daar was hij dan ook weer snel op weggekeken en veranderde het weer na bruin. Bentley is elke dag in de sportschool als het kan.
    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!]
    Bentley scheelt van het karaktar niet heel veel van Jay. Als je ze naast elkaar zet en ze dezelfde vraag stelt ga je vaak hetzelfde uit hun monden horen komen. Als dat gebeurt schieten ze vaak in de lach. Samen hebben ze de grootste lol. Hij zal dan ook door het vuur gaan als het om haar gaat. Als het op liefde aankomt moet niemand aan zijn zusje zitten. Bentley is heel ijdel en vind dat hij er altijd goed uit moet zien. Hij heeft niet voor niets in zijn linkerzak altijd zijn gelukskam zitten! Bentley is dan erg zeker over zichzelf dat hij er goed uitziet. Hij heeft al verschillende relatie's gehad maar die zijn niet ergens op gaan lijken. Hij was dan ook degene die het telkens uitmaakte. Bentley houd er niet van om mensen verdrietig te zien. Hij zal je altijd willen opvrolijken.
    Extra:
    Danstijl; Breakdance hiphop en streetdance.[/i][/center]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 19:09 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ik zet hem erbij

    Cairde schreef:
    Ik heb hem gewoon gekopieerd en een andere naam gegeven.


    Naam:
    Tyler ''Ty'' Austin Melin
    Eventuele bijnaam:
    'Ty'
    Leeftijd:
    18. Verjaart 13 november
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]


    Bentley is z'on 1 meter 79 lang. Hij is dan ook niet echt lang voor een jongen. Zijn haar heeft hij wel eens blond geverfd maar daar was hij dan ook weer snel op weggekeken en veranderde het weer na bruin. Bentley is elke dag in de sportschool als het kan.
    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!]
    Bentley scheelt van het karaktar niet heel veel van Jay. Als je ze naast elkaar zet en ze dezelfde vraag stelt ga je vaak hetzelfde uit hun monden horen komen. Als dat gebeurt schieten ze vaak in de lach. Samen hebben ze de grootste lol. Hij zal dan ook door het vuur gaan als het om haar gaat. Als het op liefde aankomt moet niemand aan zijn zusje zitten. Bentley is heel ijdel en vind dat hij er altijd goed uit moet zien. Hij heeft niet voor niets in zijn linkerzak altijd zijn gelukskam zitten! Bentley is dan erg zeker over zichzelf dat hij er goed uitziet. Hij heeft al verschillende relatie's gehad maar die zijn niet ergens op gaan lijken. Hij was dan ook degene die het telkens uitmaakte. Bentley houd er niet van om mensen verdrietig te zien. Hij zal je altijd willen opvrolijken.
    Extra:
    Danstijl; Breakdance hiphop en streetdance.[/i][/center]


    Haha, leuk. Je zit bij mij in de groep :]