• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - cairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 19:13 ]

    Mag ik een jongen en een meisje reserveren? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ja tuurlijk

    Mag ik meisje reserveren?
    Xx

    ik zet jullie erbij

    Mag ik een meisje?


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    ja dat mag :)

    naam: Aubrey Fine
    bijnaam: Brie
    leeftijd:[tussen de 16 en 20: 17 jaar, ze wordt over 4 maanden 18
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.] Modern. Aubrey heeft vroeger ook hiphop gedanst, maar dat mocht niet van haar moeder. Haar moeder zag haar liever als een soort 'prima ballerina'. Aubrey is nooit gestopt met houden met houden van hiphop. Ze vind het nog steeds super cool, maar heeft het opgegeven en is zich gaan concentreren op modern.
    uiterlijk omschrijving:[met foto]


    Aubrey wordt vaak gezien als het perfecte plaatje. Blond met blauwe ogen. Lang stijl haar dat mooi langs haar bruine gezicht valt. Het prefecte barbie bruine huidje, dat overigens helemaal echt is. En rechte witte tanden om jaloers op te zijn. Ze is ook nog maar klein met haar 1.67 meter, maar jongens vinden dat juist leuk. Helaas denkt Aubrey er anders over. Ze besteed elke dag zoveel tijd aan haar uiterlijk: De lange wimpers, die niet nep zijn, dus daarmee heeft ze heel veel werk. Het stijlen van haar haar. Het haar in model brengen en dan nog het ergste; de kleren uitkiezen. Bij Aubrey moet alles perfect zijn.
    karakter: Aubrey is opgegroeid in een goed thuis. Lieve ouders die om haar gaven, genoeg geld, een groot huis en dan ook nog eens er zo mooi uitzien. Ze had alles mee zou je zegen, maar eigenlijk is dat niet zo. Voor de buitenwereld zag alles er perfect uit. Aubrey was het perfecte meisje, met de mooie glimlach en ze was altijd bij haar perfecte ouders. Ze hadden zulke leuke familie uitjes. Iets waar al haar vriendinnen jaloers op waren, maar Aubrey was niet zo tevreden. Zij had liever in de vakantie thuis gezeten. Leuk met vriendinnen afspreken en samen gaan zwemmen, of dansen, want dansen is haar grote passie. Dat deed ze liever dan naar Disney land Parijs gaan. Aubrey leefde voor hiphop. Ze was er bijna elke dag mee bezig. Tot ze er op haar 8e een been mee brak. Na een stunt viel ze en ze kon weken niet dansen. Aubrey was er kapot van en haar ouders ook. Haar moeder vooral. Aubrey mocht niet meer hiphoppen, dat was te gevaarlijk vond haar moeder. Aubreys wereld stortte in. Vanaf nu moest ze zich gaan concentreren op ballet. Aubrey had het er eerst heel moeilijk mee en ging door een zware tijd, maar na enkele maanden begon ze ballet echt leuk te vinden. Ze had haar lengte erg mee, doordat ze klein was en niet zoveel woog, werd zij altijd gelift. Als er een wedstrijd was moest Aubrey de prima ballerina zijn. Ze moest er perfect uitzien en haar moeder maakte haar zo mooi op, dat er gewoon niets meer mis kon gaan. Sindsdien is Aubrey er zo op gebrand om er perfect uit te zien en ook perfect te zijn. Ze wil haar ouders niet teleurstellen, wat er ook gebeurd. Aubrey is dus een echte perfectionist en komt op veel mensen ook over als dat perfecte meisje, maar eigenlijk is ze dat dus niet. Aubrey draagt een masker die ze er nooit vanaf zal gaan halen. Ze houdt zich altijd op de achtergrond, ook al wilt ze heel graag het uitschreeuwen. Ze zal op de achtergrond blijven.
    extra: Aubrey heeft niet zo veel vrienden en is niet super sociaal, ze is meer het stille meisje. Ze hoopt ooit een leuke vriendin te vinden, waarbij ze zichzelf kan zijn en wel lekker kan losgaan, maar Aubrey zou er nooit op afstappen. Nee Aubrey laat de meiden naar haar toe komen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 18:23 ]

    Is ze zo goed? :3

    naam: Isabel Indy Davids
    bijnaam: Iesje of Isa
    leeftijd:[tussen de 16 en 20] 17 jaar
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.] lyrical hiphop
    uiterlijk omschrijving:[met foto]




    Isabel is een klein en slank meisje. Met haar 1 meter 65, kan ze vaak goed gelift worden bij het dansen. Ze heeft lange bruine haren, die golvend zijn, maar vaak stijlt ze het. Met haar bruin/groene ogen kan ze vele jongens harten laten smelten. Isabel heeft Italiaanse ouders vandaar ook haar tintje. Ze houd er niet echt van om heel veel make-up op haar gezicht te smeren, omdat ze het er dan ook altijd weer af moet halen en dat vind ze te veel werk. Ze zorgt wel dat haar ogen altijd mooi opgemaakt zijn, want ogen spreken vind ze altijd. Isabel is niet een meisje die in jurkjes en hele nette kleding loopt. Het liefst heeft ze gewoon een shortje aan met een sport bh, en een los hemdje, met all- stars eronder. Als het maar lekker zit. Als het moet kan ze zich wel heel meisjes achtig kleden, maar ze is meer van de ''beach stijl''

    karakter: Isabel kan een grote mond hebben, ze laat zeker niet over zich heen lopen. Ze heeft overal een mening over en die uit ze graag. Ze is een echte bikkel en gaat tot het uiterste om haar doel te bereiken. Vals spelen zou ze niet zo snel doen, dat vind ze dan weer net te ver gaan. Andere mensen zouden haar niet als de makkelijkste omschrijven, en soms wel een tikkeltje bitchy. Ze neemt graag de leiding, en geeft die niet graag uit handen. Isabel vind het leuk om discussies met mensen aan te gaan, ook al weet ze soms dat anderen gelijk hebben, ze zal nooit haar ongelijk toegeven, daar is ze te eigenwijs voor. Toen Isabel jong was heeft ze aan ballet gedaan, op haar tiende is ze daar mee gestopt omdat het niet bij haar paste, daarom is ze hiphop gaan doen. Op haar veertiende kwam ze erachter dat hiphop uit verschillende stijlen bestaat, toen is ze zich gaan verdiepen in lyrical hiphop, het is dan nog gewoon hiphop maar dan moet je meer met je gevoel dansen, dat doet ze nu 2 jaar. Ze heeft al wel een paar vriendjes gehad, maar in jongens heeft ze even geen zin meer, het zorgt alleen maar voor problemen. Ze speelt graag hard to get, en vind het heerlijk als jongens hun best doen voor haar.

    extra: Isabel heeft deze tattoo aan de zijkant van haar lichaam staan.

    Mag ik ook een jongen? :$

    jup

    ik zou wel mee willen doen maar ben bang dat ik over te weinig ervaring/te weinig info over dansen beschik. Ik heb alleen meegedaan aan RPG's op een andere site die ik liever niet noem IVM ik dan een kleuter genoemd word..


    take me back to the basics and the simple life

    Fleeko schreef:
    Mag ik een jongen en een meisje reserveren? :3


    Voor mij ook.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Pinokkio schreef:
    ik zou wel mee willen doen maar ben bang dat ik over te weinig ervaring/te weinig info over dansen beschik. Ik heb alleen meegedaan aan RPG's op een andere site die ik liever niet noem IVM ik dan een kleuter genoemd word..


    Degene die dat zeggen zijn zelf kleuters. :Y)

    En je kunt het altijd proberen toch? Niet geschoten is altijd mis. Beter één vogel in je hand dan 10 in de lucht. *Ik kan nog wel zo doorgaan, maar de spreekwoorden die ik weet raken op.^^*


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Degene die dat zeggen zijn zelf kleuters. :Y)

    En je kunt het altijd proberen toch? Niet geschoten is altijd mis. Beter één vogel in je hand dan 10 in de lucht. *Ik kan nog wel zo doorgaan, maar de spreekwoorden die ik weet raken op.^^*



    Oke.. Ik zal het proberen maar ik heb dit nog nooit op quizlet gedaan.. Ik heb ook ff n vraagje: Hoe zet je in linkje in een woord? En mag ik dan een meisje?...


    take me back to the basics and the simple life