• Revolution

    Nederlands én Engels RPG


    Het verhaal speelt zich vijftien jaar na het wereldwijd uitvallen van de elektriciteit af. Inmiddels is Amerika weer wat opgebouwd, maar het is lang niet meer hetzelfde. Het land verdeeld is 6 verschillende naties: California Common Wealth, Wasteland, Plains Nation, Texas, Monroe Republic en The Georgia Federation. Naast die zes districten heb je nog de Rebellen, die het oude Amerika terug willen. Hun embleem is dan ook de Amerikaanse vlag .
    In The Monroe Republic zijn de Militia de baas, wat te vergelijken valt met het leger, maar dan heel wat corrupter. Tegenstanders van Generaal van de Monroe Militia worden uitgeschakeld. De Militia hebben de wapens verzamelt en houden die voor zichzelf, waardoor ze de bevolking in bedwang kunnen houden. De bevolking beschikt wel over wapens, want ze moeten natuurlijk op dieren kunnen jagen voor eten, maar die wapens zijn niet zo kracht als vuurwapens, denk aan zwaarden, pijl en boog etc.
    Dan komt er aan het licht dat er amuletten zijn waarmee je jezelf kan voorzien van elektriciteit - het "gewone" volk weet dit niet-. Aan een amulet alleen heb je niet veel, aangezien ze een maximum bereik hebben. Wel kunnen er machines ontworpen worden waardoor het bereik van de amuletten groter wordt. Het ligt natuurlijk voor de hand dat iedereen die amuletten wilt hebben, aangezien elektriciteit betekent dat je ook dingen als helicopters en tanks kunt gebruiken. Degene die in bezit komt van de meeste amuletten, zou dus ook de meeste macht kunnen krijgen.
    Er is echter een mogelijkheid dat iedereen weer stroom kan krijgen. Daarvoor moet je naar The Tower gaan, maar bijna niemand weet waar die is, en de The Tower is bewoond door de wetenschappers die daar waren toen de stroom uitviel, maar dat weet ook niemand. In The Tower hebben ze overigens nog wel elektriciteit. De Rebellen hebben als doel om de stroom weer aan te krijgen, maar er bestaan tussen hun ook onenigheid daarover. De ene groep wil stroom voor iedereen, en de andere groep wil stroom voor de Rebellen alleen, zodat ze de Militia kunnen verslaan. De Militia wil natuurlijk niet zijn macht kwijt raken, en zal dan ook alles doen om er voor te zorgen dat de Rebellen The Tower niet zullen bereiken.


    Story
    Graag lezen vóór je aan je rol begint



    Regels
    – Minimaal 300 woorden, heb je twee personages in de post, dan 500.
    – Max 2 personages p.p.
    – Geen mensen die gelijk al stoppen
    – Niet speedposten
    – 2 posts wachten voordat je weer post. Is er na 2 dagen nog maar één keer gepost, dan mag je ook posten.
    – Post je in het Nederlands, dan gebruik je gewoon ABN. Als je in het Engels post, dan verwachten we wel dat je dat een beetje kan.
    – Geen perfecte personages!
    – 18+ is toegestaan.
    – Bestuur niet de personages van anderen.
    – Wees realistisch. Ben je dat niet, dan zullen wij je daar op wijzen.
    – Ga niet van te voren allerlei dingen plannen (die tussen twee personages gaan gebeuren), dan ga je maar een verhaal schrijven.
    – Offtopic is in het speeltopic verboden en niet nodig, want er zal een praattopic aangemaakt worden.
    – Geen personages overnemen uit de serie
    – Houdt er rekening mee dat veel dingen schaars zijn
    – Topics worden geopend door Lahey of Assassin


    Rollen

    Rebellen
    Lahey
    – Natáli Michele Carvalho - Assassin
    Hylla

    Ribery
    TicTac
    Javert
    – Loren Rhys Harvey - Castamere
    Kynareth


    Wetenschappers (horen bij de Rebellen)
    Alecia



    Militia
    – Sorcha O'Riagáin - SneakyDom
    Lahey


    – Wyatt Colt - Assassin
    – Imre Johannesen - Hashirama



    The battle for power begins


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 17:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2013 - 15:27 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En dus moest ik van de pc en kan ik er nu nog steeds niet op. Ugh. "--

    Maar ik zorg er dus wel voor dat ze morgen af is, ook al moet ik dat op mijn tablet doen.


    help

    Ik laat dit rollentopic sluiten en open een nieuwe, omdat ik denk dat veel van de rollen niet op tijd afgemaakt zullen worden en dan zitten we met te weinig personages. De personages die af zijn zullen gewoon blijven staan - als die users nog mee willen doen - en de users waarvan de personages nog niet af zijn zal ik een berichtje sturen met de vraag of ze nog mee willen doen.
    De link van het nieuwe rollentopic zal ik hier plaatsen, en naar iedereen sturen.

    I'm going to close this roletopic and I will open a new one, cause I think a lot of roles won't be finished before 8 pm and we can't start with only 6 characters. The characters who are already finished will remain standing - at least, if those users still want to participate - and I will send the users of whom the characters still aren't finished a message with the question whether they still want to participate.
    I'll put the link of the new roletopic in this topic, and I also will send it to everyone who still participates.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nieuw rollentopic/new roletopic!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered