• ..Blijkt het iets heel anders te zijn dan dat je verwacht had, te zien aan de advertentie

    Oordeel eerst zelf door deze advertentie te bekijken en vraag je dan of of je deze kamer / dit huis leuk vindt:
    http://kamernet.nl/details/973435/mymessages (ik weet niet zeker of deze link het doet?)

    Dat ziet er best wel goed uit toch?, dichtbij de uithof (universiteit), redelijk betaalbaar (voor Utrecht dan), en in een best groene omgeving.


    Kijk vervolgens naar dit filmpje en vraag je dan af of hoe je de kamer / het huis nu vindt:



    Het was dat mijn moeder achter dat filmpje kwam, anders was ik zo in de handen van de duivel gelopen (sorry voor de mensen die hier christelijk zijn, dit is meer als grapje bedoelt). Alleen heb ik dus een afspraak morgen om half 4, waar ik dus niet ga komen opdagen, nu maar hopen dat ze mijn berichtje op tijd (op kamernet) leest...


    Aan niets denken is ook denken.

    Woah, dat is toch wel iets wat je erbij zou moeten vermelden denk ik dan toch.


    Your make-up is terrible

    Dat dacht ik ook ja, maar blijkbaar vonden zij van niet. Ik denk gewoon dat ze mensen niet gelijk wilden afschrikken haha.


    Aan niets denken is ook denken.

    Wat.... dat is toch geen studentenhuis? Ze zijn nog strenger als bij mij thuis :S


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wat.... dat is toch geen studentenhuis? Ze zijn nog strenger als bij mij thuis :S


    Ja, dáárom haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn geluid doet het niet maar die beelden zeggen genoeg. Ziet er streng uit.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    *geluid gefixt* Woah, geen jongens langs? O_o Ben ik blij dat als ik daar zou studeren ik gewoon bij mijn ouders mocht blijven.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Nou, ik ben Christelijk, maar ik vind hun regels wel erg streng. Geen tv? Voor 12 uur thuis zijn? Geen jongens? Kom op, niet omdat je een christen ben, ga je geen sociaal leven mogen hebben.


    -