• Hey beste Potterheads,


    Dit is een spel dat draait om Harry Potter (hoe raad je het).
    Eigenlijk is het gewoon de bedoeling dat je bij de speler boven jou goed de profielfoto bekijkt en dan zegt welke personage uit Harry Potter er volgens jou best wel op lijkt.
    Veel plezier!




    Begin maar met mij !


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I wanna be a wizard!

    Tja, Harry Potter's patronus, dus Harry Potter himself.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ginny? XD


    No growth of the heart is ever a waste

    Uhm, Daan Thomas?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Knikkebeen (cat)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Fleur Delacour


    I wanna be a wizard!

    Patrones van Potter


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hoe heet ze, The Grey Lady?
    Zo, het spook van Ravenclaw :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Een jongere Molly :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik denk aan de Relieken van de dood, omdat ik een driehoek zie. De broertjes Prosper dus.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    McGonagall


    Miep

    Luna


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cedric :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Doet me een beetje denken aan de vader van Luna met zwart haar..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ItsNiall schreef:
    Ik denk aan de Relieken van de dood, omdat ik een driehoek zie. De broertjes Prosper dus.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    No idea, weet niet zo veel van Harry Potter. Maar je foto deed me dan als eerste denken aan dat meisje van de Geheime Kamer, die in de WC's is vermoord :L


    I live for the applause, you will die for it.