• Hi..

    Ik had net ruzie met mijn moeder. Ze zei dat ik een 'kut gedrag' heb. Ik was nogal beledigd, dus ik zei dat zei dat juist heeft.
    Ze pakte me beet, een hand stevig om mijn linkerpols en met een hand sloeg ze keihard tegen mijn hoofd.
    Hierdoor werd ik meer opgefokt, maar was bang. Ik ging naar mijn kamer, en keek naar mijn mobiel. Jullie raden het vast al. Die werd afgepakt. Ik zo van: Sorry Sorry Sorry! Alsjeblieft! Doe me niks aan!

    Zij begon zo te schelden, en toen schreeuwde ik zo luid als ik maar kan: dat ik dood wil, en dat ik haar nooit meer wil zien.
    Ik voelde dat ik mijn ademhaling niet kon beheersen, dus die ging gejaagd.
    Ik gooide dus net een lamp door de kamer heen.
    Deze krijg je voorlopig niet meer terug!!
    Mijn mobiel betekent ALLES voor me.
    Ze gaat t aan mn vader vertellen. Ik ga dood...omfg.
    Ze liep mijn kamer uit, en ik ren naar de badkamer. Hup, een schaar.
    Begin schrammen te zetten op mijn pols.

    Dus..Nu heb ik alleen jullie nog. Hebben jullie mss nog tips voor me hoe ik mezelf kan kalmeren?
    Tot tien tellen, weglopen ofzo heeft geen zin...
    Daar denk ik niet bij na in zo'n soort situatie..

    x


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    fireflower schreef:
    (...)precies ik heb een ontzettende ramp jeugd gehad maar ieders beleving is anders met hoe erg iets is.... kom op zeg.
    je zegt toch ook niet tegen een kanker patient niet aanstellen iemand anders had een nog veel ergere vorm

    Dit bedoel ik. Mensen moeten áltijd even vermelden dat hun leven ook niet leuk is geweest. Waarom.. Je punt kan je ook maken zonder dat erbij te vermelden.


    -

    Gobsmacked schreef:
    Jezelf iets aandoen helpt niet; niet meer doen dus.
    Voor de rest: zoek professionele hulp.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    My god...
    Het is toch zo dat ze een beetje overdrijft. Elk kind's mobiel is wel eens afgepakt, of heeft wel eens een tik gekregen of w/e.

    Whatever, lol. Ik zeg alleen mijn mening en ik krijg meteen een Fuck Off. Dikke lul yo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Genius schreef:
    (...)
    Dit bedoel ik. Mensen moeten áltijd even vermelden dat hun leven ook niet leuk is geweest. Waarom.. Je punt kan je ook maken zonder dat erbij te vermelden.


    Amen!!

    (heart2)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dit bedoel ik. Mensen moeten áltijd even vermelden dat hun leven ook niet leuk is geweest. Waarom.. Je punt kan je ook maken zonder dat erbij te vermelden.
    in mijn verdediging =) was het om aan te geven dat ik uit ervaring spreek =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Joker schreef:
    My god...
    Het is toch zo dat ze een beetje overdrijft. Elk kind's mobiel is wel eens afgepakt, of heeft wel eens een tik gekregen of w/e.

    Whatever, lol. Ik zeg alleen mijn mening en ik krijg meteen een Fuck Off. Dikke lul yo.
    je hebt geen idee wat er vooraf aan is gegaan =) doeii
    en je mag best een mening hebben maar dat kan je ook op een andere manier formuleren


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)je hebt geen idee wat er vooraf aan is gegaan =) doeii
    en je mag best een mening hebben maar dat kan je ook op een andere manier formuleren

    Doei? Really.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    My god...
    Het is toch zo dat ze een beetje overdrijft. Elk kind's mobiel is wel eens afgepakt, of heeft wel eens een tik gekregen of w/e.

    Whatever, lol. Ik zeg alleen mijn mening en ik krijg meteen een Fuck Off. Dikke lul yo.

    Mijn mobiel is nog nooit afgepakt en ik heb nog nooit een tik gekregen.
    I'm good ^^

    fireflower schreef:
    (...)in mijn verdediging =) was het om aan te geven dat ik uit ervaring spreek =)

    Verdediging? We zitten hier niet in een rechtszaak..
    En 'ervaring' is niet nodig om te weten dat iedereen dingen anders ziet.


    -

    Joker schreef:
    (...)
    Doei? Really.
    =) jup


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Stelletje kleuters. Jezus.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    You're joking? Right?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Not sure if exaggerating or.. Nee echt, die "mijn mobiel is mijn alles" maakte deze hele post een stuk minder serieus.


    ars moriendi

    Dat mobiel gedeelte vind ik persoonlijk nogal overdreven.
    Maar het andere gedeelte herken ik, wat ik doe is een of twee mensen op quizlet of ergens anders over vertellen en als je dan de drang heb gelijk degene die online is voor afleiding, of start een verhaal voor afleiding.
    BIj mij werkt het zelf niet altijd maar het heeft al wel af en toe geholpen.
    Praat erover met je ma dat ze je echt pijn gedaan heeft.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    In een zakje blazen


    I'm a girl in the world

    Ik heb zelf ook woede aanvallen gehad, ik ging dan altijd muziek luisteren of mijn hoofd in een kussen duwen en keihard schreeuwen.


    26 - 02 - '16