• Ok, ik moet dit gewoon ergens kwijt.
    Mijn vriend en ik zijn al 2 en een halfjaar samen en voor veel mensen zijn wij het voorbeeld van een perfecte relatie. Maar het laatste half jaar is onze relatie verre van perfect. Mijn vriend is zich echt van de ene week op de andere heel obsessief gaan gedragen over mij.. Dan heb ik het niet over jaloezie, want jaloers is hij absoluut niet, maar over kleine dingen. Ik kan het niet echt uitleggen, het is nogal ingewikkeld.
    Ik snap niet waar dit gedrag plots vandaan komt, want onze relatie ging 2 jaar lang echt super, maar ik weet wel dat mijn geduld stilaan op begint te geraken.
    Begrijp me niet verkeerd, ik hou heel veel van hem, maar wanneer ik bij hem ben heb ik het gevoel dat ik een of andere beroemdheid ben en hij de gestoorde fan is.
    Heeft iemand raad/evaring? Alles is welkom, want ik ben echt wanhopig.

    Edit: dit belangrijk puntje was ik inderdaad vergeten te vermelden: we hebben er al talloze keren over gepraat, dan doet hij weer een weekje normaal, maar daarna begint het gewoon terug opnieuw. Dus praten is niet echt een optie denk ik..

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 0:16 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Praat erover, dat is het belangrijkste. Leg uit hoe storend het is.


    Your make-up is terrible

    Praat er met hem over? Niets gaat boven eerlijkheid.


    We need a bigger boat.

    praten praten en nog eens praten


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Vraag het hem... Zoiets kun je toch wel zelf bedenken na 2 jaar een relatie te hebben..
    Praten.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 0:01 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Als iemand bang is de ander kwijt te raken kan diegene wel heel erg 'overly attached' worden. misschien is er iets gebeurd in die richting en ligt het daaraan? Ik denk inderdaad dat je het beste maar met hem kan praten :)


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."

    What those people above me say. That was kinda.. obvious yes.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou als praten niet meer helpt dan kan je niks anders doen.


    -

    Eh, wil je dan nog wel een relatie met hem als hij zo doet? Want ik kan snappen dat het echt heel erg vervelend is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien is ie wel bang jou kwijt te raken. Misschien zit er ook meer erachter. Ondanks dat je zei dat je denk praten niet echt zal helpen, moet je misschien toch weer een serieuz gesprek met hem aangaan.


    -

    Hashirama schreef:
    What those people above me say. That was kinda.. obvious yes.


    26 - 02 - '16