• Blijkbaar is Perrie Edwards de ware voor Zayn Malik, want hij heeft een tatoeage van zijn vriendin op zijn lichaam laten zetten.

    De One Direction-ster besloot een tattooshop in het kleine plaatsje Glen Burnie te bezoeken om een unieke tatoeage te laten zetten uit liefde voor zijn liefje. Vanaf heden prijkt er een cartoon van de zangeres op zijn bovenarm. De hunk is er dan ook zeker van dat hij bij de blondine zal blijven.





    Wat vinden jullie ?


    Music only makes me stronger...

    Ik las het. Ik vind het nogal stom van hem.


    Bad decisions make good stories.

    Ik vind het wel schattig eigenlijk en ze zijn cute samen maar ja ik vind het ook niet slim maar hij lijkt blij te zijn ermee dus ja en mocht het uit gaan hij heeft geld genoeg om er iets overheen te zetten ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Scairp schreef:
    Perfect? Ik zou mijn lichaam niet echt pijn willen doen voor iemand als mijn vriend. Perrie kan ook opslag verliefd worden op iemand anders.


    It is not in the stars to hold our destiny but in ourselves - William shakespeare

    Vreselijk.


    -

    Wat zal 't dan balen zijn voor hem als 't uit zou gaan. Zit je mooi met zo'n cartoon op je arm :')


    26 - 02 - '16

    Ik vind het een lief gebaar, maar je weet nooit hoe lang een relatie verder gaat.


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    Ik vind het een lief gebaar, maar je weet nooit hoe lang een relatie verder gaat.


    i put the fun in funeral

    Ik vind het eerlijk gezegd ronduit naïef. Straks gaan ze uit elkaar en zit je met die Tattoo's. Ach ja, verder heb ik toch niks met One Direction.


    Tijd voor koffie.

    Ik vind de tattoo een beetje, vrouwelijk.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Crave schreef:
    Ik vind het dom. Mensen die familie namen op hun lichaam zetten, oke. Familie blijft altijd familie. Maar mensen die hun geliefde op hun lichaam zetten, dat vind ik dom. Dan kan hij nog zoveel van haar houden, er is altijd een kans dat het uit gaat.

    Maar goed, het is zijn eigen keuze en dit is slechts mijn mening. Ik vind het gebaar wel lief.

    Crave schreef:
    Ik vind het dom. Mensen die familie namen op hun lichaam zetten, oke. Familie blijft altijd familie. Maar mensen die hun geliefde op hun lichaam zetten, dat vind ik dom. Dan kan hij nog zoveel van haar houden, er is altijd een kans dat het uit gaat.

    Maar goed, het is zijn eigen keuze en dit is slechts mijn mening. Ik vind het gebaar wel lief.


    Pretty is just a pretty word.

    Dat je als zijn vriendin zo'n lelijk ding op zijn bovenarm wil zien. Arme Perrie...
    Ik heb alvast medelijden met hem, volgens mij is het weglaseren heel pijnlijk c:


    Miep

    Dempsey schreef:
    Ik vind het een lief gebaar, maar je weet nooit hoe lang een relatie verder gaat.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Haha oei, dat is ook maar raar. Ach ja, als hij dat wilt why not


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Erg stom. Stel dat hij op iemand anders verliefd wordt, dan heeft hij een probleem .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor