• Blijkbaar is Perrie Edwards de ware voor Zayn Malik, want hij heeft een tatoeage van zijn vriendin op zijn lichaam laten zetten.

    De One Direction-ster besloot een tattooshop in het kleine plaatsje Glen Burnie te bezoeken om een unieke tatoeage te laten zetten uit liefde voor zijn liefje. Vanaf heden prijkt er een cartoon van de zangeres op zijn bovenarm. De hunk is er dan ook zeker van dat hij bij de blondine zal blijven.





    Wat vinden jullie ?


    Music only makes me stronger...

    Hij heeft genoeg geld om hem te laten verwijderen als het uit gaat dus waarom ook niet eh.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat een idioot.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is zijn lichaam, maar ik vind het enorm dom en het is nog eens een lelijke tattoo ook.

    Incredulity schreef:
    Het is zijn lichaam, maar ik vind het enorm dom en het is nog eens een lelijke tattoo ook.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Crave schreef:
    Ik vind het dom. Mensen die familie namen op hun lichaam zetten, oke. Familie blijft altijd familie. Maar mensen die hun geliefde op hun lichaam zetten, dat vind ik dom. Dan kan hij nog zoveel van haar houden, er is altijd een kans dat het uit gaat.

    Maar goed, het is zijn eigen keuze en dit is slechts mijn mening. Ik vind het gebaar wel lief.


    The truth may be orange!

    Dom.

    SPECS schreef:
    Hij heeft genoeg geld om hem te laten verwijderen als het uit gaat dus waarom ook niet eh.=')


    Ik zie niet in waarom mensen, die er toch genoeg geld voor hebben, met eventueel een litteken op hun lichaam rond willen lopen door het weghalen van een tattoo. Ik zou dat niet willen.


    26 - 02 - '16

    Zo ontzettend stom. :''''')


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Ik vind het dom. Je weet niet wat er gebeurt en dan blijf je rondlopen met je ex op je arm.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    hahaha echt heel dom :')


    As travars

    Crave schreef:
    Ik vind het dom. Mensen die familie namen op hun lichaam zetten, oke. Familie blijft altijd familie. Maar mensen die hun geliefde op hun lichaam zetten, dat vind ik dom. Dan kan hij nog zoveel van haar houden, er is altijd een kans dat het uit gaat.

    Maar goed, het is zijn eigen keuze en dit is slechts mijn mening. Ik vind het gebaar wel lief.


    16 - 09 - '17

    Ik hoop echt dat ze nooit uit elkaar gaan. Hij zal dan flink spijt van krijgen.


    -

    Wie doet dat nou man, echt!
    domme actie..

    Alecia schreef:
    (...)

    Ik zie niet in waarom mensen, die er toch genoeg geld voor hebben, met eventueel een litteken op hun lichaam rond willen lopen door het weghalen van een tattoo. Ik zou dat niet willen.


    Dat er een litteken van achterblijft las ik na mijn reactie pas want dat wist ik helemaal niet maar als ik hem was zou ik het laten weghalen en dan iets anders er over heen laten pleuren mocht het uitgaan.
    Desalniettemin ben ik vooralsnog niet van plan om zelf een tattoo te nemen. *gruwelt*

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 20:49 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Sorry, maar ik vond ze toch leuker toen ze nog down to earth en niet zo bekend waren. Het stijgt ze allemaal een beetje naar hun hoofd. Zo'n tattoo is gewoon een impulsieve en domme actie. Maar hey, ik hoef er niet mee op m'n arm te lopen.


    To infinity and beyond •