• Blijkbaar is Perrie Edwards de ware voor Zayn Malik, want hij heeft een tatoeage van zijn vriendin op zijn lichaam laten zetten.

    De One Direction-ster besloot een tattooshop in het kleine plaatsje Glen Burnie te bezoeken om een unieke tatoeage te laten zetten uit liefde voor zijn liefje. Vanaf heden prijkt er een cartoon van de zangeres op zijn bovenarm. De hunk is er dan ook zeker van dat hij bij de blondine zal blijven.





    Wat vinden jullie ?


    Music only makes me stronger...

    Mongool :'D Veel plezier met die tattoo als het uit gaat (wat me echt niet zou verbazen).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Crave schreef:
    Ik vind het dom. Mensen die familie namen op hun lichaam zetten, oke. Familie blijft altijd familie. Maar mensen die hun geliefde op hun lichaam zetten, dat vind ik dom. Dan kan hij nog zoveel van haar houden, er is altijd een kans dat het uit gaat.

    Maar goed, het is zijn eigen keuze en dit is slechts mijn mening. Ik vind het gebaar wel lief.


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    ik vind het cute


    I'm not crazy, I'm an airplane

    YESBYEEEE.

    Arm verpest.


    effort never betrays you

    Taiteilijan schreef:
    Ik heb zo het vermoeden dat 't nep is. Het is de enige foto die ik kan vinden waarop Zayn die tattoo heeft. En als-ie echt was, zou ik het echt ontzettend dom vinden. Straks gaat het uit en dan loop je met haar gezicht rond op je schouder. Lekker is dat.


    This ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik vind sommige tattoos wel mooi ma die niet sorry

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 12:47 ]


    I'm a girl in the world

    ik ben niet echt fan van one direction maar ik vind het sweet :)
    Perry vind het vreemd maar ik zou me vereerd voelen
    so cute

    destinytjuh schreef:
    ik ben niet echt fan van one direction maar ik vind het sweet :)
    Perry vind het vreemd maar ik zou me vereerd voelen
    so cute


    Ik vind het vreemd dat jij dit topic gaat bumpen.


    Physics is awesome

    Het was met henna, geen echte tattoo.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    Het was met henna, geen echte tattoo.

    Moore schreef:
    En dan gaat het uit..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Abelard schreef:
    Het was met henna, geen echte tattoo.


    Hoe lang blijft dat gewoonlijk zitten, dan? Ik zag namelijk een paar dagen geleden nog een concertfoto waar je de tattoo zat, haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Crave schreef:
    Ik vind het dom. Mensen die familie namen op hun lichaam zetten, oke. Familie blijft altijd familie. Maar mensen die hun geliefde op hun lichaam zetten, dat vind ik dom. Dan kan hij nog zoveel van haar houden, er is altijd een kans dat het uit gaat.

    Maar goed, het is zijn eigen keuze en dit is slechts mijn mening. Ik vind het gebaar wel lief.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Pennybags schreef:
    (...)

    Hoe lang blijft dat gewoonlijk zitten, dan? Ik zag namelijk een paar dagen geleden nog een concertfoto waar je de tattoo zat, haha.


    Je kan het steeds opnieuw doen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Crave schreef:
    Ik vind het dom. Mensen die familie namen op hun lichaam zetten, oke. Familie blijft altijd familie. Maar mensen die hun geliefde op hun lichaam zetten, dat vind ik dom. Dan kan hij nog zoveel van haar houden, er is altijd een kans dat het uit gaat.

    Maar goed, het is zijn eigen keuze en dit is slechts mijn mening. Ik vind het gebaar wel lief.


    I can't define who I am.