• Momenteel zit ik ergens in de helft (? I hope so ?) van mijn verhaal en heb ik er eigenlijk echt wel een titel voor nodig.Zoals de titel van het topic echter al zegt,ik kan maar geen goede titels bedenken,maar er zullen vast wel quizletters zijn die daar wel goed in zijn en me willen helpen?

    Het verhaal in het kort :

    De eerste schooldag brengt voor een meisje wel heel ingrijpende veranderingen mee; zo leert ze een geheimzinnige,maar best aantrekkelijke jongen kennen,die zich plots ontpopt tot een Elfse prins,die -nu hij op de aarde verblijft- geen dak boven zijn hoofd heeft.Helemaal onder de indruk besluit ze dat hij bij haar wel mag logeren,voor een nachtje.De volgende morgen echter blijkt dat ze haar grootvader (bij wie ze woont) verloren is.Omdat ze beseft dat ze op de aarde geen kans meer maakt op een gelukkig leven,dringt ze er bij de Elf op aan om haar mee te nemen naar zijn wereld - Nindaloraë-.Tegen zijn zin neemt hij haar dan mee,maar dat verloopt niet geheel van een leien dakje.Als ze elkaar dan weer zien,bekent de jongen haar zijn liefde.Overgelukkig geeft ze dan toe dat hij haar ook niet koud laat.Diezelfde avond echter krijgen ze plots een redelijk heftige ruzie,waarna ze allebei uit een raam springen in de hoop dood te vallen.Zij overleeft het echter heelhuids,maar hij blijkt er minder goed vanaf te zijn gekomen.In de wetenschap dat hij dood is,of toch ten dode opgeschreven, vlucht ze weg uit de veilige verblijfplaats waar ze waren en trekt -ongewapend- de wildernis in.Een duistere tovenaar en zijn negen handlangers,ruiken een kans om het rijk van de jongen over te nemen,want wat zij wel weten en het meisje niet; de Elfse prins is niet dood.Ze starten een klopjacht naar het meisje,dat ondertussen probeert te overleven in een wereld die haar volledig vreemd is.De prins zit zelf ook niet stil,want ook hij is een zoektocht begonnen naar zijn vriendinnetje.De wegen van hen allen zijn echter voorbeschikt eigenaardige wendingen te nemen...


    Help me alsjeblieft?Alvast bedankt.


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Ik zelf zou het gewoon makkelijk houden en voor Nindaloraë gaan.^^

    Oh ja, een klein tipje. Na een punt of een komma hoor je een spatie te plaatsen. Dit leest véél prettiger.;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    Ik zelf zou het gewoon makkelijk houden en voor Nindaloraë gaan.^^

    Oh ja, een klein tipje. Na een punt of een komma hoor je een spatie te plaatsen. Dit leest véél prettiger.;3

    I like Nindalorae. ;3


    Some people are art and do art at the same time

    Memoria schreef:
    Ik zelf zou het gewoon makkelijk houden en voor Nindaloraë gaan.^^

    Oh ja, een klein tipje. Na een punt of een komma hoor je een spatie te plaatsen. Dit leest véél prettiger.;3


    Dankje voor het idee, ik zal proberen rekening te houden met mijn komma-en-spatie-probleem. (Jha,heb die opmerking vaker gehad, maar vergaat het steeds weer )


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.