• The Wanted heet niet voor niets The Wanted, want na vele misdaden zijn ze Wanted. In Engeland wil de geheime dienst ze al lang oppakken, maar ze hebben gebrek aan bewijs. Ze hebben informatie nodig die ze niet mogen hebben, waar ze geen onderzoek naar mogen doen. Een illegale service in het noorden van Engeland helpt mensen als ze die informatie nodig hebben. In dit geval is de geheime dienst ten einde raad. Ze kunnen niet naar de service (De IIS, illegal information service) stappen, want dat is illegaal. Een van de leden van de geheime dienst zet zelf de dienst in. De geheime dienst vaagt het bericht zo weg dat niemand het kan vinden. De IIS ziet het, maar denkt meteen dat het een valsstrik is. Waarom zou de geheime dienst hún vragen. Ze zijn al jaren op zoek naar de IIS. De geheime dienst weet nog maar één mogelijkheid: Ze zetten de leden van One Direction in. Deze vijf jongens zijn zelf ook een band, en zijn door the Wanted worden ze vast niet gezien als geheim agent. The Wanted weet dat er iets aan de hand is en zet de IIS in om informatie op te zoeken van wat er aan de hand is. Komen de leden van de IIS erachter wat de geheime dienst van plan is? Word The Wanted gevangen? Mislukt de missie van One Direction?

    De geheime informatie:
    Aangezien The Wanted beroemd is, mag de politie hun huis en eigendommen niet doorzoeken. Als ze dat aan 1D overlaten en het daarna verduisteren, komt alles goed, maar de pers mag hier niks van weten.

    Ps. In het echt mag de politie dit waarschijnlijk wel, maar het is leuker als One Direction dat uit moet zoeken.


    Het doel van One Direction:
    Bewijs vinden dat The Wanted echt schuldig is. Ze moeten de pers ontwijken.

    PS. Ze weten niet wat de IIS van plan is!


    Het doel van de IIS:
    Zorgen dat de geheime dienst niet aan de informatie komt.


    Rollen:

    The Wanted:
    - Thomas 'Tom' Parker|| Lynn1D
    - Jay Mcguiness || Unimaginable
    - Nathan Sykes|| Nathness


    One Direction:
    - Harry Styles || Reservatie || Scairp
    - Louis Tomlinson || OldHeaven
    - Niall Horan
    - Liam Payne
    - Zayn Malik


    Leden van de IIS:
    -Noelani Lianne Ashton || Dasskin


    5 leden van de geheime dienst die meegaan op onderzoek:
    - Quincy Jasmine Mason || xAlways
    - Lucille 'Lucy' Amalia Lockheart || Karmin
    - Myfanwy "Myf" Regina Agarano || Abelard
    - Reservatie || Scairp
    - Meredith Riley O'Dell || After


    Regels:
    # Minstens vijf regels schrijven
    # Geen Mary Sue 's of Gary Stu 's
    # Geen Powerplay
    # Niet elkaars personages besturen
    # 16 + mag, en dan bedoel ik drugs en alcohol en zo
    # Probeer minstens een keer in de week te reageren
    # Naamwijziging graag melden
    # Ben je weg? Dat ook graag melden


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Man/Vrouw:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Rang (voor de leden van de IIS en de geheime dienst):
    Misdaad (Voor de leden van The Wanted):
    Extra:

    Mijn lijstje:
    Rol:
    Lid van de geheime dienst die meegaat op onderzoek
    Naam:
    Quincy Jasmine Mason
    Leeftijd:
    19
    Man/Vrouw:
    Vrouw
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    In de RPG
    Rang (voor de leden van de IIS en de geheime dienst):
    Leider van het groepje dat meegaat
    Misdaad (Voor de leden van The Wanted):
    /
    Extra:
    /


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 19:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scairp schreef:
    Ik weet niet zeker als ik mijn rollen voor vandaag af kan krijgen. Voor morgen sowieso niet want dan ga ik naar duinerell en daarna heb ik een feest.


    Is goed


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol: Baby Nath
    Naam: Nathan James Sykes
    Leeftijd: 19 jaar
    Man/Vrouw: Man
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Hoewel Nathan bij een band zit die niet geliefd is, heeft hij een lief innerlijk. Hij wou niet gezocht worden, en gaf veel om zijn fans. Helaas voor hem, hij is net als de andere bandleden verdacht en gezocht. Nathan is anders een lieve jongen die geen vlieg kwaad zou kunnen doen.
    Rang (voor de leden van de IIS en de geheime dienst):
    Misdaad (Voor de leden van The Wanted): Meegaan met de band in een van hun plannen.
    Extra: /

    Mag hij zo zijn?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 0:00 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Misschien kan je doen dat hij een keer met ze mee is gegaan?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik vul Jay straks in, dan kan ik het op mij laptop doen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oke


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol: Lid van The Wanted
    Naam: James “Jay” Noah Carlos McGuiness
    Leeftijd: 21, *24/07*
    Man/Vrouw: Man
    Uiterlijk:



    Jay is 1,86 lang. Hij heeft blauwe ogen blauwe ogen en bruin krullend haar.
    Innerlijk:
    Jay gedraagt zich tegenover zijn fans heel anders dan hij eigenlijk is. Hij kan erg dwingend en overtuigend zijn en moet altijd zijn zin hebben. Hij kan er niet goed tegen als andere mensen hem commanderen en hij weet altijd wat hij wil. Hij vindt het echter niet erg als hij iets uit moet wijken voor andere of als een ander een keer iets op zijn manier wil doen, zolang hij ermee kan leven. Jay is misschien niet de slimste, maar denkt wel altijd na voordat hij iets doet en wil graag alles tot in het detail plannen, zodat hij weet dat er niks fout kon gaan. Jay moet niet aan zichzelf gaan twijfelen, want meestal doet hij iets dan ook niet. Al heeft hij geen bevestiging van andere nodig, hij is wel altijd nieuwsgierig naar wat de andere denken. Hij wordt steeds beter in samenwerken, maar heeft soms nog dat hij denkt dat hij alleen is. Hij is erg rustig en stil, wat er soms voor zorgt dat hij in het geheel niet op valt en kan doen wat hij wil. Hier heeft hij vaak genoeg gebruik van gemaakt.
    Rang (voor de leden van de IIS en de geheime dienst):
    Misdaad (Voor de leden van The Wanted): Jay heeft veel gedaan waar hij niet trots op moet zijn. Hij heeft meerdere mensen opgelicht, hij heeft mensen voor zijn daden op laten draaien en een aantal mensen zijn door hem in het ziekenhuis beland. Toch heeft hij nog nooit iemand vermoord al verdenken ze hem daar wel van.
    Extra: hij heeft een hagedis als huisdier, die hij werkelijk overal mee naar toe neemt.

    Ik verander hem misschien nog iets.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 12:57 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Je staat erbij :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ga nu logeren en daarna op vakantie. Reageer miss. donderdag of vrijdag nog


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zijn r nog mensen die mee willen doen?


    Spoiler alert: you will save yourself