• hier even een falende beschrijving:

    Aurélie is de dochter van Hades en Persephone, ze woont in de onderwereld en heeft totaal geen contact met de sterfelijke wereld.
    Als Aurélie ziet hoe haar vader heen en weer gaat tussen de Sterfelijke wereld en de onderwereld besluit ze op een avond het zelf te proberen, ondanks dat Haar vader Hades het ten strengste verboden heeft. Als hij erachter komt verband hij Aurélie naar de sterfelijke wereld als straf dat ze ongehoorzaam is geweest. met als woorden; "jij bent dol op de onsterfelijke, dan wordt je er maar een." Aurélie word sterfelijk naar de mensen wereld gestuurd. het enige probleem is da ze is in feite 325 jaar oud, hierdoor wordt ze op de sterfelijke wereld sneller oud dan wat normaal is.
    en dan als klap op de vuurpijl, wordt ze ook nog eens verliefd op een mens.

    zoals ik al zei: een zeer falende beschrijving
    voor de rollen is het misschien wel handig te weten dat Aurélie het uiterlijk van een 19 jarige heeft.

    Nu zoek ik rollen!
    niet heel veel maar ik ga niet kiezen voor de eerste de beste.

    broertje van Aurélie:
    jongen waar ze verliefd op wordt:
    beste vriendin van die jongen
    ze heeft 2 huisdieren (liefs geen standaard dieren maar een beetje dieren die in de hel passen)

    naam:
    leeftijd in onsterfelijke jaren (geld alleen voor het broertje)
    Leeftijd Qua uiterlijk:
    karakter:
    uiterlijk: (geen bekend persoon)
    Extra:
    weet jij toevallig een titel voor de story:

    voor de dieren:
    naam:
    uiterlijk:
    Karakter:

    de story komt 10-08-13 online :Y)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 11:16 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    naam: Katie Thomas
    leeftijd in onsterfelijke jaren (geld alleen voor het broertje)
    Leeftijd Qua uiterlijk: 18 (zo oud is ze ook echt)
    karakter: Slim, stil, lief, bij vriendin prettig gestoord, grappig en gek.
    uiterlijk: (geen bekend persoon):


    Extra: Ze is 3 jaar blind geweest door een ongeluk. Nu kan ze 1 jaar zien. Maar het gaat heel goed.
    weet jij toevallig een titel voor de story: "I'm not a human."

    Is dat goed? Xxxx


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    ik zou dadelijk eens iemand aanmaken (:

    naam: Sabora
    uiterlijk:



    LINK: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSSG5kG-eGalK4hf_I8p5l0OgGYSNURHrnf36Q0E4aHxvmEx9wP

    Karakter: Sabora is geen lieve tante! Ze kan heel humeurig zijn en mag niemand! alleen tegen Aurélie is ze nog een beetje aardig maar van niemand anders moet ze wat hebben! ze is heel verwend en snel boos. alleen als iemand/iets in gevaar is wil ze je nog wel is helpen.