• Krijg ik een whapp van een vriendin van mij zegt ze' Wat is er met je Facebook?'.' Hoezo?'.' Toen liet ze mij een foto zien van hoe mijn Facebook account er uitziet. Vreemde profielfoto en alles en het domste was de gene had namens mij gereageerd op dingen. Dus ik voel mij nu harstikke schuldig maar mijn Facebook was dus gehackt. Ik geef jullie 1 tip bedenk een creatief wachtwoord of verander het regelmatig. Ik snap niet wat iemand er zo leuk aan vind om iemand zijn account te hacken?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 20:46 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Dat snap ik dus ook echt niet. Wat is het lol eraan? Je hackt, doet alsof je iemand bent en dan wat? Die persoon blijft zich een tijdje rot en angstig voelen, ja grote lol.


    -

    Ik snap het wel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wrennah schreef:
    Dat snap ik dus ook echt niet. Wat is het lol eraan? Je hackt, doet alsof je iemand bent en dan wat? Die persoon blijft zich een tijdje rot en angstig voelen, ja grote lol.


    Ja precies. Nu ook weer een vriendinnetje van mij had gezegd ik wist niet dat je een hij was als grapje op Facebook want, die gene had vrouw dus veranderd in man en ik heb dat over het hoofd gezien maar nu zijn er serieus mensen denken dat ik een jongen ben -__-


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.