• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Nieuw Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Had nog contact met:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Licorne
    -Louis William Tomlinson;Paynlinson
    -Liam James Payne; Abelard
    -Harry Edward Styles; Cannibal
    -Zayn Javadd Malik; Cannibal


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Rosalie Lauren Holmes Lootus
    - Eirwen Cadwalader KiliOfDurin
    - Nia Joneline Cracio GirlWithLove
    - Marie-Anne Lilia Jhones : Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Leandra Eloïse Coaster Paynez
    - Jared Matthew Horan xAlways
    - Georgie Teddy Tomlinson Aquari
    - Daniella Claire Styles Durchville hazzakins
    - Cas Michael Heartshot hazzakins
    - Danelea Caitlin Horan Paynlinson
    - Naam: Daphne Charlotte Johnson MYxLoubear



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen 24121993 en quin98 maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan.
    Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer. Het leven gaat rustig door al is het wel één hele verandering geweest.
    Geen band en geen contact meer.
    Maar alles lijkt nu normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen. De Directioners zullen blijven altijd.
    Allen wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Iemand die je kende als een van je beste vrienden?
    Samen met het voorstel om het te keren naar de top met One Direction?

    Waar kies je voor? Je familie of de roem? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 16:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik mocht dan wel met mijn leeftijd de oudste van het hele stel zijn, maar dat betekende niet dat ik overal antwoord op had. Ik wist op de manier van mijn naam uitspreken al dat er iets was, alleen ik had zelf ook nog iets te doen op de vrije dagen. Vooral als Zayn dan ook thuis zat, want het liep toch wel op hetzelfde uit. Ik kon hier gewoon niet tegen en wist dat mijn gedachten werden gedeeld. Zeker na gisteren. Ik wist gewoon hoe het bij ons in elkaar stak qua gedachten en manier van doen. Maar dat kwam je ook wel te weten, zodra je omging met elkaar zoals ons. Het was ook vreemd om te zien hoe vaak we het eens waren. Ik kuste hem terug en wachtte eigenlijk tot de deur weer een keer dicht zou dichtvallen. 'Laten we het hopen, net als dat ze toch niet mijn gedrag over hebben genomen. Dan kan ik je verzekeren..' Ik viel stil en schudde mijn hoofd. 'Nee, ons moment is nog niet over.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Mijn oren waren gespitst en het leiden me af. Ik probeerde me terug op Louis te focussen en niet op, of ik Verder geluiden horden van Louis zijn zusje. Maar zodra ik in Louis ogen keek was ik het eigenlijk alweer meteen vergeten. Mijn duimen streelde langzaam zijn tepels en mijn lippen profeten elke oneffenheid op jij huid. Louis bevestigde dat we nog niet klaar waren en ik grijnsde klein. 'Dus.' Begon ik langzaam. Mijn adem blies tegen zijn kaak en mijn handen sloegen geen enkel plekje over op zijn borstkas, terwijl ze langzame, masserende bewegingen maakte. 'Je vind het niet verveld dat ik die doe, terwijl iemand ons beneden aan het zoeken is?' Heel langzaam begin ik mijn onderlichaam te bewegen en duw het tegen dat van Louis. Ik bijt hard op mijn lip omdat het mezelf niet koud laat en druk duw mijn lippen tegen die van hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louise Ciarra Shanessa Tomlinson
    Ik haal een hand door mijn haar en denk kort na. Louis kenende zou hij nu druk om me heen moeten springen, als hij thuis was. Toch is er iets wat me zegt dat er wel degelijk iemand is. Ik hoor een paar zachte geluiden, maar probeer er niet op te letten. Als ik terug de deur uit wil lopen hoor ik stemmen. Ik knal de deur dicht en loop voorzichtig naar boven. De klootzak. Hij wil me dus niet hebben, anders zou hij niet stil blijven. Ik loop kamer voor kamer af tot ik bij de juiste kom. Ik haal even adem, maar open dan toch langzaam de deur. "Oh my god.."

    {Willen jullie dit wel? Anders laat ik haar wel weer weggaan.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson
    Mijn vingers gleden langzaam over zijn huid terwijl Zayn de afleiding al had gevonden, want dat was kijken of we wat van mijn zusje hoorde. Al was dat niet voor hele lange duur toen zijn blik weer op mij gericht was. Iets waar ik wel blij mee was en hem een lieve glimlach toewierp. Het was alles bij elkaar wat zorgde dat je snel genoeg de aandacht weer op de ander richtte. De grijns liet me vrezen voor mijn woorden, want had ook het idee dat stil blijven niet veel langer van toepassing was. Een zachte zucht verliet mijn mond waarna ik mijn ogen voor een seconde sloot en nog in het moment opging. Zijn adem die tegen mijn kaak blies en zijn handen die geen enkel plekje op mijn borstkas oversloegen. 'Sowieso kan ik jou niet vervelend vinden. En van beneden wacht maar.' Ik beet net op Zayn hard op mijn lip toen hij heel langzaam zijn onderlichaam begon te bewegen. Toch verliet een kreun mijn mond, maar deze werd gesmoord door zijn lippen op de mijne. De deur werd dicht geslagen waardoor ik gewoon weer ontspande en een grijns op mijn gezicht verscheen. Deze verdween alleen al snel weer toen ik een stem hoorde die niet afkomstig was van Zayn, alleen dat zorgde er toch niet voor dat ik een aanstalten maakte om mijn lippen van de zijne te halen.

    ( Het maak mij op zich niet heel veel uit. )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Lauren Michels

    Eerst sloeg Hailey het aanbod af, maar na Harry's woorden stond ze toch op. Met een glimlachje keek ik haar na. Ik nam plaats op mijn rug en sloot mijn ogen. Ik wist niks te zeggen, dus genoot ik maar van de stilte en geluiden van de zee. Ik voelde hoe ik de neiging had om i slaap te vallen. Ik was uitgeput , maar om in slaapvallen te verkomen opende ok mijn ogen en keek om me heen. Mijn blik bleef hangen bij Hailey, Alex en de honden.
    'Wanneer ga je eigenlijk al weg Eirwen?' Vragend keek ik opzij. Het moest moeilijk zijn voor Alex om ineens zonder Eirwen te moeten leven. Ik had het idee dat Alex Eirwen zag als moeder, maar ik wist het niet zeker. En liam. Hij zal ook alleen achterblijven. Even keek ik opzij naar Harry, maar watbik tegen hem moest zeggen, wist ik al helemaal niet. Het was niet ongemakkelijk, maar ik wist niet zo goed waar ik het nu over moest hebben. Over het weer, ove sport? Ik wist haast niks van voetbal, volleybal bakte ik niks van, tennis was een onbegonnen zaak, rugby was niet veel beter en basketbal.... Ik kon geen een team opnoemen. Het was leul om te kijken, maar er verstand van hebben? Dat was een andere zaak. Over voetbal zou ik dan nog he meeste weten.
    'Doe je nog wat anders behalve trainen? Voetbal of iets?' Vraged keek ik Harry aan. En toch over sport, maar iets anders. Ik kijk weer weg en grinnik om mezelf. Wat was ik eigenlijk zielig. In mijn hoofd had ik altijd genoef km te zeggen en in werkelijkheid... Helemaal niks.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen Cadwalader
    Ik glimlachte toen ik Alex zag wegrennen met de honden achter haar aan. Die gingen al met het meisje om sinds ze nog maar een baby was, dus ze deden voorzichtig genoeg. Ik keek even toen Harry Hailey aanmoedigde toch te gaan, want het kindje had het nu niet heel erg breed. Toen ze toch opstond gaf ik haar de andere oude tennisbal voor ze achter Alex aanrende. Ik glimlachte en ging weer op mijn handdoek zitten in kleermakerszit. Ondanks dat ik mijn honden en Alex zeker wel vertrouwde lette ik toch wel op. Je wist het namelijk maar nooit met een vreemd kind erbij. Ik keek naar rosalie toen ze me vroeg wanneer ik weg ging. "Volgende week vrijdag om 11 uur 's ochtends vlieg ik." zei ik vrolijk. Nu herrinderde ik me pas dat ik Liam nog moest smsen over de tijd. Ik moet trouwens volgende week vrijdag om 8 uur op het vliegveld zijn. X E De rest van de informatie had ik hem al gestuurt. Ik draaide me weer om en keek naar de kindjes, die dolblij de tennisballen bleven weggooien, waarna de honden erachteraan stoven door het losse zand. Ondertussen zaten die ook helemaal onder en ook Alex en Hailey zaten onder het zand, maar volgens mij kon het ze maar weinig schelen. Ik zou Alex straks wel bij mij in bad doen. Ik haalde een elastiekje uit mijn tas en begon mijn haar rustig in te vlechten. Dat het zo los hing was echt niet handig. Toch wilde ik het neit knippen. Ik hield van mijn lange haar en het was mooi vol en stevig, dus ik zag er eigenlijk geen reden voor. Ik zou nog wel naar de kapper gaan voor ik weg ging, maar alleen om de dode puntjes eruit te laten knippen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik hoorde de deur met een knal dicht gegooid worden en ging er vanuit dat de kust veilig was. Waardoor ik de eerste kreun over mijn lippen durfde te laten rollen, terwijl ik mijn opkomende erectie tegen die van Louis schuurden en hem vel kusten. Ik schoot bijna naar de andere kant van het bad, toen ik een stem hoorden, maar bleef zitten op mijn plek door Louis zijn handen mijn hoofd schoot richting de deur en mijn uitdrukking was geschokt, maar veranderde uiteindelijk in kwaad. Wat ging er in godsnaam door haar hoofd, om iemand zijn badkamer in te lopen. Dan kon je verwachten dingen aan te treffen. Daar was het een badkamer voor. Ze was godverdomme niet thuis. 'We hebben een bel hoor.' Snauwde ik haar meteen toe. We hadden geen openhuis ofzo. Ja, misschien overdreef ik, maar zo had ik nooit privacy. En ik vond alsnog dat ik gelijk had. Ik vond het asociaal om zomaa, maar iemand zijn huis binnen te lopen e. Al helemaal iemand zijn badkamer. Dat was een plek waar je naakte mensen kon verwachten.

    [ik vind het geen probleem hoor. Alleen Zayn is er niet zo blij mee ;p]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 12:39 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ons moment was toch echt van korte duur toen mijn zusje ineens in de deuropening stond. Iets wat ik in eerste instantie niet echt doorhad, maar dat was weer iets anders. Dit had ik gewoon niet zien aankomen en dat kwam niet door de deur die eerder met een klap weer in het slot viel. Maar dit was wel een moment dat je zag dat ik niet de gekste van de familie was. Mijn zusjes konden me met gemak overtreffen.
    Mijn greep verstrakte iets toen Zayn zijn blik naar de deuropening ging. Ik daarin tegen legde mijn voorhoofd tegen Zayn zijn schouder en zuchtte zacht. Ik snapte het echt niet, maar daar had ik ook geen behoefte aan. Ik had hier namelijk geen zin in. 'En zo niet dan kom je nog niet naar boven.' Dat was iets wat bij ons toch allang duidelijk was? Het was met een beetje logisch nadenken anders toch duidelijk? Je wist wat je kon aantreffen en daarbij was het asociaal ook nog is. En een schending van privacy. Of was dat alleen weer met andere gevallen? 'Hoe wist je trouwens zo zeker dat wij hier waren? Je kan ons nooit gehoord hebben.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louise Tomlinson
    'We hebben een bel hoor.' Snauwt Zayn naar me. 'Gefeliciteerd, ik heb een sleutel.' Ik kijk hem arrogant aan, hier heb ik al helemaal geen zin in. 'En zo niet dan kom je nog niet naar boven.' Bij deze kan ik een korte lach niet onderdrukken. 'Jij had precies het zelfde gedaan Lou. En daarbij, kon ik het weten dat jullie boven elkaar aan het neuken waren?' Ik keek ze beide kort aan. Dit gaat hem niet worden, ga je naar je broer om je problemen te kunnen oplossen. Krijg je er alleen maar meer bij. 'Hoe wist je trouwens zo zeker dat wij hier waren? Je kan ons nooit gehoord hebben.' Ik zucht. 'Het kan niet, maar gebeurt wel. Hoe dan ook, ik bel je nog wel. Bye.' Ik draai me om en loop de trap af. Wat willen ze dan? Ik ben er nu toch al, heb alles gezien. Nu kwaad worden heeft toch geen nut. Ik open de deur naar buiten en knal hem voor de tweede keer hard dicht. Ik draai de deur in het slot, hoeven ze zich daar niet zorgen over te maken.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Malik
    Ik grom even, door Louise haar arrogante blik. 'Dat geeft je geen recht hier zomaar binnen te vallen.' Die sleutel was voor noodgevallen. Niet om hier zomaar binnen te vallen waneer ze zin had. We hadden een eigen leven hier. En als wij seks wilde hebben in de badkamer, mocht dat. Ze moest zich niet zo aanstellen. Het was haar eigen stomme schuld. Ik rolde met mijn ogen toen toen ze beledigd wegging en kromp in elkaar van de harde klap die de deur maakten. Ik wilde iets gemeens zeggen, maar het bleef Louis zijn zusje. Ik zuchten zachtjes en steunde met mijn voorhoofd op dat van Louis. 'Nog even en ik vervang het slot.' Ik meende het. Ik was er klaar mee, dat iedereen hier zomaar naar binnen liep, alsof het hun eigen huis was. Ik was erg op mijn privecy gesteld en wilde me niet heel de tijd zorgen hoeven maken dat er weer eens iemand naar binnen liep. Want dat gebeurde behoorlijk vaak.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Mijn vingers hield ik uiteindelijk stil waarna ik toch opkeek. Ik kreeg nog net de arrogante blik mee en heel soms vroeg ik me toch echt wel af of ik deel uitmaakte van dit alles. Ik mocht dan wel niet een van de normaalste zijn, dat was waar, maar een badkamer binnenstormen? Nee, dat ging me toch echt iets te ver. Dat was dan ook mijn antwoord bij haar woorden. Verder hield ik me stil en richtte mijn aandacht weer op Zayn toen ze beledigd wegging. Ja, het was mijn zusje, maar ik ging niet lief en aardig doen op deze momenten. Wij hadden hier ook een leven. Je kon toch niet verwachten dat wij op de bank blijven zitten en nooit iets deden. 'Zeg het maar, Zayn, zeg het maar.' Zei ik zachtjes, want ik kon wel wat hebben en als het hem dwarszat. Een klein kusje drukte ik op zijn neus en sloot voor een moment mijn ogen. 'Je doet je best maar, want dit is iets wat wel mag stoppen.' Het was de zoveelste keer al dat het voorkwam, maar dan ook echt voor van de kleine dingetjes. Ik snapte deze reactie van Zayn dan ook maar al te goed. 'Bij deze moet ik volgens mij ook maar eens mijn excuus aanbieden voor mijn geweldige zusjes met de nog geweldigere momenten om binnen te komen vallen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Canibal = Styles]

    Zayn malik
    ik schudden langzaam mijn hoofd. 'Het is niets.' ik glimlachte bij het kusje op mijn hoofd en zuchten zachtjes. Het kippenvel stond onderhand op mijn huid, door het koude water en ik vond het wel weer leuk geweest. Louis was het er mee eens, wat de sloten betrof. Ik vond het ene drastische maatregel, maar het was nodig als niemand hier zich aan de afraken hield. want de afspraak was gewoon om eerst aan te bellen. want als we dan niet opendeden, had niemand hier verder iets te zoeken. En blijkbaar was dat nogal moeilijk. ik schudden mijn hoofd. 'Het is niet jou schuld.' ik drukte een klein kusje op zijn lippen en ging even met mijn handen door mijn haar. 'Kom, we gaan eruit. ik heb het koud.' nog een kusje, en ik draaide mijn bovenlichaam om, om zo de stop uit het bad te kunnen trekken, die aan de andere kant zat.

    Harry Styles
    De meisjes waren druk bezig en ik staarde voor me uit. Het was niet heel druk op het strand. Rosalie begon een gesprek met Eirwen en ik koude op de binnenkant van mijn wang, terwijl ik naar Hailey keek, die over het strand renden. Ze zag er heel schattig uit in haar beren badjas. Ook al zat die nu onder het zand. ik keek op toen Rosalie vroeg of ik meer deed dan allen trainen en ik schudden mijn hoofd, waardoor mijn krullen voor mijn ogen vielen, snel ging ik met mijn handen door mijn haar, om het terug in model te brengen. 'Ik doe van alles is de sportschool.' van boxen tot krachttraining. ik pulkten aan mijn nagels en keek weer voor me uit. 'Doe jij nog aan sport?' vroeg ik, gewoon om het gesprek een beetje opgang te houden. niet wetend wat ik anders moest zeggen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik vertrouwde op de woorden en knikte toen langzaam als antwoord. Een zwakke glimlach was altijd nog op mijn gezicht te vinden, al paste een andere stemming nu beter bij me. Het kippenvel dat onderhand op Zayn zijn huid bleef niet onopgemerkt en voor een moment trok ik hem nog iets dichter tegen me aan. Mijn kin plaatste ik op zijn schouder waarna ik een moment voor me uit staarde. Was het zo ongelijk wat we hadden gevraagd? Het was toch duidelijk dat het niet meer zo was als vroeger? Dat niet alles hetzelfde meer was? Dat ik hier nu een leven had met Zayn en we allemaal meer gesteld waren op de privacy? Het duurde niet lang door ik mijn hoofd schudde en Zayn weer aankeek. 'Het is negen van de tien keer mijn familie die binnenkomt vallen. Daarbij hebben beide volgens mij wel trekjes van mij overgenomen.' Toch kon het niet anders dat -dat een echte glimlach weer op mijn gezicht verscheen door het kusje op mijn lippen. 'Klinkt goed.' Langzaam verslapte mijn greep rond zijn middel en haalde nog een keer mijn hand door, het inmiddels aardig afgekoeld, water. 'Denk je dat ze nog een keer binnen zal vallen? Of was dit toch een waarschuwing?'

    Topic 3


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik bleef zitten, terwijl het water langzaam wegliep. 'Ik hoop het toch niet voor der.' Nu was ik nog redelijk geweest. Maar ik dacht toch wel dat het duidelijk genoeg was. Als ik had staan koken of weet ik veel wat, had ik waarschijnlijk voor milder gereageerd. Maar nu was ik het gewoon zat. Toch was de rust langzaam teruggekeerd en ik drukte nog een kusje op Louis zijn lippen, voordat ik het bad uit klauterde. Ik hupste even op en neer, zodat de ergste waterdruppels van me af vlogen en pakte daarna een handdoek om deze om mijn middel te slaan. Ik ging op de badrand zitten en veegde liefelijk Louis zijn gizicht droog met de punt van mijn handdoek, terwijl ik naar hem keek. Ik glimlachte tevreden en boog me voorover om hem een kus te geven. Gewoon omdat het kon.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Zayn was echt mijn persoonlijke knuffelbeer geworden in de afgelopen jaren, maar volgens mij was dat wel vrij duidelijk. En dan had ik net niet alleen over hoe we nu nog zaten, maar over het algemeen. 'Ik hoop net ook niet, maar dat is ook voor ons allebei.' Ik wist gewoon dat het dan nog iets anders uit zou pakken. De volgende keer had ik echt het idee dat -dat de druppel was die de emmer deed overlopen. Als het deze keer al niet was, want de nieuwe sloten kwamen volgens mij toch wel. Ik glimlachte liefjes en toen Zayn uit het bad klauterde, draaide ik me zo om, dat ik mijn armen op de rand kon leggen en mijn kin die daar weer op steunde. Zo kon ik elke beweging volgen waardoor mijn glimlach plaats maakte voor een grijns. Al zat ik toch snel weer recht toen hijzelf weer op de bedrand ging zitten en mijn gezicht droog veegde. 'Ik heb echt geen idee wat ik zou aan moeten zonder jou.' Murmelde ik zacht. 'En dan heb ik het over alles en niet alleen over dit.' Voegde ik er nog onschuldige aan toe, na het kusje, waarna ik Zayn weer naar me toetrok om nog een kusje op zijn lippen te drukken.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer