• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Nieuw Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Had nog contact met:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Licorne
    -Louis William Tomlinson;Paynlinson
    -Liam James Payne; Abelard
    -Harry Edward Styles; Cannibal
    -Zayn Javadd Malik; Cannibal


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Rosalie Lauren Holmes Lootus
    - Eirwen Cadwalader KiliOfDurin
    - Nia Joneline Cracio GirlWithLove
    - Marie-Anne Lilia Jhones : Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Leandra Eloïse Coaster Paynez
    - Jared Matthew Horan xAlways
    - Georgie Teddy Tomlinson Aquari
    - Daniella Claire Styles Durchville hazzakins
    - Cas Michael Heartshot hazzakins
    - Danelea Caitlin Horan Paynlinson
    - Naam: Daphne Charlotte Johnson MYxLoubear



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen 24121993 en quin98 maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan.
    Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer. Het leven gaat rustig door al is het wel één hele verandering geweest.
    Geen band en geen contact meer.
    Maar alles lijkt nu normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen. De Directioners zullen blijven altijd.
    Allen wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Iemand die je kende als een van je beste vrienden?
    Samen met het voorstel om het te keren naar de top met One Direction?

    Waar kies je voor? Je familie of de roem? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 16:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik liet een zachte grinnik horen waarna ik mijn blik heel even naar handen liet gaan. Ik was blij dat Zayn met mijn kleuterkant kon leven, want het was echt iets wat bij mij hoorde. Het was iets wat ook niet meer zou verdwijnen aangezien ik dan mezelf niet meer was. Het was in totaal twee keer voorgekomen. Dat waren de momenten van het begin en het einde van One Direction. De angst en de vermoeidheid hadden toen de overhand, maar volgens mij was dat bij iedereen het geval. Net als dat het ook weer goed was gekomen. 'Dus mijn jeugdherinneringen kloppen wel?' Vroeg ik met grote verwarde ogen. 'Maar wie zal het zeggen, Boo, misschien moet ik je nog wel het een en ander opbiechten nu het nog kan.' Grinnikte ik zachtjes. Al had ik geen idee wat dat moest zijn, want deze jongen kende me beter dan dat ik mezelf kende. Daarbij wist hij echt alles over me. Het giechel van Zayn zijn kant was niet te missen toen ik eenmaal op zijn schoot zat en een brede grijns verscheen op mijn gezicht. Zijn handen lieten branden plekken achter op mijn huid. Het voelde voor mij nog steeds zo speciaal als de allereerste keer, alleen zonder de zenuwen die er toen zeker waren. Ik opende mijn mond toen zijn tong over mijn onderlip gleed. Nee, dit allemaal zou ik echt niet meer kunnen missen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Lauren Michels

    Harry zijn gegrinnik, maakte mij aan het lachen. Door mijn opmerking stond hij ineens stil. Ik glimlachte even.
    'Vroeger zei ik altijd dat ik kinderen zou helpen, maar ik heb me nog niet aan mijn woord gehouden. Misschien over een jaar, als Hailey jou beter kent en ik haar kan achterlaten bij jou, zodat ik een paar weken kan gaan of iets.' I haal mijn schoudets op en stap achter het stuur. Vlug start ik de auto en werp een blik op het klokje bij het stuur.
    'Shit, hoe kunnen we nou ineejs zo laat Zijn?!' Ik wierp een blik op de weg en gaf toen gas km de straat te verlaten. Vanbinnen hoopte ik dat het verkeer meezat, want anders werden we ongelofelijk opgehouden. De radio stond aan, maar ik merkte het haast niet. Ongeduldig trommelde ik met minn vingers op het stuur, terwijl ik het stoplicht nauwlettend in de gaten hield.
    'Het enige nadeel van london is het verkeer,' sprak ik gefrustreerd. Zodra het groen was trapte ik weer op mijn gas en reed de straat in van Hailey haar school. De eerste paar kinderen kwamen al de school uit. Vlug parkeerde ik en stapte uit. Geduldig wachtte ik op Harry en trok hem toen mee. Al snel zag ik Hailey en zwaaaide naar haar. Vrolijk kwam ze naar ons toe rennen en in een sierlijke beweging tilde ik haar op.
    'He honey.' Ik druk een kus op haar voorhoofd en zet haar weer neer. 'Kijk eens wie mee gaat naar het strand.' Vrolijk keek ze naar Harry en deed haar armpjes omhoog zodat ze opgetild zou worden. 'Papa,' riep ze enthousiast. Op dat moment liep er een vrouw langs die me onderzoekend aankeek en daarna naar Harry. Vragend trok ik mijn wenkbrauw op, maar ze liep door en verdween.
    'Wauw, die was raar.' Ik keek Harry aan, me afvragend of hijjaar ook had gezien.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Styles
    Dat was ook een optie. Eigenlijk kon ik me er nu nog niet druk om maken. Het duurde toch nog even voordat Hailey oud genoeg was. En misschien was het in die tijd wel heel goed uitgepakt of juist gigantisch mis gegaan. Maar een ding wist ik wel. Hailey liet ik niet meer gaan. Ik tikte mee met het ritme van de muziek en negeerde Rosalie haar sters. Ik kon er toch niet aan doen en zat een beetje doelloos naast haar. Ze pakeerde al snel voor de school en snel stapten ik uit. Meteen trok ze me mee en ik grinnikte zachtjes. Ik was het niet meer gewent om me ergens zo druk om te maken. Hailey kwam al aanrennen en sprong in Rosalie haar armen. In eerste instantie werd ik niet eens opgemerkt. Wat ik wel begreep. Zo bekend was ik nog niet voor haar. Ik slikte moeizaam bij de naam die ze me had gegeven. Het ging lang duren voordat ik daar gewent uit zou zijn. Ik was opeens vader. Ik tilde het kleine meisje op, dat haar armpjes naar me had uitgestoken. Terwijl ik haar op mijn arm zetten liep er een vrouw lang die ons wel heel raar aankeek, maar ik negeerde het. 'He kleine meid.' Ik drukte een kus op haar wang en ontving de knuffel die ik van haar kreeg. Ik keek even naar Rosalie en haalde mijn schouders op. 'Ik heb geen flauw idee wat dat was.' Grinnikte ik zachtjes. Druk kon ik me er niet om maken. Ik was het wel gewent dat mensen naar me keken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Lauren Michels

    Een glimlach ontstond op mijn gezicht toen ik Hailey en Harry samen zo zag. Ik knikte en keek jem lachend aan. 'Rare mensen op deze wereld!' Vrolijk duwde ik ze voor me uit terug naar de auto.
    'Hoe was school Hails?' E gelijk kreeg ik een heel verhaal over de schooldag.
    'Mam, je weet toch dat het bijna ouderavond is?' Ik keek haar aan.
    'Tuurlijk wel.' Ik opende de auto en keek Hailey aan. 'Waar wil je zitten? Achterin of je moet vragen of je bij Harry op schoot mag?' Ze leek na te denken.
    'Achterin hen ik meer ruimte, maar voorin is gezelliger, sprak ze bedachtzaam.' Lachend schudde ik mijn hoofd. Ik gooide haar schooltasie i de achterbak. 'Nu beslissen Hails.'
    'Aller aller liefste Papa, ma ik bij je op schoot.'
    'Slijmbal,' riep ik mijn dochtertje lached toe en gooide de auto dicht. Ik liep terug naar ze en wacht tot ze hebben besloten. Ik stapte al in en deed de radio aan. Geduldig wachtte ik en zong zachtjes mee met de radio.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik
    Ik was nog nooit zo stapelgek op iemand geweest. In het begin had ik het zelfs eng gevonden. Ik had de gevoelens die ik boor Louis had, nog nooit echt eerder gevoelt. Natuurlijk was ik wel eens verliefd geweest. Maar nog nooit had ik gedacht, dat ik met iemand oud wilden worden en heel mijn leven mee wilden delen. Maar bij Louis wist ik al die Dingen zeker en eigenlijk al vanaf het eerste moment. Ik zakte weer eens helemaal weg in het moment en hapte gretig naar zijn lippen. Mijn handen klemde ik steviger in zijn achterwerk om hem voor zover mogelijk nog dichter tegen me aan te drukken. Mijn tong streelden langs de Zijne. Ik wist zeker dat we als we verimpelt waren van het water we nog zo zouden zitten.

    [ik moet werken. Reageer in mijn pauze met Harry.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles
    Ik luisterde naar Hailey die van alles over haar schooldag vertelden, terwijl we richting de auto liepen. Ze ratelde iets over ouderavond en even keek ik naar Rosalie. Ik hield mijn mond en trok het autoportier open. Ik zetten Hailey al op de grond, zodat ze achterin kon stappen. Al dacht ze daar zelf blijkbaar anders over toen Rosalie haar vroeg waar ze wilde zitten. Ik lachte zachtjes. 'Natuurlijk mag dat, aller, aller liefte meisje van me.' Het was allemaal zo raar dit. Hailey leek me niets te verwijten van dat ik er zo lang niet voor haar geweest was en had me in haar armpjes gesloten alsof ze niet anders wist. Ik had er van de ene op de andere dag opeens een dochtertje bij en ik vond het allemaal maar eng. Ik wilde altijd al dolgraag kinderen, maar niet op deze manier. Toch voelde ze heel vertrouwd aan en was ik heel blij me haar. Ik stapten in en Hailey klom tussen mijn benen. Ik deed de gordel om en drukte een kus op haar kruin.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Lauren Michels

    Ik zag hoe Harry me aankeek en vragend keek ik terug.
    'Zou je mee willen?' Vraged keek ik hem aan. 'Het is niet heel interessant hoor, maar als je mee wilt, je bent welkom.' Ik glimlachte even en keek toe hoe Hailey en Harry gingen zitten.
    'Zo dan gaan we.' Ik reed weg en zette de radio iets harder. Hailey begon vrolijk mee te zingen.
    'Hopelijk heb je de zangstem van je vader,' grinnikte ik. 'Want anders maak je net als mij iedereen doof.' Ik wierp lachen een blik op zij naar de twee op de bijrijdersstoel. Hailey reageerde er niet op en zong vrolijk verder.
    'Ik wil zingende prinses worden,' vertelde ze vrolijk. Lachen keek ik haar aan. 'Dan maa je het wel heel moeilijk voor jezelf. Dan moet ke het zoontje van kate en william trouwen en nog doorbreken.' Ik grinnik en kijl voor me uit. 'Maar wie weet.' Ikkeek naar Harry en glimlachte even. Ondertussen zong Hailey weer verder. 'Als jullie nou een duet beginnen, dan dans ik erbij. Idee?' Grinnikend lette ik weer op de weg en liet de twee hun gang gaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    Er waren in het begin een aantal dingen die mijn gevoelens voor deze jongen vast lieten stellen. Mijn gevoel over dat het niet zomaar een verliefdheid was die binnen zoveel tijd toch niet was wat je had gedacht. Of dat de vonk tussen de twee ineens was gedoofd. Een van de dingen waardoor ik daarachter kwam, was toch op het moment dat het management aankwam met het idee, om een nep-vriendin te regelen, om te laten zien dat de bromances ook alleen bromances waren. Natuurlijk wist ik het eerder ook, maar ik kende mezelf voor die tijd, net als tijdens die momenten, maar al te goed. Al was het nu eigenlijk niet iets meer om over na te denken, want al die gedachten waren werkelijkheid geworden. Ik was dan ook heel erg blij dat ik dat kon zeggen dat het zo was. Mijn vingers hield ik uiteindelijk stil, om mijn handen te laten rusten tegen zijn borstkas, zodra Zayn me nog dichter tegen zich aandrukte. Dit was gewoon weer verstand op nul en genieten. Alles om je heen vergeten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Daphne Charotte Johnson:

    Ik loop wat doelloos door het huis. Ik had vandaag tot 3 uur niks te doen, want dan moest ik naar het kantoor. Ik zou mijn ontwerp van een armband inleveren. Ik had hem vorige week al gemaakt. Tja, wat zal ik zeggen? Ik houd gewoon van mijn werk. Ik werp even een blik op de klok. Hm, ik heb eigenlijk wel zin in wat eten. Ik loop naar de keuken om vervolgens een aantal kastjes open te trekken. Ik zie zat ik nog eieren heb en neem het doosje uit de kast. Ik sla er een paar kapot en begin ze te bakken. Eigenlijk heb ik ook wel zin in een gekookt eitje, maar dat besluit ik altijd iets te laat. Ik draai even aan de pepermolen en zodra het ei klaar is zet ik het met zout tussen twee broodjes. Ik schenk een mok vol met melk en met mijn middagmaaltijd loop ik tevreden naar de woonkamer. Ik zak onderuit op de bank om vervolgens de televisie aan te zetten. Ik neem het broodje tussen twee handen en neem er een grote hap van.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Harry Styles
    Ik haalde langzaam mijn schouders op. 'Ik wil wel weten wat mijn kleine meisje allemaal op school doet.' Ik ging rustig met mijn handen door haar, haar. Ik grinnikte zachtjes en luisterde naar Hailey die luid meezong met de muziek. 'Nou, mijn prinsesjes ben je al hoor.' Ik drukte nog een kusje op haar kruin en ging iets beter in de stoel zitten. Automatisch begon ik ook zachtjes mee te zingen. Maar ik schoot al snel in de lach, toen Rosalie met haar voorstel kwam. 'Het is goed met je.' Grinnikte ik zachtjes. Ik bewoog zachtjes mee met mijn been, op het ritme van de muziek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Lauren Michels

    'Oke, dan ben je welkom om mee te gaan. Het begint maandag om 7 uur.' Ik keek Harry weer kort aan en reed van de drukkere weg af, naar de straat waar je recht naar het strand reed. Naast me klonk gezang van zowel Harry als Hailey en het bracht een lach op mijn gezicht.
    'Ik hoor dat je het zingen nog niet verleerd bent. Ik zou me graag bij jullie duetje willen voegen, maar ik denk dat dan iedereen gillend wegrent.' Ik parkeer ip de parkeerplaats en kijk ze aan. 'Nou liveband, we zijn er.' Ik gooi het portier open en stap op. Het wad een heerlijke stranddag. Ik pak de strandtas, mijn handtas en de spullen van Harry uit de auto.
    'Hazz, kan jij de klep dichtgooien,' vraag ik hem en neem afstand. Hailey rent vrolijk het zand op en ik loop met mijn handen volgeladen achter haar aan. Ze schopte haar schoentjes uit en sprong in het water. 'Hails wacht nou even. Je mag zo zwemmen,' riep ik het meisje toe en gooide de spullen neer op de grond. De handdoeken legde ik goed neer.
    'Ik wil in het midden,' klonk haar stem achter me. Ik grinnikte en legde haar handdoek in het midden. Ik liet me languit op de handdoek vallen en sloot uitgeput mijn ogen. Eindelijk even genieten van Hailey en het strand en ja, ook van Harry. Het was fijn om even met mijn hoofd uit het werk te zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik
    Als twee lichamen een konden worden, was dat nu gebeurd. De zoen die we deelden zat vol liefde. Alsof ik me helemaal over gaf. Maar dat had ik allang gedaan. Ik had me allang overgeven aan Louis. Al mijn liefde zat in deze jongen. Het water was lauw geworden, maar ik merkte het niet. Ik merkte überhaupt niet wat er om me heen gebeurden, -al was dit niet mee dan een lege badkamer. Het was verbazingwekkend hoe snel ik weg was van de wereld, zodra deze jongen ook maar iets deed. Ik liet een hand weer omhoog glijden, terwijl ik met de ander zachtjes in zijn kont kneep. Mijn vingernagels, krasten zachtjes over zijn rug, terwijl ik dieper inging op de zoen. Ik zou hier nooit genoeg van kunnen krijgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik ga morgen, 26 juli, op vakantie t/m 9 augustus. Het is nog onzeker of ik wifi heb, maar iemand anders mag Niall wel zolang besturen.]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Ik zou zingen nooit verleren. Het was zo'n groot deed van mijn leven geweest, dat ik het nooit zou kunnen loslaten. Het ging altijd automatisch. Sowieso kon ik One direction maar moeilijk loslaten. Dat ik het zo verknalt had. De druk was me gewoon veelte groot geworden. Iedereen wilde steeds meer van me. En het was gewoon op. Ik was op. Ik slik mijn herinneringen weg en duw het portier open en klik de riem los. Hailey klimt meteen van mijn schoot en langzaam klauter ik de auto uit. Ik gooi zoals me gevraagd word de achterklep dicht en kijk of de auto goed op slot zit. Voor ik het zand in loop, trek ik de Toms uit. Het zand kriebels tussen mijn tenen en kijk met een glimlach naar Hailey die al bijna in het water springt. Ik trek mijn rugtas open en volg het voorbeeld, door mijn strandlaken netjes neer te leggen. 'We hebben elkaar ontmoet op het strand.' Fluister ik stil. Als ik eindelijk lig en naar het water staar. Het was mijn mond uit voordat ik het doorhad.

    [sorry, ik wist niet of al iets verzonnen was op hun eerste ontmoeting. Zo wel, negeer het maar. :3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik ging zo in op de zoen, dat ik de wereld om me heen vergat. Dit kon je puur liefde noemen, want daar bestond het hele moment uit. Zayn was het enige wat nog telde en waar ik nog iets van meekreeg. De jongen die zorgde dat ik steeds weer op een roze wolk zat. Dat ik de wereld om ons heen als perfect zag. Ik voelde zijn hand omhoog glijden, om vervolgens zijn vingernagels over mijn rug te voelen krassen. Dat terwijl zijn andere hand een kneepje gaf in mijn kont. Een rilling liep over mijn rug terwijl een glimlach niet te onderdrukken was. Mijn handen rustte op zijn onderrug waarna ik nog iets dichter naar de jongen toe kroop. Niet dat -dat nog veel dichterbij kon. Deze gevoelens en dingen daar kon Zayn alleen voor zorgen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer