• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende


    yay, personages:
    Jongens:
    -"Knife John" <- Bendeleider <- Lolicia
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Jack Noah Johnson <- Bendejongen <- ShatterMe
    -Tyler Jay Montez <- Bendejongen <- Malino
    -Benjamin Tyler Mc. Smith - Rijke jongen - MonkeySwag
    -Christiaan J. Janssen <- Rijke jongen - xLastKiss


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    -Charlie Swinton <- Bendemeisje <- Visenya
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje <- Wolfheart
    -Destiny Rose Montoya. <- Bendemeisje <- Malino
    -Kara Isabella Jackson. <- Rijk meisje <- Aquari
    -Mirabel Christina Borges <- Rijk meisje - Abelard
    -Dawn Ariana Asshyiel - Bendemeisje - Scairp
    -Aymée Dominique Oakley - bendemeisje - Paradises


    invullijstje:
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter//innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:



    enjoy.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 20:47 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    ShatterMe schreef:
    Dan heeft ze erover gekeken, vraag het haar als ze terug online is of je rol is goed gekeurd.
    Heb ik al gevraagd.

    EDIT: Het bericht ben ik vergeten te sturen staat nog steeds open in een tabblad.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 22:18 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lolicia schreef:
    (...)
    Haha, John is best aardig hoor!

    En ik ga zo m'n rol opsturen. :Y)

    Dat heb ik anders nog steeds niet gemerkt, haha:Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Paradises schreef:
    (...)
    Dat heb ik anders nog steeds niet gemerkt, haha:Y)

    Hij is nog aardig voor zijn doen, anders had ie je allang neergestoken ofzo :'). Wordt nog wat als hij weer de bendeleider word :P


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hij is nog aardig voor zijn doen, anders had ie je allang neergestoken ofzo :'). Wordt nog wat als hij weer de bendeleider word :P


    Ik kan niet wachten tot dat we weer beginnen, John en Aymée worden vast beste vrienden c':


    That is a perfect copy of reality.

    wow.

    okay, ja Jade en John werkt gewoon niet dus ruzie zit er wel in :D

    sorry guys, ik had het een beeeeetje druk :/

    okay, allemaal goedgekeurd, ik ga ze even plaatsen :3


    And right from that moment, you took my breath away.

    oh en Karmin; tuurlijk mag dat!


    And right from that moment, you took my breath away.

    Als het aan mij ligt kunnen we beginnen maar er zijn niet zo veel mensen online.. :(


    And right from that moment, you took my breath away.

    Ik ben present! XD


    El Diablo.

    yaaay!
    Ik maak sowieso wel het topic aan, even kijken wie er zijn :D


    And right from that moment, you took my breath away.

    Paradises schreef:
    (...)

    Ik kan niet wachten tot dat we weer beginnen, John en Aymée worden vast beste vrienden c':

    Haha, vast ja. Niet zo sarcastisch hé. :3
    I can't wait to begin either!

    @ xLastKiss: Yeah, ik denk ook wel dat ze wel weer ruzie gaan beginnen. Maar ik begrijp dus dat we deze RPG opnieuw doen met hetzelfde verhaallijn?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    eeeh ja zoiets, maar nu zijn er nog een paar andere characters bij dus het zal wel iets anders zijn ghehe :3

    anyways, ik ga even het topic openen want ik ben totaal niet ongeduldig.

    &dan maak ik wel nog een jongen aan want die hebben we zo weinig :(
    en ik kan het niet over mn hart verkrijgen om jade weg te doen want dat doe ik John niet aan of course

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 20:33 ]


    And right from that moment, you took my breath away.


    Naam: “Knife John.” Dit is de naam hoe mensen en vrienden hem noemen. Zijn echte naam is niet bekend. Hij weet deze alleen.
    Rol: Bendeleider.
    Leeftijd: 20-jarige man.
    Karakter//innerlijk: John is een moeilijk iemand waar je, niet tot weinig, doorheen kan dringen. Hij heeft altijd zijn eigen zin en zal dit ook doen wat hij wilt. Hij luistert niet naar iemand anders, maar als diegene best eens gelijk zou kunnen hebben zou hij graag iets voor diegene willen doen – alleen zou hij zijn ongelijk niet toegeven.
    John is een man van weinig woorden, al is hij wel in voor een grapje. Behalve als hij in serieuze zaken is, dan kan hij geen grapje aanhoren. Hij neemt zijn dingen/zaken erg serieus en als hij merkt dat iemand hiermee de spot mee drijven of dat ze hem uitlachen en hem niet serieus nemen, kan hij zo uit zijn slof schieten.
    Bij hem moet alles meteen gebeuren en als het te lang duurt zou dit best een paar lichaamsdelen van je kunnen kosten. Hij staat dan ook bekend om de man die erg emotieloos en gevoelloos is, want hij heeft altijd diezelfde ijskoude blik op zijn gezicht staan. Je moet op je woorden letten bij John, want hij kan zo van gedachten veranderen door de dingen die je zegt. Op het ene moment mag hij je en het andere moment kan hij je haten. Het is dan ook een kunst om ervoor te zorgen dat hij je mag.
    Omdat hij bekend staat om zijn gevoelloze karakter heeft hij ook geen idee van liefde. Het woordje 'lust' staat alleen in zijn woordenboek, samen met de woorden 'prostituees, geweld, bloed, moord, geld en verschillende soorten handel, etc.' Hij is een gevreesde man – waar hij erg blij mee is. Het lijkt misschien of hij geen enkele emoties heeft, maar deze heeft hij echt wel – alleen laat hij deze niet zien, want je kunt niemand eigenlijk echt vertrouwen.
    Uiterlijk: Zijn haren zijn tegen de donkerbruin aan en deze matchen mooi bij zijn hazelnootbruin kleurige ogen. Vaak werkt hij aan zijn lichaam, dus als je hem nodig hebt kun je hem vaak aantreffen ergens waar hij kan trainen. Over zijn lichaam kun je allerlei verschillende tatoeages aantreffen en deze hebben ieder een eigen betekenis, waar hij liever niet over praat.
    Extra: Hij rookt erg vaak en is verslaafd aan drugs. Al zal hij dit niet zo noemen. Ook een glaasje alcohol kan er altijd wel bij hem in.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 20:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    oeh Joooooooohn


    And right from that moment, you took my breath away.

    xLastKiss schreef:
    eeeh ja zoiets, maar nu zijn er nog een paar andere characters bij dus het zal wel iets anders zijn ghehe :3

    anyways, ik ga even het topic openen want ik ben totaal niet ongeduldig.

    &dan maak ik wel nog een jongen aan want die hebben we zo weinig :(
    en ik kan het niet over mn hart verkrijgen om jade weg te doen want dat doe ik John niet aan of course

    Hahaha. Wat aardig van je. Dat vind John inderdaad niet leuk, hij gaat zijn allerliefste Jade natuurlijk missen. :'3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee precies! Ze zijn altijd zo lief voor elkaar, dat kan ik ze echt niet aandoen gewoon. :3

    Okay ehm, deze faalt dus ik doe zn innerlijk wel in-game.



    z'n nieuwe haartjes :3
    Naam: Christiaan J. Janssen
    Rol: Rijk huppeltje
    Leeftijd:17
    Karakter//innerlijk: Een vrolijk huppeltje dat niet geaccepteerd wordt door z'n rijke stinkfamilie en de rest zie je in de RPG wel
    Uiterlijk: Sinds Christiaan (zeg maar Chris) zijn haar blond heeft geverfd en de puntjes groen/blauw, vallen zijn heldergroene ogen wat meer op dan toen zijn haar nog zwart was (het enige normale aan Chris volgens zijn familie) omdat hij nu niet altijd een pet voor zijn ogen heeft zitten. Chris houdt van felle kleuren, maar je ziet hem ook vaak in het zwart. Hij heeft een aardig gevoel voor mode en maakt maar al te graag gebruik van zijn rijke familie.
    Extra: Chris is bi ofzeu hi


    And right from that moment, you took my breath away.