• Ten eerste: Allemaal een fijn 2018 toegewenst!

    Ten tweede: Ja. De titel gaf het al een beetje weg - *wbw* snap je? GAF WEG? (wbw) - Ik geef iets weg. Waarom? Omdat ik er verder toch niets mee doe, en ik toch al voor een heel jaar weer GM heb gekocht.


    Dus ik geef maar liefst 50 credits weg!!
    Ik geef ze in 1 batch weg, dus ik verdeel ze niet onder. Waarom? Omdat ik lui ben maar ook omdat het dan moeilijk picken voor mij is. aka meer mensen uitkiezen is moeilijk


    Hoe gaat het te werk? Simpel:
    Geef aan in het topic als je mee wilt doen, maar verzin ook een goede reden waarom jij de 50 credits - volgens jou - verdient. Ik wil namelijk niet de credits aan iemand geven die er vervolgens niets mee gaat doen. Natuurlijk kan ik ook niet volgen wat er na het weggegeven mee wordt gedaan, maar het geeft mij zelf een beter gevoel om het zo te doen.

    GIVEAWAY EINDIGT 17 JANUARI.
    DAN GA IK KIEZEN.
    Gelieve ook usernamechanges doorgeven.


    DEELNEMERS:


    [ bericht aangepast op 18 jan 2018 - 15:44 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    YES, I WANT. Want dan kan ik eindelijk een keer golden membership nemen en en en......die dansende gm smiley is cool (':


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh wat leuk dit en superlief! Ik doe uiteraard niet mee haha, maar wil iedereen die een (originele) reden mag gaan verzinnen, veel succes wensen. *O*

    Oh ik wil ook meedoen! Ik zou graag golden membership willen hebben


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Heel lief dat je dit organiseert, Shan. Ik zou graag willen meedoen omdat ik weer begonnen ben met gedichten schrijven en ik zou deze graag in de spotlight willen zetten, kwestie van meer aandacht. (joehoe)


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil ook meedoen (cat) Ik wil verhalen die ik lees en erg leuk vind (of waarvan ik vind dat meerderen het moeten bekijken in elk geval) in de spotlight zetten ermee.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oh wat een leuk initiatief weer! Ik zou graag meedoen, omdat ik nu net een credit te weinig heb om iets in de spotlight te zetten en ik met die credits dus een maandje GM kan kopen en misschien wat dingen in de spotlight kan zetten (want 2018 is ook het jaar dat ik terug actief wil beginnen schrijven)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    N'ah wat lief van je, Shan. <3 Ik doe graag mee, al is het alleen maar voor het simpele gegeven dat ik graag GM wil blijven in 2018 zodat ik je kan onder spammen met de cheerleader emoji, because I'm your biggest fan. *O*


    Ik doe mee! Ik wil graag de credits winnen omdat ik dan mijn SOTY in de spotlight kan zetten. En een spotlight (meer lezers, meer aandacht) zorgt ervoor dat ik ook daadwerkelijk het verhaal afmaak, dus een spot is de stok achter de deur. (:


    oi, suzy

    Ik doe graag mee ^^

    Zo kan ik meer dingen in de spotlight zetten en heel graag een x GM wil zijn heb zelf geen geld om een x credits te kunne halen


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    wat leuk dat je dit doet!

    Ik doe graag mee, met de reden dat ik een nieuwe story wil starten, en deze dan graag in de spotlight wil zetten, omdat ik gemotiveerd blijf als ik meer lezers heb! Ook kan ik dan eens een wedstrijd organiseren, hoewel ik even moet kijken wanneer ik daar tijd voor heb haha :P

    Ik hoop (Duh!) dat ik win, maar ik gun het iedereen hier! Ik vind het trouwens echt heel aardig van je dat je dit doet!


    -

    Ik zou graag mee willen doen omdat de deadline 17 Jan is en ik ben een dag daarvoor jarig.

    Ik zou dan mijn creaties in de spotlight kunnen zetten en mijn Gm kunnen verlengen :)

    Ik zou graag mee willen doen omdat ik zo graag een keer een ananasje boven mijn naam wil zien staan.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik doe graag mee voor SPECS. En nee, ze weet hier niets vanaf. Maar ze is altijd zó enthousiast hier op Q en komt met allerlei leuke initiatieven, dat ik van mening ben dat dat wel beloond mag worden. Ze is echt een super leuk persoon! ❤


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik wil graag mee doen en wel voor een stomme reden XD

    Momenteel heb ik 23 credits, dat is nogal wat. Ik wil graag en iets in de spotlight zetten (van een ander) en Golden Membership. Ik heb dus maar een tiental credits nodig waarschijnlijk. Ik wil gewoon heeeel erg graag mijn procentenbalkje tot 100 procent krijgen, lekker stom.

    Ik zou met de rest waarschijnlijk iets van een toffe wedstrijd houden maar in ieder geval niet houden voor mijzelf maar juist een spotlight etc weg willen geven voor anderen waarik ik je natuurlijk zou benoemen.


    Ik vind het trouwens super tof dat je dit doet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wil ook graag meedoen, al voel ik me stiekem een klein beetje een bedelaar door al jullie lieve acties :').

    Ik zou graag winnen omdat ik terug ben op Q en er helemaal voor wil gaan, op het forum, qua gedichten en ook qua verhalen. Ik wil heel graag mijn OP online zetten waar ik heel veel mee bezig ben, en zou het natuurlijk tof hebben om wat lezers te hebben die mij feedback en commentaar kunnen geven. Daarom zou ik deze credits graag gebruiken om dit verhaal in de spotlight te zetten.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.