• Zoals de titel al zegt: Rate de blunder
    Degene boven je geeft een blunder, jij geeft een cijfer tussen de 1 en de 10.

    Voorbeeld:
    Dingetje: De wc-deur vergeten op slot te doen
    Fishfingers: 4; Zout in je koffie doen, in plaats van suiker
    Kaboeeem: 7.3; Een tree van de trap over het hoofd zien en vervolgens van de trap vallen
    Etc.


    Ik begin:
    Struikelen over een scheerlijn van een tent, die je niet zag


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    7.7

    In het buitenland roddelen over iemand op het strand waarvan je denkt dat het een buitenlander is. Opeens loopt die persoon naar je toe en het blijkt dat het iemand is die jouw taal spreekt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    7.5
    Doorlekken in witte kleding


    Tell me about it, stud.

    9

    Niet zien dat iemand een frisbee naar je gooit, waardoor je valt in de modder.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    9,9. Dat zou echt kut zijn.
    Iets heel awkwards tegen de verkeerde persoon zeggen.


    Some people are art and do art at the same time

    8. Best erg eigenlijk.
    Naar iemand staren en ergens tegen lopen.


    Why so serious? :]

    7

    Je moeder een seks sms sturen die voor je vriend bedoeld was


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    AWKWARD! Een 9.3.

    Je weet dat de lamp vervangen moet worden. Een dag later druk je tien keer de lichtschakelaar aan en uit, maar er gebeurt niks.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    8
    Denken dat je lief daarstaat, die persoon op de mond kussen om er dan achter te komen dat je die persoon niet kent.-.-


    Queer zijn is gewoon alles