• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - BUYTHESTARS
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo
    - Roxanna ''Roxi'' Vermeer - BeMe

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - BUYTHESTARS
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz
    - Samuel ''Sam'' Van Der Meer - BeMe
    - Marc Robinson - BeMe

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Speeltopic 6!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:31 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cameron
    Hij zoende me terug en ik moest lachen tijdens het zoenen. 'Sorry Cam, maar ik ben hetero,' zei hij daarna lachend en ik lachte terug, het maakte me niks uit ik zou het zo weer doen. 'Ik voel me zo alleen,' schreeuwde ik bijna en keek hem weer aan. Ik was echt zo dronken als wat, en ik zou niet weten wat Blake had gedaan als hij ook niet dronken was. Ik draaide me weer naar hem om en stond weer voor hem en staarde hem aan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Nadat ik nog een paar andere dingen had laten vallen stuurde mijn baas me naar huis. Ik moest gaan slapen. Ik zuchtte en liep de straat op. Ik had geen idee wat ik moest doen. Naar huis gaan kon niet want dan dacht ik te veel aan Aiden. Ik zuchtte en bedacht me toen dat er een advocaat zat in het andere aparte mentencomplex dan die van mij. Als het goes is had hij net zoals mij een penthouse. Ik sloffte er heen en wierp een blik op mijn kleding vor ik er aanbelde. Niet echt netjes om zo voor een advocaat re verschijnen. Mijn schoenen waren afgetrapt, mijn haar zat groten deels al niet meer en mijn kleding kon er mee door. Ik drukte twee keer op de bel. Zoals ik dat altijd doen. Ik wachtte geduldig af tot er antwoord kwam.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Blake Austin Gabriëls

    Cameron lachte terug. 'Ik voel me zo alleen,' schreeuwde hij dan bijna en keek me dan weer aan. Ik trok een pruillipje en kijk hem zielig aan.
    "Dat maakt 2 van ons."zeg ik. Ik miste Felicity ,ergens dacht ik dat ik haar nooit meer terug zou zijn ,of dat ze boos op me was.
    Cameron ging voor me aan en staarde me een en ik staarde terug. "Komaan Camyboy ,we zoeken een plaatsje om te slapen."Mompel ik waarna ik heem meesleur. Erg rap gaan we niet en algauw stop ik voor en deur en zet me daar ,waarna ik Cameron op mijn schoot trek en met mijn hoofd tegen de deur aanleun.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    'Dat maakt twee van ons,' zei hij met zijn pruillipje. 'Komaan Camyboy, we zoeken een plaatsje om te slapen.' Ik knikte en voelde me meegesleurd worden. Ik was zo moe ik kon overal slapen. Algauw stopte we voor een deur en Blake ging zitten waarna hij mij op zijn schoot trok en ik net als Blake mijn hoofd tegen de deurleuning aanleunde. 'Je hebt zachte lippen,' mompelde ik nog en viel daarna in slaap.

    [Zie je morgenavond wel haha :')]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cedric Beckett

    Ik zucht als ik beneden een bel hoor. Gelukkig heb ik zon antwoord ding ook in mijn kantoor laten plaatsen. "Sorry. Kleed je maar vast om. Wacht je even op me voor je naar beneden gaat? Ik ben in mijn kantoor. Je mag binnenlopen als je wilt, of meelopen" zeg ik tegen Julia. Ik glimlach naar Julia, hoe een verliefde tiener naar zijn meisje glimlacht. Dan loop ik door. "Blake, waarom neem je niet op. Er is iets ergs gebeurt. Ik mis je" hoor ik Felicity snikken vanuit de logeer kamer. Mijn hart breekt een stukje. Ik zal die jongens te pakken krijgen! "Cedric Beckett" zeg ik terwijl ik op het knopje naast de deur van mijn kantoor druk terwijl ik een vreemd meisje in de camera zie.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    Hij leunde ook tegen de deur een en nestelde zich wat beter. 'Je hebt zachte lippen,' mompelde hij nog ,voordat zijn ogen toe waren. Even sluit ik mijn ogen ook ,maar las ik constand getril voel aan mijn been ,word ik weer wakker. Ik had vast een uurtje liggen slapen ofzo. Mijn hoofd deed ontzettend veel pijn en volgens mij was ik weer wat nuchter. Ik haalde mijn gsm uit en vernauw mijn ogen even. Ik had verschillende gemiste oproepen gemist.
    Ik beluisterde de voicemails en slikte dan.Er was iets gebeurd met Felicity ,meteen bel ik haar terug. "Felicity? Wat is er ?"vroeg ik haar dan schor als ze eenmaal opgenomen had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felicity Harper

    Mijn telefoon gaat. "Felicity wat is er?" Hoor ik meteen Blake zijn schorre stem zeggen. Ik begin gelijk te snikken. "Oh Blake" snik ik. Even zwijg ik voor ik de moed heb meer te vertellen. "Ze waren zo sterk" fluister ik hees en hyperventilerend. "Ik kon niks doen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    Meteen begon ze te snikken ,wat me bezorgd maakte. "Oh Blake" snikte ze en zweeg toen even. "Ze waren zo sterk" fluisterde ze hees en hyperventilerend ,wat me deed fronsen. "Ik kon niks doen" . "Felicity ,wat is er gebeurd? Wie zijn die mensen waarover je het hebt? Waar ben je nu?"bezorgd vuurde ik al die vragen op haar af. Ik ga wat rechtop zitten en ga even kort door Camerons zwarte haren om er voor te zorgen dat ik hem niet wakker maak.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    "Cedric Becket." Komt er opeens hard uit de luidspreker. Ik schrik even en knipper met mijn ogen. "Eh, ja, ik ben Zoella," stotter ik wat en ik zie twee grote kerels staan. Zelfs Aiden is daar niks bij. Ze hebben van die zonnebrillen op maar hun ogen kan ik er nog door zien. Ze staan kil en als een waakhond. Ik zucht voor ik weer spreek. "Ik zou u om een gunst willen vragen." Wat moest ik anders zeggen? Gelijk het hele verhaal ophangen en dan in huilen uitbarsten? Dacht het niet! Ik ging zo wie zo niet snel huilen en al helemaal niet voor een vreemde. Ik kijk even naar boven en zie een camera hangen. "Een camera serieus? Alsof er opeens een moordenaar voor je deur zou terwijl hij zegt dat hij van de scouting is en koekjes verkoopt." Mompel ik en ik rol met mijn ogen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Felicity Harper

    "Felicity, wat is er gebeurt, wie zijn die mensen waar je het over hebt. Waar ben je?" Vraagt Blake. "Ik ben bij mijn broer" zeg ik als ik wat gekalmeerd ben. "Een paar mannen die.." ik zwijg even, zoekend naar de moed die ik nodig heb. "Seksueel misbruikt" zeg ik haast onhoorbaar.

    Cedric Beckett

    Het meisje lijkt te schrikken. "Ik wil u om een gunst vragen" zegt het meisje. Dan kijkt ze recht in dr camera. "Een camera serieus? Alsof er opeens een moordenaar voor de deur zou staan terwijl hij zegt dat hij van de scouting is en koekjes verkoopt" ik schiet in de lach. "Nee maar ik zie graag wie er aan me deur staat. Ik laat niemand zomaar binnen. Daarnaast wonen er in dit gebouw allerlij belangrijke mensen die dat niet op prijs zouden stellen" zeg ik grinnikend. "Wat voor gunst? "


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoella "Zoë" niamh West.

    Ik hoor hem en de lach schieten."Nee maar ik zie graag wie er aan mijn deur staat. Ik laat niet zo maar iemand binnen. Daarnaast wonen er in dit gebouw allemaal belangrijke mensen in dit gebouw die het niet op prijs zouden stellen." Hoor ik hem grinnikend zeggen. Ik voel he bloed naar mijn wangen schieten. Wat er voor zorgt dat ik blosjes krijg. Snel werp ik een blik op de grons. "Wat voor gunst?" Komt er dan hard mijn oor in. "Dat zeg ik wel als ik naar binnen mag." Is mijn antwoord simpel. Ik kijk in de camera. "Ik vermoord u heus niet." Glimlach ik.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Ik ben nu in een haven waar ik naar het wifi toe moet lopen dus ik regeer zo vaak als ik kan want het is echt warm dus ik ga nietde hele dag bij het wifi zitten xd. Meestal reageer ik wel in de avond of ergens op de dag)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Blake Austin Gabriëls

    "Ik ben bij mijn broer" zei ze nadat ze wat gekalmeerd leek te zijn. "Een paar mannen die.." begon ze ,maar het leek weer stil te zijn. "Seksueel misbruikt" zei ze dan haast onhoorbaar.
    "Wat?"roep ik ,uit ik schuif Cameron van mijn schoot af en sta op. Ik wankel een beetje ,dus leun ik tegen de muur. "Waar woont je broer ,ik kom meteen naar je toe."zeg ik dan. Tja ze zal me wel in deze staat zien ,maar ik wilde nu echt bij haar zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    KiliOfDurin schreef:
    Justin Benjamin Smith
    Ik glimlachte bij zijn volgende vraag. Deze vraag deed geen pijn. Ik wees naar boven het cafe. "Ik woon in de bovenste 2 verdiepingen van het gebouw van The Brew. Als je wil kan ik het je straks wel laten zien." Ik keek hem stralend aan. "En waar woon jij ergens in deze gigantische stad?" Deze stad was in de jaren mijn thuis geworden. Ik was dan geen oorspronkelijke New Yorker, ik woonde hier nu bijna 3 jaar en daarvan 2 jaar alleen. Ik zuchtte zacht. Maar zo slecht was het niet. Er waren hier ongelooflijk veel interessante mensen met gave verhalen en ook genoeg werk.


    Samuel van der Meer
    ,,En waar woon jij ergens in deze gigantische stad.´´
    Ik bloos. Ik weet hoe ik moet lopen, denk ik, maar hoe alles heet hier?
    ,,2 straten van de universiteit af. Ik weet eigenlijk niet hoe de straat precies heet. De straatnamen zijn hier zo ingewikkeld met Avenue 1, 2, 3,4 en ga zo maar door. En dan loopt het nog allemaal door elkaar ook. Zo ben je op Avenue 3, 3 minuten later ben je op Avenue 37!'' zeg ik lachend. Je zenuwen weg lachen is beter dan er onder bedolven worden.
    En als ik zo overdrijf, ik kan er niks aan doen, dan moet ik toch wel lachen.
    ,,Maar anders laat ik het wel een keer zien.'' zeg ik glimlachend.
    ,,Woon je al je hele leven in New York?'' vraag ik dan.

    Cameron
    'Wat?' Hoor ik Blake plots zeggen waarna ik van zijn schoof afgeschoven word. 'Wat ben je aan het doen?' Riep ik dan ook naar hem en wreef over mijn hoofd en zag dat Blake opstond en leunde tegen de muur. 'Ik ga mee,' zei ik zonder te weten waarheen. Ik wou niet alleen zijn, niet alweer.


    Everything is illuminated by the light of our past.