• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - BUYTHESTARS
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo
    - Roxanna ''Roxi'' Vermeer - BeMe

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - BUYTHESTARS
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz
    - Samuel ''Sam'' Van Der Meer - BeMe
    - Marc Robinson - BeMe

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Speeltopic 6!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:31 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cameron
    Toen Blake omhoog getrokken werd door een van de twee mannen verloor ik mijn evenwicht bijna en trok me recht aan een tafeltje. 'Moeten jullie kinderen niet allang in bed zitten?' Zei de man en ik wist dat op de een of andere manier Blake hier een rotzooi ging maken. 'Nou als eerste mag je wel een pepermuntje gebruiken, je bek stinkt.' Zijn stem klonk rustig en ik moest lachen terwijl ik het tafeltje stevig vasthield. Toen Blake het glas bier over de man heen gooide kwam ik al niet meer bij en keek toe hoe de man naar achter deinsde. Hij zou dit niet pikken en ik zag dat Blake al van plan was het andere glas te gooien maar dat het uit zijn handen glipte en op de grond terecht kwam. Ik staarde naar de scherven en pakte Blake aan zijn t-shirt vast. 'Oeps,' mompelde hij. 'Te veel?' Vroeg hij daarna en ik schudde mijn hoofd lachend. De twee mannen waar Blake zojuist bier over heen had gegooid kwamen alweer dreigend op hem aflopen maar Blake kon moeilijk bewegen met mij die zich vasthield aan zijn t-shirt.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Amell schreef:
    Cedric Beckett

    De bel gaat. "Volgens mij is ie der. Hoop dat ie een beetje aardig is" zegt Christian. Ik knik "haal hem anders maar even op. Wil liever mijn toegangscode niet aan een vreende geven" zeg ik tegen Christian. Dan vraagt Amy of ik hakken heb. "Ik loop wel ff mee" antwoord ik "je mag wel even meelopen hoor als je wilt, dan zit je niet alleen" zeg ik tegen Hannah. Vervolgens loop ik naar boven waar ik Julia tegen kom in de inloop kast. "Iets moois gevonden?" Vraag ik voor ik een vederlicht kusje op haar wang druk. "Christian geeft binnenkort een benefiet avond..." zeg ik terwijl ik de inloop kast rondloop. Waar is die lade ook alweer. "Ik zou het leuk vinden als je met me mee zou gaan. Kun je die prachtige jurk van vanmiddag aan" ik kijk Julia even verlegen aan en grijns dan een beetje. Dan vind ik de goede lade. Druk er zachtjes tegen waardoor hij vanzelf open gaat en wat hakken tevoorschijn tovert.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    Cameron schudde zijn hoofd lachend ,waardoor ik ook begon te lachen. Die twee gorilla's kwamen weer onze kant op gelopen en ze leken wel razen.
    De ene vent duwde me zo hard dat ik op de grond viel en aangezien Cameron ,op mij leunde ,lagen we beiden op de grond. Ik kreun even pijnelijk ,maar een van die venten schopt in mijn maag en de andere is bezig met Cameron lastig te vallen.Ik krabbel overeind en heef die vent woedend een klap van mijn vuist tegen zijn kaak en bij die ander event die Cameron lastig viel sprong ik op zijn rug en begin ik te lachen ,omdat ik dit wel geinig vind in deze dronken bui.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Een van de grote jongens en duwde Blake zo hard dat we allebei op de grond vielen. Ik kreunde met Blake mee en kwam ook niet meer overeind en liet Blake uiteindelijk het hem zelf uitvechten. Ik was toch veels te klein voor die jongens, moeilijk stond ik op en zag dat de andere jongeman tegenover mij zat te sparren voor ik het wist zat Blake al op zijn rug en ik zag hem lachen. Door mijn vele pijn moest ik ook lachen en zag hoe de mensen van de bar probeerde het stoppen maar Blake zat zo goed als vast en bleek goed bezig te zijn. 'Blake,' riep ik uiteindelijk en keek naar alle mensen om ons heen. Ze zouden vast de politie bellen, of dergelijk en ik kon geen problemen krijgen. Waarschijnlijk was ik nog niet dronken genoeg dacht ik bij mezelf. Ik keek op de bar of mijn biertje daar nog stond en pakte hem vast en dronk hem op. Ik zoop altijd mijn problemen weg en dat was nu wel geschikt.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    Ik voelde handen aan mijn shirt trekken om me van die vent te krijgen ,maar ik blijf lekker koppig aan die vent gangen. Cameron zit nog op de grond en zat te lachen ,zodra hij recht stond ,nam hij nog een teug bier.
    'Blake,' hoorde ik hem dan roepen ,waardoor ik hem vragend aankijk. Ik had al rap door ,wat er zou gebeuren en laat me van die dinosaurus afzakken ,waarna ik lachend naar Cameron toe ren. Ik haal wat rommelig een briefje van 20 dollar uit en gooi die op de bar ,aangezien we onze drankjes nog niet betaald hebben en daarna sleur ik Cam rap mee naar buiten ,om dan vervolgens te lachen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Rap werd ik mee naar buiten gesleurd en zag amper wat er gebeurde. Het enigste wat ik hoorde was geroep en gescheld. Buiten barstte ik in lachen uit en keek me om heen terwijl ik Blake leunde. 'Wat wil je doen?' Vroeg ik dan ook uiteindelijk aan hem met een dubbele tong en keek Blake aan waarbij ik hem overdreven vasthield nu en mijn armen om zijn nek had gehangen. Het maakte Blake volgensmij weinig uit op dit moment en mij ook. We waren allebei zo lam als wat.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    'Wat wil je doen?' vroeg Cameron terwijl hij overeind probeert te blijven ,doormiddel van aan mijn nek te gangen Ik haalde mijn schouders op."Slapen en lachen."zeg ik dan lachend. Alcohol maakte me vaak zo slaperig. "Wat wil jij doenCammyboy van me."vroeg ik hem met een grijnsje.

    (sorry kort :x)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Vind blake trouwens nog wat van felicity? Anders kunnen ze nog wel contact hebbe na wat er met der gebeurt is. Dan verveel ik me nie zo)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    (Vind blake trouwens nog wat van felicity? Anders kunnen ze nog wel contact hebbe na wat er met der gebeurt is. Dan verveel ik me nie zo)


    (Ja blake vind haar nog steeds leuk :3 Misschien kan je doen Dat Felicity ,Blake en Cameron dronken vind op straat ofzo? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    'Slapen en lachen,' zei hij lachend. 'Wat wil jij doen Cammyboy van me?' Vroeg hij toen en ik lachtte terwijl ik mijn ogen even dichtkneep. Ik keek hem aan en kwam toen wat dichterbij en zoende hem. Ik had geen idee waarom ik het deed, maar ik miste iemand waarmee ik kon zoenen op z'n avond en ik had 't vandaag al gedaan met Justin dus waarom niet? Ik dacht zelf ook niet echt helder na en ik hoopte niet dat hij dit zou onthouden.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Amell schreef:
    (Vind blake trouwens nog wat van felicity? Anders kunnen ze nog wel contact hebbe na wat er met der gebeurt is. Dan verveel ik me nie zo)


    (Ze mag ook naar Zoella komen hoor :) ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lumineers schreef:
    (...)

    (Ja blake vind haar nog steeds leuk :3 Misschien kan je doen Dat Felicity ,Blake en Cameron dronken vind op straat ofzo? )


    (Ze ligt bij der broer in de logeer kamer die gaat er niet late gaan na wat er gebeurd is. Kan wel smse of bellen?)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ @Amell ow laat maar. Kan ik Zoella anders niet naar Cedric laten gaan en laten vragen of hij haar broer zijn avocaat wil zijn?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sourire schreef:
    [ @Amell ow laat maar. Kan ik Zoella anders niet naar Cedric laten gaan en laten vragen of hij haar broer zijn avocaat wil zijn?]

    (Ja hoor kan wel dat ze elkaar kennen vanwege t appartement complex waar hij in de penthouse bovenaan woont. Hij heeft wel een etentj maar ze kan wel langs komen denk)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    BUYTHESTARS schreef:
    Cameron
    'Slapen en lachen,' zei hij lachend. 'Wat wil jij doen Cammyboy van me?' Vroeg hij toen en ik lachtte terwijl ik mijn ogen even dichtkneep. Ik keek hem aan en kwam toen wat dichterbij en zoende hem. Ik had geen idee waarom ik het deed, maar ik miste iemand waarmee ik kon zoenen op z'n avond en ik had 't vandaag al gedaan met Justin dus waarom niet? Ik dacht zelf ook niet echt helder na en ik hoopte niet dat hij dit zou onthouden.


    (Wel ... Thats weird...Oh God)

    Blake Austin Gabriëls

    Cam kneep zijn ogen dicht en drukte dan zijn lippen op die van mij. Het was een ander gevoel dan ,dat ik Felicity kuste. Dit gevoel ,vond ik eigenlijk meer lachwekkend dan fijn of romantisch.Door mijn dronken bui ,zoen ik hem even terug ,en vond ik het wel geinig uiteindelijk haalde ik voorzichtig mij lippen van de zijne of en kijk hem dan fronsend aan.
    "Sorry Cam ,maar ik ben hetero ."zeg ik lachend. Het is omdat ik dronken ben anders haf ik hem vast erg hard gemept.
    Ik slenter wat door de straten al lachend ,waarschijnlijk maakten we nu erg veel mensen wakker ,maar het kon me echt niet schelen.


    (Misschien dat Felicity ,door haar raam naar buiten kijkt en ze dan zo ziet? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH