• Ik zie ze de laatste tijd vaker voorbij komen en aangezien ik wat aardig voor mijn haar wil zijn, vroeg ik mij af of hier mensen ervaring hebben met Inecto conditioner of shampoo en wat jullie daarvan vinden?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zie eigenlijk niet zo goed waarin het verschild van andere shampoos en conditioners, haha.


    Your make-up is terrible

    Nooit van gehoord eigenlijk.


    16 - 09 - '17

    Het ruikt naar kokos XD. Ikzelf gebruik pureology omdat ik gekleurd haar heb.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geen idee. Ik gebruik gewoon shampoo en conditioner van merken die ik bij de Action koop.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb dit gevonden, maar ik hou het voorlopig lekker bij mn Aussie shampoo en conditioner. Het klinkt wel goed, maar voor mn krullen doet Aussie wonderen en ik durf er niet zo van af te stappen


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Ik heb dit gevonden, maar ik hou het voorlopig lekker bij mn Aussie shampoo en conditioner. Het klinkt wel goed, maar voor mn krullen doet Aussie wonderen en ik durf er niet zo van af te stappen


    Ooh, dat is handig, dank je!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb het ooit een keer gebruikt volgens mij, hoewel het ook een ander merk kon zijn in dezelfde fles. Ik was er niet zo fan van.
    Op dit moment gebruik ik vaste shampoo van lush en I love it


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sandow schreef:
    Nooit van gehoord eigenlijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.