• Ola,

    Ik zoek wat nieuwe 1D stories om te lezen, dus drop ze hier maar xxxx


    The Fairytale Happened

    Leave, just like you did before • Zayn Malik

    Hier zullen alle One Direction leden in voorkomen, het zijn de hoofdpersonen maar verder in het verhaal wordt het verhaal wat meer gericht op Zayn, omdat dat beter uitkomt :Y)

    But.. Why? I - I tought that we had something special,' I said with a broken voice, 'Just go away! I don't want to see you anymore!' I screamed at him and he just did like he didn't care. The tears streamed down my face, but he still looked at me with no emotion. 'I don't want to be your girlfriend anymore. It's over. You ruined everything.' The only thing he did was staring at me, he didn't care. The person who I loved was gone, completely gone. How could he do this to me?













    Nederlands geschreven.
    Nederlands gesproken.
    One Direction bestaat niet.
    © Jessieowk

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 8:45 ]


    always have fun

    http://www.quizlet.nl/stories/109308/fanfictie-one-direction--slapeloze-jungle/

    - One Direction bestaat
    - In ABN geschreven
    - Romantiek/avontuur
    - Ik-vorm


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rated H for Horan & Rated U for Ugly.
    Libido.
    Homeless.


    Searching heavens for another earth

    Kijk in de top :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Kijk in de top :'D


    26 - 02 - '16

    Hier staan er een aantal. (:
    Klik


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    De bel ging, ik pakte mijn boeken en liep snel verder naar de klas. Ik hoopte dat ik hem niet tegen zou komen, ik wou hem niet zien, hij was stom.
    Hij vond zichzelf te cool, hij vond zich beter dan de rest. Hij dacht dat hij alles en iedereen kon krijgen.
    Ik haatte hem, hij stelde zich altijd aan, maar waarom zag niemand dat, waarom vond iedereen hem zo geweldig.
    Er was helemaal niets geweldig aan, hij was te populair, te arrogant, onvriendelijk en totaal niet behulpzaam. Waarom vond iedereen hem dan toch leuk.
    Hij was alleen maar knap, maar dat was dan ook alles.
    Ik stapte de klas binnen, maar het was al te laat, daar stond hij, Niall Horan.


    -Niall Horan, een badboy met een geheim
    -Eliza, een meisje die zich niet zo maar laat doen
    -Verhaal is nog lopend
    -Drama
    -Romantiek

    http://www.quizlet.nl/stories/117271/he-thinks-he-can-use-me/


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Crave schreef:
    Kijk in de top :'D


    Dat zijn niet de beste stories :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Dat zijn niet de beste stories :Y)


    En toch komen ze in de top. (cat) ik lees geen 1D dus dat is de beste verwijzing die ik kan maken. ^^ aangezien ze blijkbaar kudowaardig zijn voor velen :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    En toch komen ze in de top. (cat) ik lees geen 1D dus dat is de beste verwijzing die ik kan maken. ^^ aangezien ze blijkbaar kudowaardig zijn voor velen :]


    Bij sommigen snap ik het zelf ook niet hoor. Zoals je wel weet, ben ik wel een Directioner en lees ik betere verhalen dan dat. :Y) Sommigen die gebruiken zo'n stiekeme link en als je daar op klikt dan geef je ze een kudo. Ik noem het dan maar cheaten.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Bij sommigen snap ik het zelf ook niet hoor. Zoals je wel weet, ben ik wel een Directioner en lees ik betere verhalen dan dat. :Y) Sommigen die gebruiken zo'n stiekeme link en als je daar op klikt dan geef je ze een kudo. Ik noem het dan maar cheaten.


    *looks to username and picture* I had no idea that you are a direction (krul) ach. De mensen die in de top staan, zullen vast wel goed genoeg kunnen schrijven. Daar kan en ga ik niet over beoordelen (: aangezien ik nooit 1D stories lees.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    *looks to username and picture* I had no idea that you are a direction (krul) ach. De mensen die in de top staan, zullen vast wel goed genoeg kunnen schrijven. Daar kan en ga ik niet over beoordelen (: aangezien ik nooit 1D stories lees.



    Hehe, goed gezien joh. :Y) Naja, ik kan er wel over oordelen en ik vind het soms zo raar. Ach ja.


    Pretty is just a pretty word.

    Kijk wat verder dan je neus lang is,
    Je kunt uit honderden kiezen alleen maar 1 direction bij zoeken intikken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb psycho friends, sorry geen link, ben aan t opassen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan