• Goed, om een lang verhaal zeer kort te maken; Gisteravond is mijn mobiel dus overleden (Samsung Galaxy TxT) - ik had hem aan de oplader hangen en zat op WhatsApp toen die uit het niets uitviel en nu wilt hij dus niet meer aan. Nu vroeg ik me dus af, hoelang duurt het normaal gezien om je telefoon te laten maken? Er zit namelijk nog wel garantie op, maar de telefoon is echt al een kragge apparaat dus ik vraag me dan af of ik beter niet gewoon een nieuwe kan gaan halen omdat ik heb gehoord dat sommige mensen gewoon twaalf weken of langer moeten wachten en ik tot die tijd dus echt zonder mobiel zit.

    Also, als ik een nieuwe zou kopen, wat raden jullie dan aan? Ik zoek gewoon een redelijk simpele telefoon onder de €250,-, dus geen iPhone's en liever ook geen Blackberry. Thank youuu. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Prinsloo schreef:
    (...)
    Ik heb de batterij van mijn zusje erin gestoken, maar het heeft hetzelfde effect. :W

    @Vivere ja ik heb mijn abonnement verlengt twee maanden geleden, zal wel even op Marktplaats gaan kijken of ik daar iets kan vinden!


    Oh echt? Nou in principe heb je dan gewoon nog garantie op je telefoon! Zou even langs de telefoonwinkel gaan anders, die kunnen ook vertellen hoe lang het duurt en dan kun je een keuze maken!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 19:34 ]


    To infinity and beyond •

    Mijn iPhone werd twee weken teruggestuurd naar Apple..
    Euh, ik heb gehoord dat de Galaxy Ace wel goed is, voor 175,-


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Vivere schreef:
    (...)

    Oh echt? Nou in principe heb je dan gewoon nog garantie op je telefoon! Zou even langs de telefoonwinkel gaan anders, die kunnen ook vertellen hoe lang het duurt en dan kun je een keuze maken!

    Hahaha, neee, ik heb mijn oude telefoon gehouden. Het was gewoon zo'n goedkoop tien euro abo, maar wel met internet en zo, had mijn vader ergens geregeld, garantie heb ik nog wel voor twee weken, maar ik vroeg me af hoelang het dan ook duurde voordat ik hem terug zal krijgen + mijn telefoon is echt kragge materiaal momenteel.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Prinsloo schreef:
    (...)
    Hahaha, neee, ik heb mijn oude telefoon gehouden. Het was gewoon zo'n goedkoop tien euro abo, maar wel met internet en zo, had mijn vader ergens geregeld, garantie heb ik nog wel voor twee weken, maar ik vroeg me af hoelang het dan ook duurde voordat ik hem terug zal krijgen + mijn telefoon is echt kragge materiaal momenteel.


    Oh buh.. Dan zou ik even op Marktplaats kijken of op de Mediamarkt site? Misschien dat ze aanbiedingen hebben?
    Ik kan je verder ook niet helpen, heb zelf een iPhone 5 & nog een BB bold 9780 liggen van een jaar oud.. Precies de twee toestellen die je niet wilde haha.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 22:15 ]


    To infinity and beyond •

    Prinsloo schreef:
    (...)
    Ja, daar hoorde ik andere mensen ook al over, maar dan over de gewone Ace omdat die nog goedkoper is hahaha.
    ik heb zelf een ace2 en ik ben er zeer over e spreken je kunt alleen met camera niet in en uit zoemen maarja het is een fijne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan