• Een vriendin en ik zouden deze zaterdag voor een dagje naar Londen gaan om te winkelen. We gaan met de bus, maar zij is 17 jaar en ik ben 18 jaar. Zij denkt dat dit niet zou lukken, omdat de volwassene minstens 21jaar moet zijn.
    Klopt dit?
    Alvast bedankt!


    Life is all about having a good time.

    Ik denk dat je dat na moet kijken op de site waar je buskaartjes koopt en niet op Quizlet. Alsof iedereen hier dat weet, Q is geen wandelende wiki of google.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik denk dat je dat na moet kijken op de site waar je buskaartjes koopt en niet op Quizlet. Alsof iedereen hier dat weet, Q is geen wandelende wiki of google.

    Het staat niet op die site.


    Life is all about having a good time.

    Hoe komen jullie erop? Via een site?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hahaha ik ga dit weekend ook naar Londen :Y)
    Als er niks over op de site staat zou ik er vanuit gaan dat het geen probleem is. Desnoods bel je even.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ossum schreef:
    (...)
    Het staat niet op die site.


    Dan snap ik sowieso niet hoe ze aan het idee komt dat er iemand van 21 mee moet. Daarbij ben je in Engeland en Nederland volwassen voor de wet op je 18de.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan snap ik sowieso niet hoe ze aan het idee komt dat er iemand van 21 mee moet. Daarbij ben je in Engeland en Nederland volwassen voor de wet op je 18de.

    Haar moeder heeft nog in een reisbureau gewerkt.


    Life is all about having a good time.

    Ossum schreef:
    (...)
    Haar moeder heeft nog in een reisbureau gewerkt.


    *op


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Hahaha ik ga dit weekend ook naar Londen :Y)
    Als er niks over op de site staat zou ik er vanuit gaan dat het geen probleem is. Desnoods bel je even.

    Wij gaan ook vanaf vrijdag! Alleen dan een week. :3
    En, geen idee. :'D Mijn mede-passagier is 21, dus ik heb geen problemen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"