• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: Paynlinson -> Laat het niet blijken, maar de angst om vrienden kwijt te raken.
    -Liam James Payne: OldHeaven -> Dood gaan, lepels en gepest worden/ iemand zien die gepest wordt.
    -Niall James Horan: Nathness -> Claustrofobie en angst om vrienden te verliezen.
    -Louis William Tomlinson: Licorne -> Oud worden, dierbaren verliezen/zien lijden, zijn allergrootste dromen kapot zien gaan.
    -Zayn Jawaad Malik: Depay-> Donker en hoogtes
    .

    Meisjes:
    - Rosemay Autumn Lockheart Paynlinson -> Dat haar gedrag en gedachten een keer tot slechte dingen gaan lijden.
    - Aleyna Enith Raphana Licorne -> Belonefobie, Emetofobie en faalangst.
    - Catherin ‘Cat’ McDevin Rider -> Taphefobie en lichte vorm van astrafobie
    - Cadwyn Delyth Treaty Abelard -> Vuur
    - Jasmine Jose Parker MonkeySwag -> Kleine ruimtes, donker en haar vader
    - Rhine Meredith O'Dell After -> De dood.
    - Shanna Lauren Smith Aquari - Spinnen, onweer/bliksem en duisternis.


    Kamerindeling:
    - Jasmine & Cadwyn
    - Liam & Rhine
    - Louis & Harry
    - Catherin & Shanna
    - Niall & Rosemay
    - Aleyna & Zayn





    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Licorne maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]

    Het begin:
    Het is avond en iedereen is onderweg naar het kasteel. De ene misschien alleen terwijl de andere elkaar onderweg al hebben gevonden.
    Eenmaal daar aangekomen, worden de koffers neergooit in de slaapkamer naar keuze.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen met het feest. Ook als de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komt de groep tot een schokkende ontdekking.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 12:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rhine O'Dell.
    Louis knipte het licht uit, en even zag ik helemaal niks. Toen mijn ogen aan het donker gewend waren, zag ik hem een fles ketchup omhoog houden. "Ben je bang om vies te worden? Zo ja, dan neem ik dat wel op me. Ik vind het namelijk niet erg." zei hij met een brede grijns. "Geen problemen mee." Ik keek naar de fles ketchup. "Hoe wilde je het doen? Ons beide voor dood in het donker laten liggen? Of dat ik voor neergestoken in de gang lig, jij met een zakmes-" ik griste deze uit mijn broekzak. Het was iets wat ik altijd bij me had, "-onder de ketchup erbij gaat staan?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson.
    'Geen problemen mee.' Rhine keek naar de fles ketchup. 'Hoe wilde je het doen? Ons beide voor dood in het donker laten liggen? Of dat ik voor neergestoken in de gang lig, jij met een zakmes onder de ketchup er bij gaat staan?'
    Ze haalde een zakmes uit haar broekzak.
    'Nee, ik heb nog een beter idee. Jij bent een meisje, jij hebt vast wel make-up bij je? Dat zakmes kunnen we trouwens wel gebruiken.'
    Ik grijnsde nogmaals. Dit ging een geweldig plan worden.


    "Family don’t end in blood”

    [Haha ben echt nieuwsgierig. Ik zal straks reageren.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    [Haha ben echt nieuwsgierig. Ik zal straks reageren.]


    [Haha, Harry krijgt straks de schrik van zijn leven xD
    En is goed (: ]


    "Family don’t end in blood”

    Rhine O'Dell.
    Ik knikte, en haalde wat make-up uit mijn broekzak. Ik keek naar Louis. "Nu moet je me het wel echt vertellen hoor. Ik ben kapot nieuwsgierig." Lachte ik. Ik kreeg een grijns op mijn gezicht en keek naar de make-up, het zakmes en de ketchup. Ik had werkelijk geen enkel idee wat hij van plan was.

    [Sorry korte post tussendoor]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson.
    Rhine knikte en haalde wat make-up tevoorschijn, waarna ze me aankeek. 'Nu moet je me het wel echt vertellen hoor. Ik ben kapot nieuwsgierig,' lachte ze, waarna ze een grijns op haar gezicht kreeg en haar blik naar de make-up, het zakmes en de ketchup liet gaan.
    Ik grijnsde. 'Nou, als mij nu zo onherkenbaar mogelijk probeert te maken met de make-up. Uitgelopen mascara, dikke laag foundation, noem maar op. Ik gooi wat gel in mijn haar en doe het totaal door de war, we doen het licht uit en ik ben onherkenbaar. Jij gaat op Harry's bed liggen met de ketchup en doet alsof je dood bent. Ik ga dan om een hoekje staan en val Harry van achteren aan. Met het mes natuurlijk. Dat laat ik dan alleen zien, want ik zou nooit echt iets bij hem doen. Maar dat had je vast al begrepen.'
    Ik grijns nog een keer. Die jongen gaat straks de schrik van zijn leven krijgen, terwijl hij eigenlijk alleen maar iets ging halen om mij te verzorgen. Maar ja, dit is gewoon een geweldig plan.


    "Family don’t end in blood”

    [Ik was deze rpg helemaal vergeten o_O. Mag ik een samenvatting en waar kan ik inspringen?]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [And Harry was so scared and angry that the beated the shit out of Louis.]

    Rhine O'Dell.
    "Nou, als je mij nu zo onherkenbaar mogelijk probeert te maken met de make-up. Uitgelopen mascara, dikke laag foundation, noem maar op. Ik gooi wat gel in mihaar en doe het totaal door de war, dan doen we het licht uit en ik ben onherkenbaar. Jij gaat op Harry's bed liggen met de ketchup en doet alsof je dood bent. Ik gadan om een hoekje staan en val Harry van achteren aan. Met het mes natuurlijk. Dat laat ik dan alleen zien, want ik zou nooit echt iets bij hem doen. Maar dat had je vast al begrepen." Hij grijnsde breed, mijn mond vormde zich er ook tot. "Louis, geweldig plan." Harry had mij wel vaker laten schrikken, dus kon ik ook een keertje wraak nemen. Ik legde de spullen aan de kant en deed eerst zijn make-up. Zijn jukbeenderen leken nu langer en zijn kin erg spits. In het donker zou Harry de gezichtsvorm niet herkennen. Dan ga ik bezig met zijn haar. Ik haal er een kam door, en probeer het zo plat mogelijk naar beneden te krijgen. Dan maak ik er een soort ouderwets justin bieber kapsel van. Ik lach even, nu al benieuwd naar Harry's reactie. Ik ga op het bed liggen, en geef Louis de ketchup. "Ik zou zeggen, doe je best. Maar niet iets waar ik permanent vlekken van krijg, als je het niet erg vindt."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson.
    Rhine begon ook te grijnzen. 'Louis, geweldig plan.'
    Ze begon mijn gezicht te bewerken met de make-up, daarna deed ze mijn haar. Tenslotte ging ze op Harry's bed liggen en gaf mij de ketchup.
    'Ik zou zeggen, doe je best. Maar niet iets waar ik permanent vlekken van krijg, als je het niet erg vindt.'
    'Hmm, ik denk dat het er wel uitgaat. En anders koop ik wel nieuwe kleren voor je,' glimlachte ik en liep naar haar toe. Ik spoot wat ketchup op haar jurkje, op de plek waar haar hart zat. Ik deed ook nog wat op andere plekken op haar lichaam en wat op haar gezicht, waarna het er best echt uitzag. Ik knikte tevreden. 'Klaar, dit moet goed genoeg zijn.'
    Ik verstopte me in het hoekje bij de openstaande deur en deed wat ketchup op het zakmes. Ik deed snel ook nog wat ketchup op mijn eigen kleren en handen. Zo, laat Harry nu maar komen.

    [Haha, ik vind dit echt geniaal xD]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Ik liep terug naar de kamer met alle spullen in mijn handen. Het was een zoektocht aangezien mijn geheugen niet al te best was, maar uiteindelijk duurde het minder lang voor ik weer bij de slaapkamer was aangekomen. Zonder iets door te hebben, liep ik de kamer in en pas halverwege viel me op dat het donker was.
    De spullen die ik in mijn handen had, lagen al snel op de grond waarna ik verbaasd rondkeek.
    Pas toen ik doorkreeg wie er net in de kamer waren achtergebleven, kreeg ik een grijns op mijn gezicht.
    Dit gingen ze niet menen toch? De twee mensen die het dichtst bij me stonden moesten nu toch wel weten dat ik echt nergens bang voor was? Daarbij was het wel heel opvallend dat er nergens wat was gebeurd, behalve hier. 'Jongens, die menen jullie niet serieus, hé?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Whahahaha, faal)


    Happy Birthday my Potter!

    ( Het moest gewoon (A) Al kan iemand hier bevestigen dat ik echt aan het twijfelen was, maar het past niet bij de angst van Hazz)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Haha, poor Louis en Rhine.
    @Rider Ik heb een idee, vind je het goed als Lou Cat in zijn plan meetrekt?)


    "Family don’t end in blood”

    (Ik vind het best :p )


    Happy Birthday my Potter!

    (Haha, oke.)


    "Family don’t end in blood”