• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: Paynlinson -> Laat het niet blijken, maar de angst om vrienden kwijt te raken.
    -Liam James Payne: OldHeaven -> Dood gaan, lepels en gepest worden/ iemand zien die gepest wordt.
    -Niall James Horan: Nathness -> Claustrofobie en angst om vrienden te verliezen.
    -Louis William Tomlinson: Licorne -> Oud worden, dierbaren verliezen/zien lijden, zijn allergrootste dromen kapot zien gaan.
    -Zayn Jawaad Malik: Depay-> Donker en hoogtes
    .

    Meisjes:
    - Rosemay Autumn Lockheart Paynlinson -> Dat haar gedrag en gedachten een keer tot slechte dingen gaan lijden.
    - Aleyna Enith Raphana Licorne -> Belonefobie, Emetofobie en faalangst.
    - Catherin ‘Cat’ McDevin Rider -> Taphefobie en lichte vorm van astrafobie
    - Cadwyn Delyth Treaty Abelard -> Vuur
    - Jasmine Jose Parker MonkeySwag -> Kleine ruimtes, donker en haar vader
    - Rhine Meredith O'Dell After -> De dood.
    - Shanna Lauren Smith Aquari - Spinnen, onweer/bliksem en duisternis.


    Kamerindeling:
    - Jasmine & Cadwyn
    - Liam & Rhine
    - Louis & Harry
    - Catherin & Shanna
    - Niall & Rosemay
    - Aleyna & Zayn





    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Licorne maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]

    Het begin:
    Het is avond en iedereen is onderweg naar het kasteel. De ene misschien alleen terwijl de andere elkaar onderweg al hebben gevonden.
    Eenmaal daar aangekomen, worden de koffers neergooit in de slaapkamer naar keuze.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen met het feest. Ook als de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komt de groep tot een schokkende ontdekking.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 12:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Harry liep naar mijn bed toe en ging op de rand zitten. Zijn vingers gleden even over de pijnlijke plek op mijn gezicht. 'Het kleurt heel langzaam blauw. Hoezo? Doet het vele pijn?' vroeg hij. 'Dan heb ik er nog wel een middel voor.'
    Ik begon te grijnzen, ik wist niet precies wat hij ermee bedoelde, maar ik kon het wel ongeveer raden.
    'Ja, echt heel erg veel pijn,' antwoordde ik en trok een zielig gezicht. Mijn gezicht viel eigenlijk nog wel mee, vergelijken bij mijn knie. Daar had ik meer last van.
    Ik schoof wat op in het bed. 'Hazz, kom je naast me liggen? Ik heb het koud,' zei ik met twinkelende oogjes.


    "Family don’t end in blood”

    Aleyna Enith Raphana.
    'Jij bent alles behalve een bitch,' antwoordde zijn en draaide zijn hoofd wat meer naar me toe. 'En dat je een flapuit bent is juist leuk aan je.'
    Ik begon alweer te blozen. God, ik moest daar echt mee ophouden.
    Een kleine zucht verliet Zayn's zachte lippen en hij sloeg zijn armen over elkaar heen. Na vijf seconden wisselde hij alweer van houding. Hij leek nerveus, ik weet niet waarom.
    'Vaste relaties zijn soms leuk, maar ze hebben ook hun nadelen,' was uiteindelijk Zayn's conclusie. 'Ik vind dat ik wel toe ben aan een vaste relatie, ik ben immers 19 jaar en al is mijn leven niet doorsnee, toch wil ik zoveel mogelijk een normaal leven leiden. De meeste mensen van 19 hebben al een vaste relatie en duidelijke toekomstplannen. Ik heb niks, alleen One Direction.'
    'Je hebt mij,' flapte ik eruit. Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan. 'En natuurlijk al je andere vrienden,' voegde ik er snel hakkelend aan toe.


    "Family don’t end in blood”

    Rosemay Lockheart
    Ik werd vooruit geduwd en luisterde naar de woorden. 'Hoe kan dat nu als jij me blijft duwen?' Vroeg ik, maar al snel was hij verdwenen naar de kamer.
    Ik bleef staan en neuriede een zacht deuntje. Het kwam de hele tijd bij me op.
    Langzaam werd ik toch angstig. Al was ik ook nieuwsgierig naar wat Niall van plan was. Ik kende hem nu van verschillende kanten, dus het was eigenlijk afwachten wat er in zijn gedachten rondging. Het duurde niet lang voor dat antwoord zou komen, want ik zag Niall alweer terug komen lopen. 'Wat spijt je?'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 13:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    Louis begon te grijnzen waardoor ik de indruk kreeg dat hij mijn plan wel kon raden.
    'Ja, echt heel erg veel pijn,' antwoordde hij en trok een zielig gezicht. Ik grinnikte zachtjes, want het was gewoon echt een reactie van de jongen naast me.
    Heel voorzichtig drukte ik mijn lippen opende plek die langzaam blauw kleurde. 'Zo, dat zorgt er wel voor dat het wel goed komt.'
    Daarna ging mijn blik naar zijn knie, want volgens mij zat de pijn daar. Zijn broekspijp deed ik iets omhoog, om zo naar zijn knie te kijken.
    'Boo, ik ken dat je daar nog wel even last van kan hebben.' Mompelde ik. Niet dat er verstand van had, mAar het zag er niet echt goed uit.
    Bij zijn woorden kwam een grijns op mijn gezicht en nam naast de jongen plaats. 'Boo, je moet echt iets voorzichtiger gaan doen. Dit valt echt nog mee.' Zei ik zachtjes en sloot mijn armen rond zijn middel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Licorne schreef:
    Aleyna Enith Raphana.
    'Jij bent alles behalve een bitch,' antwoordde zijn en draaide zijn hoofd wat meer naar me toe. 'En dat je een flapuit bent is juist leuk aan je.'
    Ik begon alweer te blozen. God, ik moest daar echt mee ophouden.
    Een kleine zucht verliet Zayn's zachte lippen en hij sloeg zijn armen over elkaar heen. Na vijf seconden wisselde hij alweer van houding. Hij leek nerveus, ik weet niet waarom.
    'Vaste relaties zijn soms leuk, maar ze hebben ook hun nadelen,' was uiteindelijk Zayn's conclusie. 'Ik vind dat ik wel toe ben aan een vaste relatie, ik ben immers 19 jaar en al is mijn leven niet doorsnee, toch wil ik zoveel mogelijk een normaal leven leiden. De meeste mensen van 19 hebben al een vaste relatie en duidelijke toekomstplannen. Ik heb niks, alleen One Direction.'
    'Je hebt mij,' flapte ik eruit. Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan. 'En natuurlijk al je andere vrienden,' voegde ik er snel hakkelend aan toe.


    Zayn Malik
    'Je hebt mij.' hoorde ik haar snel zeggen. 'En natuurlijk al je andere vrienden.' voegde ze er nog aan toe. 'Ja, gelukkig heb ik jullie nog.' zeg ik met een glimlach.
    Ik lach en laat mijn hand even over de stoppels op mijn kin gaan. Er viel een stilte tussen mij en Aleyna. Het was geen ongemakkelijke stilte, het was gewoon rustig, alsof we elkaar ook snapte zonder iets te zeggen.
    Ik had altijd wel een klik gehad met Aleyna. Vanaf het eerste moment kon ik al goed met haar opschieten en waren we goed bevriend. Ze was echt mijn beste vriendin geworden in de tijd dat ik haar kende.
    'Waar is iedereeeeen?' zuchtte ik verveeld. 'Ik wil iets doen..'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis William Tomlinson.
    Heel voorzichtig boog Harry naar me toe en drukte zijn lippen op de blauw wordende plek. 'Zo, dat zorgt er wel voor dat het wel goed komt.'
    Daarna ging zijn blik naar mijn knie. Hij mijn broekspijp iets omhoog en keek naar mijn knie. 'Boo, ik denk dat ja daar nog wel even last van kan hebben,' mompelde hij.
    Toen ik hem vroeg bij me te komen liggen, ontstond er een grijns op zijn gezicht en nam hij naast me plaats. 'Boo, je moet echt iets voorzichtiger gaan doen. Dit valt echt nog mee,' zei hij zacht en sloot zijn armen om mijn middel.
    Ik knikte, ik had inderdaad geluk gehad. Het is ook niet zo slim om met volle kracht tegen de muur van een kasteel aan te rennen.
    'Ja, Hazza,' zei ik braaf en legde mijn armen om zijn nek. Ik drukte hem tegen mij aan en gaf hem een stevige knuffel.
    'Je bent lief,' zei ik toen ik hem weer los had gelaten en drukte spontaan een kusje op zijn wang.


    "Family don’t end in blood”

    Aleyna Enith Raphana.
    'Ja, gelukkig heb ik jullie nog,' zei Zayn met een glimlach. Pfoe, hij had het dus niet door. Gelukkig maar.
    Zayn lacht en gaat met zijn hand even over de stoppels op zijn kin. Er viel een stilte, maar geen ongemakkelijke. Gewoon een fijne stilte.
    Zayn en ik hadden een goede band. Toen Liam mij aan de rest van de bandleden voorstelden, toen ze nog meededen aan X-Factor, klikte het tussen mij en Zayn al meteen. De andere mocht ik natuurlijk ook graag, maar Zayn was, samen met Liam, mijn beste vriend geworden. Als het aan mij lag waren we nog meer, maar ik moest het hier mee doen. Ach, ik kwam vanzelf wel over die verliefdheid heen en onze vriendschap zou gewoon blijven bestaan.
    'Waar is iedereeeeen?' zuchtte Zayn verveeld. 'Ik wil iets doen...'
    'Goeie vraag,' mompelde ik terug. 'We kunnen een rondje gaan lopen door het kasteel, misschien komen we nog wat mensen tegen?'


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis knikte en mijn greep verstrakte automatisch iets. Ik hield er gewoon van om die jongen als knuffel te gebruiken.
    'Ja, Hazza,' zei hij braaf en legde zijn armen om mijn nek. Louis drukte zich tegen me aan en gaf me een stevige knuffel.
    Ik glimlachte even, want zijn doen, paste weer bij mijn gedachten volgens mij kende hij me gewoon te goed.
    'Je bent lief,' zei hij toen hij me weer los had gelaten en drukte spontaan een kusje op mijn wang. 'Jij bent degene die hier lief is, Lou.' Zei ik zachtjes en mijn glimlach werd alleen maar breder door het kusje op mijn wang.

    ( mijn telefoon is leeg. Even een lader pakken)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 13:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MonkeySwag schreef:
    Jasmine Jose Parker

    'Wel, ik ben bevriend met Dan Richards, ken hem zeg maar van de gitaarwereld, en toen hij een keer niet kon optreden, was het zijn idee om mij in te laten vallen en liet dat nu net een concert van One Direction zijn. Dus daar ken ik de jongens van,' Legt ze uit. Ik knik. Sommige mensen dromen ervan om op het podium te staan. Daar val ik dus helemaal niet onder. 'Laten we maar hopen dat dit kasteel vannacht niet al te creepy wordt,' Zeg ik om de stilte op te vullen die er gevallen was.


    Catherin ‘Cat’ McDevin

    Jasmine knikte, maar zei er verder niks op. In de stilte die gevallen was, bedacht ik mij dat wij misschien ook maar beter naar binnen konden gaan, aangezien een aantal ons al voor waren gegaan en het feest toch binnen zou zijn. Hoewel het kasteel nou niet echt een uitnodigende uitstraling had, trok het mij toch wel aan. Misschien was ik gewoon te nieuwsgierig of opzoek naar avontuur, want in zoon spookachtig kasteel, moest dat vast wel te vinden zijn. Echt bang was ik dus niet. 'Laten we maar hopen dat dit kasteel vannacht niet al te creepy wordt,' zei Jasmine plots en ik haalde mijn schouders op.
    'Het zal vast wel meevallen. Misschien kunnen we de jongens wel bang maken. Die doen zich ook dapperder voor dan ze zijn meestal,' zei ik haar met een knipoog, terwijl mijn lippen een grijns hadden gevormd. 'Maar dan moeten we wel naar binnen gaan.' Ik opende de deur en schopte hem verder open met mijn voet. Een krakend geluid vulde de stilte. 'Oh, nou dat begint al gezellig,' zei ik, terwijl ik de hal in gluurde.


    Happy Birthday my Potter!

    (Best wel maf btw, dat Louis en Harry zo liggen te knuffelen, terwijl Rhine de vriendin van Harry is :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Best wel maf btw, dat Louis en Harry zo liggen te knuffelen, terwijl Rhine de vriendin van Harry is :') )


    [This. But as long it is not going Larry Stylinson sex, i'm oke with that.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson.
    Harry's glimlach werd breder na mijn kusje op zijn wang. 'Jij bent degene die hier lief is, Lou,' antwoordde hij zachtjes.
    'Nee, jij bent liever,' zei ik eigenwijs.
    Ik kijk recht in zijn groene ogen en bedenk me dat dit misschien wel fout is. Harry en ik weten beiden dat er alleen vriendschap tussen ons is, maar stel dat er iemand binnenkomt. Straks komt Rhine, Harry's vriendin binnen en denkt ze dat er meer is tussen Harry en mij. En ik heb geen zin in ruzies en problemen.
    'Hazz, ik denk dat we beter niet knuffelend op bed kunnen blijven liggen, je hebt tenslotte een vriendin. En ik weet dat er niet meer is dan vriendschap, maar misschien denkt niet iedereen er zo over als ze ons zo hier zien liggen,' zeg ik. Ik kijk van hem weg en sta op van het bed. 'Sorry, Hazz, maar dit kan eigenlijk helemaal niet.'


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    'Nee, jij bent liever,' zei Louis eigenwijs.
    Ik schudde mijn hoofd terwijl een zachte grinnik mijn mond verliet. Hij wist dat -dat niet zo was, maar toch ging ik er niet op in, omdat we hier morgen anders nog een discussie over hadden.
    Ik keek Louis aan en een licht verbaasde blik verscheen in mijn ogen bij de woorden 'Hazz, ik denk dat we beter niet knuffelend op bed kunnen blijven liggen, je hebt tenslotte een vriendin. En ik weet dat er niet meer is dan vriendschap, maar misschien denkt niet iedereen er zo over als ze ons zo hier zien liggen,'
    mijn armen verdwenen rond zijn middel en ik opende mijn mond om iets te zeggen, alleen was de jongen me voor. Daarom sloot ik deze maar weer en wachtte
    'Sorry, Hazz, maar dit kan eigenlijk helemaal niet.'
    Ik was ondertussen overeind gaan zitten en toen ik zeker wist dat de jongen uitgepraat was, opende ik mijn mond. 'Lou, hoe kom je hier nu ineens bij? Ja, ik heb een vriendin, maar iedereen weet toch hoe we met elkaar omgaan? En je zegt zelf al dat het niet meer dan vriendschap is.'
    Ik beet op mijn lip terwijl mijn blik naar voren ging. Zo keek ik naar de muur tegenover ons. 'Het maak niet uit, Lou. Misschien heb je wel gelijk ook.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Awh, ik wilde niet dat ze zouden stoppen met schattig zijn, ik vond het juist wel grappig, en lief :p )


    Happy Birthday my Potter!

    [Kunnen we Zayn en Aleyna iemand tegen laten komen of komt er iemand naar de zitkamer beneden?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.