• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: Paynlinson -> Laat het niet blijken, maar de angst om vrienden kwijt te raken.
    -Liam James Payne: OldHeaven -> Dood gaan, lepels en gepest worden/ iemand zien die gepest wordt.
    -Niall James Horan: Nathness -> Claustrofobie en angst om vrienden te verliezen.
    -Louis William Tomlinson: Licorne -> Oud worden, dierbaren verliezen/zien lijden, zijn allergrootste dromen kapot zien gaan.
    -Zayn Jawaad Malik: Depay-> Donker en hoogtes
    .

    Meisjes:
    - Rosemay Autumn Lockheart Paynlinson -> Dat haar gedrag en gedachten een keer tot slechte dingen gaan lijden.
    - Aleyna Enith Raphana Licorne -> Belonefobie, Emetofobie en faalangst.
    - Catherin ‘Cat’ McDevin Rider -> Taphefobie en lichte vorm van astrafobie
    - Cadwyn Delyth Treaty Abelard -> Vuur
    - Jasmine Jose Parker MonkeySwag -> Kleine ruimtes, donker en haar vader
    - Rhine Meredith O'Dell After -> De dood.
    - Shanna Lauren Smith Aquari - Spinnen, onweer/bliksem en duisternis.


    Kamerindeling:
    - Jasmine & Cadwyn
    - Liam & Rhine
    - Louis & Harry
    - Catherin & Shanna
    - Niall & Rosemay
    - Aleyna & Zayn





    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Licorne maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]

    Het begin:
    Het is avond en iedereen is onderweg naar het kasteel. De ene misschien alleen terwijl de andere elkaar onderweg al hebben gevonden.
    Eenmaal daar aangekomen, worden de koffers neergooit in de slaapkamer naar keuze.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen met het feest. Ook als de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komt de groep tot een schokkende ontdekking.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 12:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [After > Go]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne
    De jongen lachte evn als ze vraagt vanwaar deze locatie. Eerlijk gezegd had ik geen flauw idee waarom juiost hier, zelf had ik ook wel een andere locatie gewild. "Geen idee, ik wou wel een andere locatie dan dit spookkasteel"mompel ik en kijk haar droog aan als ze me aanstaard met lieve bambi-ogen. "Ik let op hoor"zeg ik droogjes terwijl ik de laatste scherven van de grond afhaal en in de prullenbak iets verderop drop. "Ik had nog zo'n zin in koffie"brom ik nep-boos en kijk met een speelse blik aan kant op nadat ik weer haar richting op was gelopen. "Ik vraag me nogsteeds af waarom we in godsnaam spullen mee moesten nemen"mompel ik wat afwezig en laat mijn blik weer rondglijden door het gebouw. Het zag er griezelig uit maar dat moest wel op zo'n locatie als deze.

    Catherin ‘Cat’ McDevin

    Liam gaf aan dat hij liever een andere locatie gehad had, oftewel, de jongens hadden dit keer niet naar hem geluisterd. Het was algemeen bekent dat Liam toch een soort van zorgzame leider functie had in het groepje, hoewel iedereen toch wel zijn eigen ding bleef doen. En misschien was ik dan niet bang aangelegd, maar ik was zojuist wel door gebrek aan licht Jasmine kwijt geraakt en dat vond ik hoogst irritant. Een andere locatie was mij dus ook niet slecht uitgekomen. Maar ja, het was nu eenmaal zoals het was.
    Ik keek even toe hoe Liam de rest van de scherven ook opraapte en ze weggooide in de prullenbak en mij vervolgens gespeeld boos toe bromde dat hij zo'n zin had voor koffie. 'Sorry,' piepte ik weer met mijn bambi-ogen. 'Ik kan wel nieuwe koffie voor je zetten? Ik kan alleen niet beloven dat deze ook lekker zal smaken,' vervolgde ik poeslief. 'En ik weet ook niet waarom we precies spullen mee moesten. Misschien zijn Louis en Harry of zo wel van plan ons hier een week lang op te sluiten en hebben we die spullen nog hard nodig,' zei ik schouderophalend.


    Happy Birthday my Potter!

    Liam James Payne
    "Ik maak straks zelf wel weer koffie"zeg ik als ze uitlegt dat haar koffie toch neit lekker smaakt. Het was waarschijnlijk een grapje maar ik had och liever mijn eigen koffie dus liep ik even snel naar het apparaat en zette een nieuwe mok eronder. Ik druk op wat knopjes en loop darana weer braaf terug naar Catherin als de mok gevuld is. "Wil je ook?'vraag ik dan maar en luister naar haar gedachtes bij de spullen. Ik schiet in de lach als ze zegt dat Louis en Harry ons misschiejn zouden opsluiten. "Ik hoop het niet want ik heb weinig tot bijna niks mee genomen"zeg ik onschuldig en kijk d'r drog aan.

    [Sorry voor mijn uberlate reactie.]

    quote]Licorne schreef:
    Louis William Tomlinson.
    'Hij is volgens mij inderdaad best zenuwachtig,' antwoordde Rhine glimlachend. Ze nam plaats op een leeg bed en nam een nipje van het bier uit het flesje wat ze in haar handen had. Daarna stak ze het bierflesje uit naar mij.
    'Ook wat?'
    'Nou, daar zeg ik geen nee tegen,' glimlachte ik en pakte het flesje aan. Ik zette de opening aan mijn mond en nam een slok. Heerlijk, ik had best dorst. Ik gaf het flesje terug aan Rhine en glimlachte nog een keer.
    'Al een beetje zin in het feest?'


    Rhine O'Dell.
    "Nou, daar zeg ik geen nee tegen." Louis nam het flesje aan, nam een slok en gaf het weer terug. Hij glimlachte. "Al een beetje zin in het feest?" Ik knikte enthousiast. "Ja! Echt cool dat jullie zo'n locatie als deze hebben kunnen vinden." Zei ik grijnzend. "Het lijkt me echt machtig om van die schrikachtige tutjes de stuipen op het lijf te jagen. Dat ze denken dat het behekst is, of zoiets." Nu al begon een heel plan zich in mijn hoofd te ontwikkelen. Ook werd ik nu lichtelijk ongeduldig, aangezien Harry zo lang wegbleef.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 10:30 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Catherin ‘Cat’ McDevin

    Ik keek even toe hoe Liam koffie zette, maar schudde mijn hoofd, toen hij mij ook aanbood. Het spoorde mij aan om de koelkast, die ik had zien staan, te openen en eens aan te kijken wat daar in stond. Ik vond Ice tea -yeah, blije ik- en vond na even geprutst te hebben in de kastjes ook een redelijk schoon glas, dat ik volschonk met de koele drank.
    'Ik ben niet zo van de koffie,' zei ik de jongen, waarna ik op de tafel ging zitten en een slokje nam. 'En ik zou het ook niet echt een leuke grap vinden, want dan raak ik gegarandeerd alles kwijt. Ik ben Jasmine ook al kwijt geraakt. Ik ging naar binnen, maar het was zo donker, dat ik nu geen idee heb waar ze is gebleven. En toen ik haar riep kreeg ik ook geen antwoord. Straks raak ik mijn gitaar nog kwijt of zo,' zei ik en ik dacht na over waar Jasmine nu kon zijn. 'Je hebt haar niet puur toevallig langs zien lopen, of wel?'

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 17:47 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Liam James Payne
    Ik volgde haar bewegingen toen ze uit de koelkast een pak Ice Thea haalde en een glas die ze ermee volschonk. "Ik heb niemand gezien behalve jou, Niall en Rosemay"zeg ik kalm als ze vraagt of ik Jasmine ergens had gezien. Langzaam liep ik richting de tafel en ging erop zitten terwijl ik rustig een slok koffie nam. "Als die me maar niet ook laat schrikken"mompel ik lachend en haal een hand door mijn korte haar waarna ik de mok op tafel zette en in de koelkast frummelde of er iets te eten was. "Hopelijk laten ze ons niet verhongeren"zucht ik, denkend aan Louis en Harry wat ze zouden kunnen doen.

    Catherin ‘Cat’ McDevin

    Liam somde op wie hij allemaal gezien had, waarop ik even knikte. Het was ook een groot huis, dus iedereen kon overal zitten. Was eigenlijk benieuwd of er nog wat terecht zou komen van dat feest waar we voor waren uitgenodigd. Ik had immers nog geen grote stereoinstallaties gezien waar muziek uit zou kunnen komen en de sfeer hier was nou ook nog niet echt geweldig. Iedereen zat volgens mij gewoon random ergens te kletsen.
    Ik keek op, toen Liam in de koelkast begon te rommelen. 'Er is vast wel iets te eten. Anders zou Niall het niet overleven,' zei ik schouderophalend. 'En het zou de feestelijke sfeer hier flink omlaag halen,' grinnikte ik, doelend op de doodheid. 'Hoe zit het trouwens met dat feest. Gaat het nog door?' vroeg ik de jongen, aangezien ik dat eigenlijk wel wilde weten.


    Happy Birthday my Potter!

    Liam James Paynw
    "Vraag mij niks, ik weet niks van dat feest af want ze wouden niet naar em luisteren toen ik zei dat we het ergens anders moesten doen'zeg ik terwijl ik geirriteerd de koelkast dichtsla en gefrustreert in alle kastjes ga kijken voor voedsel. "Nu heeft Niall wel een groot probleem, ik zie nergens voedsel... of ik moet blind zijn"zucht ik en schenk nog eens koffie in de mok. Zuchtend neem ik wat slokken en ga weer op de tafel zitten. "Heb jij al mensen gezien?"

    Catherin ‘Cat’ McDevin

    Ik zuchtte. 'Waarom hebben ze het jou niet laten regelen. Jij kan dat tenminste,' vroeg ik mijzelf hardop af. Harry en Louis waren waarschijnlijk allang al afgeleid, even als Zayn en nu Niall geen eten zou kunnen krijgen en meer bezig was met zijn "ex" zou hij het waarschijnlijk ook niet regelen. Oftewel, byebye feest. Hello nachtje in dit vreemde mega huis, dat iedereen de stuipen op het lijf joeg.
    'Het ligt vast wel ergens. Misschien is er een kelder met een voorraadkast of zo. Dat zou mij niet verbazen in zo'n huis,' zei ik, terwijl ik nadacht. 'Ik wil het best voor je zoeken, maar ik weet zeker dat ik dan de keuken kwijt ga raken.' Liam schonk nog een mok koffie in en ging weer naast mij op de tafel zitten. Ik klokte het laatste beetje Ice Tea naar binnen en zette het glas achter mij neer.
    'Nope, nou ja, ik heb een aantal mensen naar binnen zien gaan. Toen stond ik dus nog even met Jasmine te praten, die raakte ik kwijt toen ik naar binnen ging en vlot daarna vond ik jou.'


    Happy Birthday my Potter!

    Niall James Horan
    Ik kijk haar quasi-boos aan. "Als je zo gaat doen zijn we klaar." Ik draai me om en loop de gang door. Nee, ik ben niet boos, maar anders gaat het niet lukken. Ik draai de hoek om, kijk nog even of ze komt en loop dan naar de kamer. Er is wel degelijk chocola, anders was ik hier niet meer. Dat ze dat niet doorheeft valt me dan ook nog zwaar teen van der. Ik wacht een tijdje, hopend dat ze me achterna komt. Want het punt blijft dat we ruziënd dit gebouw zijn binnen gekomen, dus voor het zelfde geld is ze gewoon opzoek gegaan naar iemand anders.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rosemay Lockheart
    Zijn quasi-boze blik beviel me niet, maar toch besloot ik niets te vragen. 'Nialler, je weet dat ik het zo niet bedoelde.' Een zachte zucht verliet mijn mond toen de jongen zich omdraaide en weg liep. Al drong me niet veel later door het net zo goed een valstrik kon zijn. Niall hier zonder enkele iets van chocola klopte niet. Ik schudde mijn hoofd en liep toen achter de jongen aan. 'My dear Leprechaun, wat probeer je in hemelsnaam nu voor elkaar te krijgen?' Vroeg ik grijzend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Rhine knikte enthousiast. 'Ja! Echt cool dat jullie zo'n locatie als deze hebben kunnen vinden,' zei ze grijnzend. 'Het lijkt me echt machtig om van die schrikachtige tutjes de stuipen op het lijf te jagen. Dat ze denken dat het behekst is, of zoiets.'
    Ik knikte, zo kon je het inderdaad ook bekijken. Eigenlijk was het misschien helemaal zo erg nog niet dat het kasteel een beetje griezelig was, ik hield op zich wel van horror feestjes, mensen laten schrikken. Ik zag dat Rhine een beetje ongeduldig begon te worden. Ik zelf trouwens ook. Harry bleef nu al best lang weg.
    Er begon zich een plan in mijn hoofd te vormen en ik grijnsde breed. 'Zullen we Hazza eens flink laten schrikken?'


    "Family don’t end in blood”

    Rhine O'Dell.
    Hij knikte, en zat eventjes na te denken. Opeens sierde een grijns zijn gezicht. "Zullen we Hazza eens flink laten schrikken?" Ik kreeg een identieke grijns op mijn gezicht. "Dat lijkt me een enig idee, mister Tomlinson." zei ik met een zwaar bekakt accent. Ik stond op en liep naar de deur, waar ik tegen de muur aan leunde om te wachten op Louis. "Zeg eens, wat ben je van plan?"

    [Meh, sorry dat hij zo kort is.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson.
    Rhine kreeg een grijns op haar gezicht. 'Dat lijkt me een enig idee, mister Tomlinson,' zei ze bekakt. Ze stond op en liep naar de deur, waar ze tegen de muur aan leunde en op mij wachtte. 'Zeg eens, wat ben je van plan?'
    Ik liep naar het lichtknopje en knipte het licht uit. Ik probeerde zo goed mogelijk de weg te vinden in het donker terwijl ik mijn tas zocht. Ik haalde er een fles ketchup uit. Ja, ik had een fles ketchup in mijn tas. We zouden namelijk allemaal iets aan eten meenemen voor het feest vanavond, en ik had de sauzen.
    'Ben je bang om vies te worden? Zo ja, dan neem ik dat wel op me. Ik vind het namelijk niet erg,' zei ik met een brede grijns, terwijl ik weer terug liep naar Rhine en met een onschuldig gezicht de ketchup fles omhoog hield.


    "Family don’t end in blood”