• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: Paynlinson -> Laat het niet blijken, maar de angst om vrienden kwijt te raken.
    -Liam James Payne: OldHeaven -> Dood gaan, lepels en gepest worden/ iemand zien die gepest wordt.
    -Niall James Horan: Nathness -> Claustrofobie en angst om vrienden te verliezen.
    -Louis William Tomlinson: Licorne -> Oud worden, dierbaren verliezen/zien lijden, zijn allergrootste dromen kapot zien gaan.
    -Zayn Jawaad Malik: Depay-> Donker en hoogtes
    .

    Meisjes:
    - Rosemay Autumn Lockheart Paynlinson -> Dat haar gedrag en gedachten een keer tot slechte dingen gaan lijden.
    - Aleyna Enith Raphana Licorne -> Belonefobie, Emetofobie en faalangst.
    - Catherin ‘Cat’ McDevin Rider -> Taphefobie en lichte vorm van astrafobie
    - Cadwyn Delyth Treaty Abelard -> Vuur
    - Jasmine Jose Parker MonkeySwag -> Kleine ruimtes, donker en haar vader
    - Rhine Meredith O'Dell After -> De dood.
    - Shanna Lauren Smith Aquari - Spinnen, onweer/bliksem en duisternis.


    Kamerindeling:
    - Jasmine & Cadwyn
    - Liam & Rhine
    - Louis & Harry
    - Catherin & Shanna
    - Niall & Rosemay
    - Aleyna & Zayn





    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Licorne maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]

    Het begin:
    Het is avond en iedereen is onderweg naar het kasteel. De ene misschien alleen terwijl de andere elkaar onderweg al hebben gevonden.
    Eenmaal daar aangekomen, worden de koffers neergooit in de slaapkamer naar keuze.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen met het feest. Ook als de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komt de groep tot een schokkende ontdekking.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 12:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jasmine Jose Parker

    'Wel, ik ben bevriend met Dan Richards, ken hem zeg maar van de gitaarwereld, en toen hij een keer niet kon optreden, was het zijn idee om mij in te laten vallen en liet dat nu net een concert van One Direction zijn. Dus daar ken ik de jongens van,' Legt ze uit. Ik knik. Sommige mensen dromen ervan om op het podium te staan. Daar val ik dus helemaal niet onder. 'Laten we maar hopen dat dit kasteel vannacht niet al te creepy wordt,' Zeg ik om de stilte op te vullen die er gevallen was.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rhine Meredith O'Dell.
    "Owja, natuurlijk." zei hij droog, en zijn grijns werd nog breder. Het begon nu eigenlijk wel een beetje eng te worden. Hij gooide zijn rugzak op het bed. "Best raar dat jij en Harry nog steeds hebben, meestal deelt hij binnen een dag al met een ander het bed zoals eerst." Zei hij dan. "Misschien heeft hij dan eindelijk iemand gevonden die aan zijn sexuele eisen volstaat." snauw ik. Ik was erg makkelijk op mijn teentjes getrapt door anderen. "Niet dat jij het niet waard bent om zijn vriendin te zijn, hoor." hij glimlacht zwakjes. Ik keek er nu al naar uit om met hem de kamer te delen. Over sarcasme gesproken. "Dit is een feest, toch? Waar is de muziek? Waar is de drank?" vroeg ik aan hem, dit maal wat vriendelijker.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne
    "Misschien heeft hij dan eindelijk iemand gevonden die aan zijn sexuele eisen volstaat."Hoor ik haar stem op een snauwende toon naar me tekeer gaan. Ik kon het niet laten om even te lachen om haar reactie en dat deed ik dan ook maar al te graag. "sorry hoor, ik bedoelde het niet gemeen ofzo, je bent zeker niet lelijk en Harry moet ook leren om zich te gedragen bij meiden...ookal zal dat lastig gaan met al die meiden hier"zeg ik, het laaste een beetje lachend. Ik rits mijn tas open en pak wat zakken chips en drie flessen cola. "Is dit wat u wenst mevrouw?"

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 20:09 ]

    Louis William Tomlinson.
    'En anders blijft Hazza gezellig bij je. Dan kan je - je nooit vervelen, want er valt altijd wel iets te beleven met ons twee in de buurt. Dan kan zelfs een slaapkamer nog gezellig zijn,' antwoordde Harry mijn opmerking over dat de pijn in mijn knie straks misschien wel over was.
    Ik slaakte een kreet toen Harry het op een lopen zetten en zei hem nogmaals dat hij het rustig aan moest doen.
    'Dat dacht ik ook niet, maar ik wil gewoon binnen kijken,' zei Harry onschuldig nadat ik begon over slapen in het opberghok.
    'Ja ja, het zal wel,' wuifde ik het weg. Zodra Harry zijn eerste voet in het kasteel had gezet, begon hij opnieuw te rennen.
    Ik zuchtte, er was ook niets met die jongen te beginnen. Plots kreeg ik een idee. Ik vlocht mijn vingers in zijn bruine krullen en greep ze stevig vast.
    'Naar links!' riep ik toen we door de gangen rennen en een pad aan de linkerkant zag. Hierbij bewoog ik mijn handen naar links waardoor ik zacht aan zijn haren trok. Dit herhaalde ik steeds als ik vond dat hij een bocht om moest gaan.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis slaakte een kreet toen ik het op een lopen zetten en zei me nogmaals dat ik het rustig aan moest doen.
    Toch luisterde ik niet. Nou ja, later luisterde ik voor een paar tellen, maar daarna rende ik ook alweer door het kasteel.
    Ik hoorde Louis zuchtten en wist daardoor ook wat zijn gedachten waren. Om eerlijk te zijn klopte dat ook wel, want er was ook niets met mij te beginnen. Zeker niet als ik mijn zinnen ergens op gezet had.
    'Naar links!' riep hij toen we door de gangen rennen en een pad aan de linkerkant zag. Hierbij bewoog hij zijn handen naar links waardoor hij zacht aan mijn haren trok. Dit herhaalde Louis steeds als hij vond dat ik een bocht om moest gaan.
    Ik negeerde het en het werkte op zich wel, want het duurde niet lang voor we bij de kamer waren aangekomen. Verschillende deuren opende ik langzaam e bij de derde was het raak. De deur gooide ik wagenwijd open en keek over mijn schouder. 'Deze kamer, Lou? Of wilde je verder zoeken?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rhine Meredtith O'Dell.
    Hij moest lachen om mijn reactie, wat een grimas van mij opleverde. "Sorry, ik bedoelde het niet gemeen ofzo, je bent zeker niet lelijk en Harry moet zich ook leren gedragen bij meiden... ook al zal dat lastig gaan met al die meiden." Ik snoof achterdochtig. Hij haalde cola en chips uit zijn tas. "Is dit wat u wenst, mevrouw?" Ik knik. "De chips is goed. Maar serieus? Cola? Heeft Zayn alle alchohol al opgedronken of zo?" lach ik. Ik opende de zak chips en haalde er een handje uit. Ik stopte deze tevreden in mijn mond. Toen ik het doorgeslikt had grijnsde ik en opende mijn weekendtas. Daar haalde ik langzaam een fles Vodka uit. "Tadaa!"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aleyna Enith Raphana.
    Grijnzend ging Zayn voor me lopen en trok me weer mee de trap af. We kwamen in een ruimte met een paar banken terecht. Zayn liet mijn hand los. 'Zo, er komen vanzelf wel mensen naar hier denk ik,' zei hij en leunde achterover.
    'Aleyna, ik snap het niet. Hoe kan het dat jij geen vriendje hebt?' vroeg hij.
    Ik bloosde opnieuw. 'Bedankt voor het compliment, maar mensen die mij niet echt kennen vinden me nogal een bitch. Ik zeg altijd wat ik denk en dat valt niet altijd even goed bij mensen. Ik ben nu eenmaal nog een flapuit. Bovendien ben ik nogal wispelturig. De ene keer vind ik de een leuker, de andere keer de ander. Een vaste relatie zou niets voor mij zijn.'
    Dat ik een flapuit ben en wispelturig, is niet gelogen, maar dat het wispelturige ook op die manier bij jongens geld, niet. Zayn vind ik al heel lang leuk, en dat is nooit veranderd. Niemand kan voor mij aan hem tippen.


    "Family don’t end in blood”

    Louis William Tomlinson.
    Harry negeerde het getrek aan zijn krullen en rende in de richtingen die ik aangaf. Het duurde niet lang voordat we bij een kamer aangekomen waren. Telkens opende Harry de deuren van de kamers die we tegenkwamen om te kijken of hij goed genoeg was. Bij de derde kamer was het raak. Harry gooide de deur wagenwijd open en keek me over zijn schouder aan.
    'Deze kamer, Lou? Of wil je verder zoeken?'
    'Nee, deze kamer is goed genoeg,' antwoordde ik tevreden en sprong van zijn rug. Ik trok even een pijnlijk gezicht doordat de pijn in mijn knie, die door het zitten op Harry's rug een beetje vergaan was, meteen weer terugkwam zodra de knie weer gewicht moest dragen. Ik hinkte naar het dichtstbijzijnde bed en liet mijn spullen er op neer ploffen, mezelf erachteraan.
    'Hazz, is mijn gezicht blauw? En wil je ook even naar mijn knie kijken? Straks is 'ie gebroken,' jammerde ik.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    'Nee, deze kamer is goed genoeg,' antwoordde Louis tevreden als antwoord op mijn vraag en sprong van mijn rug.
    Iets wat niet een slim idee was, maar daar kwamen we allebei te laat achter. Lou die trok even een pijnlijk gezicht waardoor ik ook weer herinnerd werd aan zijn knie. Oké, dat moesten we echt even in ons achterhoofd houden.
    Hij hinkte naar het dichtstbijzijnde bed en liet zijn spullen er op neer ploffen, zichzelf erachteraan. Ik liep de kamer ook in en sloot de deur achter me.
    Tot nu toe had ik eigenlijk geen idee wat ik van het kasteel moest vinden, maar we hadden ook nog niet alles gezien. Misschien dat het nog wat werd.
    'Hazz, is mijn gezicht blauw? En wil je ook even naar mijn knie kijken? Straks is 'ie gebroken,' jammerde de jongen. Ik knikte en liep naar zijn bed toe, om op de rand te gaan zitten. Mijn aandacht ging eerst naar mijn gezicht en zou zo wel naar zijn knie gaan.
    Mijn vingers gleden over de plek die heel langzaam blauw kleurde waarna ik langzaam knikte. 'Het kleurt heel langzaam blauw. Hoezo? Doet het heel veel pijn?' vroeg ik. 'Dan heb ik er nog wel een middel voor.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    'Bedankt voor het compliment, maar mensen die mij niet echt kennen vinden me nogal een bitch. Ik zeg altijd wat ik denk en dat valt niet altijd even goed bij mensen. Ik ben nu eenmaal nog een flapuit. Bovendien ben ik nogal wispelturig. De ene keer vind ik de een leuker, de andere keer de ander. Een vaste relatie zou niets voor mij zijn.' zegt ze en ik knik even begrijpend.
    'Jij bent alles behalve een bitch.' zeg ik terwijl ik mijn hoofd wat meer naar haar toe draai. 'En dat je een flapuit bent is juist leuk aan je.'
    Een zachte zucht verliet mijn mond en ik sloeg mijn armen even over elkaar heen. Lang hield ik het niet vol, want na vijf seconden wilde ik alweer anders zitten. Ik kon mezelf geen houding geven, alsof ik nerveus was, zo voelde het.
    'Vaste relaties zijn soms leuk, maar ze hebben ook hun nadelen.' kwam ik uiteindelijk zacht tot de conclusie toen ik nagedacht had over Aleyna's opmerking.
    'Ik vind wel dat ik toe ben aan een vaste relatie, ik ben immers 19 jaar en al is mijn leven niet doorsnee, toch wil ik zoveel mogelijk een normaal leven leiden. De meeste mensen van 19 hebben al een vaste relatie en duidelijke toekomstplannen. Ik heb niks, alleen One Direction..'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam James Payne
    ""De chips is goed. Maar serieus? Cola? Heeft Zayn alle alchohol al opgedronken ofzo"hoorde ik haar mekkeren toen ik et eruit haalde. "Ik heb nog meer hoor en já, Zayn heeft vast zelf ook nog wel tassen vol drank"zeg ik rustig. Asnel zag ik haar wat flessen drank uit haar tas halen en ik gooide haar 20 blikjes Energy toe. "Tadaa"zei ze tenslotte wat een korte lach van mij opleverde. "Ik heb ook bier maar ik denk dat je dat niet hoeft, of wel?'vraag ik en haal 2 flesjes bier eruit waarna ik mijn rugzak dicht rits en op bed plof.

    Rhine Meredith O'Dell.
    Hij gooide me twintig blikjes Energy toe, en ik grijns. "Ik heb ook bier maar ik denk dat je dat niet hoeft, of wel?" vraagt hij. "Waar zie je me voor aan?" lach ik. Ik loop naar hem toe en gris een flesje uit zijn hand. Vervolgens pak ik een bierdopopener uit mijn tas en maak het flesje open, waarna ik een flinke slok neem. "Ik ben echt geen chearleader of zo." glimlachte ik. Ik voelde de alcohol door mijn keelgat glijden. "Ah, lekker." mompel ik. Ik kijk met een grijns naar Liam. Ik denk dat hij dat niet zo snel van me had verwacht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall James Horan
    "Top secret." Ik trek haar mee de gang op en het geluid van de rest is niet te missen. Ze praten druk door elkaar en er word volgensmij gegooid. Aan de ene kant wou ik me mengen met de rest, maar dan had ik Rosemay niet meer voor mezelf. Ik stopte, keek zachtjes om de hoek en draaide me om naar Rose. "Wil je naar de rest? Voordrinken en klaarmaken. Of blijven we met zijn tweetjes en gaan we.. Ja, dat blijft even geheim.. Hou het op chocola." Ik had al te veel verteld maar so what? Het was Rosemay, de persoon waar ik nog zoveel vol voelde..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rosemay Lockheart
    Ik schudde lachend mijn hoofd, maar volgde de jongen toch. Niet dat ik veel keus had aangezien ik mee werd getrokken, maar ik vond het niet erg. Heel even keek ik verbaasd door de stemmen die op de gang te horen waren. Hadden wij zolang op die kamer gezeten? Een zachte lach verliet mijn mond door de manier van doen van de blonde jongen. 'Je bent echt gek, Nialler. Maar dat maakt je juist weer schattig en leuk.' Bij zijn vraag trok ik een bedenkelijk gezicht. 'Het eerste plan was de eerste optie, nadat ik jou de kamer had uitgeschopt. Iets wat nu zeker niet meer gaat gebeuren. Maar nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat je met dat chocola van plan bent. ' antwoordde ik. 'De eerste optie komt later wel.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Ze kiest de tweede optie, goede keuze. Ik duw haar voor me uit. "Jij blijft staan, ik ga even iets halen." Ik ren terug naar onze kamer, het lot mag ons, en rits mijn koffer open. Verbaasd kijk ik het door. Geen verassing.. Ik had het erin gestopt voor het geval dat! Ik haal de koffer ondersteboven en schud hem heen en weer. Er valt van alles en nog wat uit, maar niet wat ik zoek. Dat word een boze Rosemay.. Ik schop mijn koffer onder het bed en laat mijn spullen zo liggen. Wel neem ik de snoepringen mee. Ik stop ze in mijn zak en loop terug naar Rose. "Het spijt me.."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'