• Vandaag had ik mijn eerste autorijles!
    Ik was eerst echt heel erg zenuwachtig. Ik haalde echt allerlei doemscenario's in mijn hoofd. Ik stelde mezelf echt alles voor wat fout kon gaan. Tegen een lantaarnpaal botsen, een oma omver rijden, op de stoeprand rijden, tegen een andere auto aan knallen. Dat is allemaal niet gebeurd en het viel ook echt reuze mee! Ik vond het zo leuk om te doen. Toen ik eenmaal in de auto zat was ik al veel rustiger. Mijn rij-instructrice is echt heel erg aardig en ze stelt je ook echt op je gemak. Fouten maken mag, al hou je het hele verkeer op zei ze, je moet ervan leren! Ik heb al allerlei wegen gehad, binnenstraten, winkelplein, polder, bruggen, wegen waar je 80 mag, wegen waar je 50 mag, wegen met veel verkeerd en wegen met weinig verkeer en dat allemaal de eerste les al!
    Ik vond het echt geweldig! :D Ik kan niet wachten tot de volgende les!

    Wie van jullie heeft er ook al eens auto gereden of heeft zijn rijbewijs al?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Leuk!
    Ik heb inmiddels al meer dan een jaar rijlessen en ben al twee keer gezakt op het examen. 6 augustus mag ik het weer proberen. :W


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb weleens autogereden, maar nog nooit echt rijlessen gehad.


    •*• Lululu •*•

    Oeh leuk! Ook goed van je dat je nergens tegenaan gebotst bent! Mezelf kennende weet ik niet of mij dat zo goed af zou gaan een eerste rijles.... Ik heb mijn rijbewijs dus nog niet en ook nog niet gelest, maar dat wil ik zeker wel binnen twee jaar doen! :D Ik ben blij dat je het in Nederland al kan halen voor je 18e, ook al mag je dan alleen nog maar onder begeleiding rijden!
    Succes met je volgende lessen en uiteindelijk je examen! :D


    Hamartia

    Het rijden is leuk en nog best gemakkelijk, parkeren niet :'D Ik heb al twee keer examen gedaan, en dus gezakt op dat verrekte parkeren. Op het rijden had ik geen enkele opmerking -.- Nahja één deze weken 6 lesuurtjes volgen bij de rijschool en dan nog maar eens examen doen en een poging wagen XD Whaha en dan zal je net zien dat het parkeren wel goed lukt, maar dat er wel iets mis is met m'n rijden :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ga denk ik na oktober beginnen.


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn broer is bijna klaar. Ik zie mezelf nog niet in een auto rijden. Ik wil pas starten rond mijn zeventiende zodat ik op mijn achtiende mijnrijbewijs heb. Ik ga bij de zelfde als mijn broer. Hij is heel rustig, met humor en droogheid enzo. E het betere voor mijn ouders is mijn broer heeft een pakket van dertig maar als hij er zesentwintig gehad heeft kan hij stoppen. Ds dan krijgen we de vier overige terug betaald of die kunnen ze voor mijn lessen bewaren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik moet volgende week afrijden en ik ben nu al effin zenuwachtig :l


    Caution first, always.

    hahaha ik was ook onwijs zenuwachtig voor mijn eerste rijles, al viel het erg mee. Maar nu heb ik al ruim een half jaar mijn rijbewijs en t is geweldig en handig om te hebben haha
    Jij nog veel succes!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 15:09 ]


    As travars

    Ik ben nog maar 16 dus ik zal nog 2 jaartjes moeten wachten :p
    Proficiat dat je eerste rijles zo goed gegaan is ;)


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Ik heb sinds begin dit jaar les en het gaat prima, mijn theorie heb ik al binnen maar voor m'n praktijk moet ik toch nog wel een aantal lesjes doen, hoor. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)