• Tien meiden, die hun acteeropleiding bijna hebben afgerond, worden uitgekozen en krijgen een grote kans, wat dan voor hun ook meteen hun laatste opdracht zal zijn om te slagen. Ze komen hiermee ook op tv. Samen met vijf jongens zullen ze dertig dagen lang in een groot appartement verblijven. De meisjes krijgen allemaal een rol voorgeschreven. Ze krijgen een andere naam, een totaal andere, onherkenbare look en een heel ander karakter. De hele maand lang mogen ze niet uit hun rol vallen, doen ze dat wel, dan liggen ze eruit. De meisjes weten alleen niet, dat de jongens waar ze mee verblijven, niet zomaar jongens zijn. Het zijn de jongens van de boyband One Direction. Zodra ze hier achter komen, beseffen ze zich maar al te goed dat het voor sommige alleen nog maar moeilijker wordt. Misschien zijn ze fan, misschien juist haters. Maar misschien kennen ze de boyband wel helemaal niet. De jongens van One Direction hebben geen geheime identiteit, aan hun de taak ervoor te zorgen dat ze uit hun rol vallen. Zij krijgen van elk meisje een beschrijving met de echte naam, een beschrijving van haar uiterlijk (geen foto, dat zou te makkelijk zijn) en een beschrijving van haar karakter. Ze weten echter niet welke echte beschrijving bij welk acterende meisje hoort. De meisjes die aan het eind van de maand nog steeds niet uit hun rol gevallen zijn en niet geraden zijn door de jongens, hoeven verder geen opdrachten meer voor hun opleiding te doen en zijn meteen geslaagd.
    Na afloop van elke (dagelijkse) uitzending, krijgen de kijkers thuis de kans om te stemmen op het meisje wat zij het beste vinden. Steeds na drie dagen worden de stemmen geteld en moeten de leden van One direction tenminste van een meisje de echte identiteit raden. Het meisje dat de minste stemmen heeft, moet een ding verklappen over haar echte identiteit. Dit mag met van alles te maken hebben: hun uiterlijk, hun karakter, noem maar op.
    De meisjes krijgen de meest vreemde types als rol. Alles wordt uit de kast gehaald. Wie zullen er uit hun rol vallen en wie niet?


    Rollen:

    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || xAlways
    - Liam James Payne || Gereserveerd door Paynez
    - Niall James Horan || Ramsays
    - Harry Edward Styles || Cannibal
    - Zayn Javadd Malik || Cairde


    De meiden:
    - Lotus Feyenne Delgado || Nyrah Jessy Sadler || Licorne
    - Audrey Rikki Crave || Blue Mikelle Lynn || Paynez
    - Christy Elena Lockheart || Danelea Caitlin Daly || Paynlinson
    - Kate Valerie McBryar || Alice "Liz" Angelique McCallister || Rider
    - Skylar Andy Valencia || Jade Alex Prime || HurtedHeart
    - Gereserveerd door Go
    - Dessy Tamara Vazquez || Melanie Jessica Jones || Depay
    - Ivy Carter || Fio Violet O'Connor || TragicYouth
    - Dawn Ellis Frankle || Gyona Ifie Drashe || Cairde
    - Alyss Mae Hartwick || Evanlyn Cassandra Listlefield || Abelard


    Reservelijst rollen meisjes:
    - After
    - Pompeji


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    *De mensen met een meisje moeten dit lijstje twee keer invullen, een keer met hun echte identiteit en een keer met de rol die ze hebben opgekregen.

    De regels:
    - Geen oneliners. Probeer minimaal 4 regels vol te schrijven.
    - Bij twee weken lang niet posten zonder het gemeld te hebben, lig je er zonder sorry uit.
    - Maximaal twee personages per persoon. Deze moeten wel verschillend zijn, dus een jongen en een meisje.
    - Geen perfecte personages en geen powerplay.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Naamsveranderingen of lange tijd niet kunnen reageren, graag doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Alleen ik maak nieuwe topics.
    - Geen ruzie OOC, IC mag het natuurlijk wel.
    - 16+ mag, maar houdt het netjes.
    - Probeer er geen sneltrein van te maken.
    - Het is misschien handig de regels af en toe opnieuw door te lezen, mocht ik wat aanpassen.
    - Als je iets niet snapt, mag je het natuurlijk altijd vragen (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 20:45 ]


    "Family don’t end in blood”

    Erm? Ik had Niall toch gereserveerd :')


    And in that moment, we were infinite.

    Dat staat er ook xD

    Ik had dat dus niet gezien, maar nu heb ik Lou


    Spoiler alert: you will save yourself

    MonkeySwag schreef:
    Dat staat er ook xD

    Ik had dat dus niet gezien, maar nu heb ik Lou

    Oh, omdat je bij de rol die je net hebt gepost Niall als afbeeldingen hebt. Dus was ik even in de war :')


    And in that moment, we were infinite.

    Ramsays schreef:
    (...)
    Oh, omdat je bij de rol die je net hebt gepost Niall als afbeeldingen hebt. Dus was ik even in de war :')


    Echt? Shit, ik ben echt stom, ga ik gewoon Niall invullen terwijl ik Louis heb :$


    Spoiler alert: you will save yourself

    MonkeySwag schreef:
    Rol:
    Bandlid
    Naam:
    Louis William Tomlinson
    Leeftijd:
    21
    Nationaliteit:
    Brits
    Uiterlijk:






    Innerlijk:
    Louis is een jongen die nogal kinderachtig is. Hij probeert altijd wel serieus te doen, maar dat vindt hij knap lastig, en dat lukt hem ook maar zelden. Hij is erg blij met zijn band, en vind de jongens echt aardig. Hij houdt van het toeren en entertainen, dus voor hem is dit echt een droom.
    Extra:
    /

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 13:15 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Iemand van de meisjes die Zoella als faceclaim heeft?
    Zoniet, dan claim ik haar :3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    MonkeySwag schreef:
    Rol:
    Bandlid
    Naam:
    Louis William Tomlinson
    Leeftijd:
    21
    Nationaliteit:
    Brits
    Uiterlijk:






    Innerlijk:
    In de RPG
    Extra:
    /


    Zou je het innerlijk wel nog in willen vullen? Sorry, ik ben een zeur. :$


    "Family don’t end in blood”

    Aquari schreef:
    Iemand van de meisjes die Zoella als faceclaim heeft?
    Zoniet, dan claim ik haar :3


    Sorry, HurtedHeart gebruikt haar al voor het uiterlijk van de rol die haar meisje speelt.


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Sorry, HurtedHeart gebruikt haar al voor het uiterlijk van de rol die haar meisje speelt.


    Jammer, had het niet gezien. ;x
    Nu maar iemand anders zoeken.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rol: Meisje.
    Naam: Lotus Fayenne Delgado.
    Leeftijd: 19 jaar.
    Nationaliteit: Half Mexicaans, half Brits.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Lotus is een meisje wat maar een doel heeft: Een ster worden. Haar rijke pappie betaald haar opleiding en ze is dan ook heel erg blij als ze deze kans krijgt. Lotus is een beetje een tutje. Ze vindt haar kleren, make-up en kapsel erg belangrijk. Elke dag staat ze uren voor de spiegel, om er maar zo goed mogelijk uit te zien. Want diep van binnen is ze best onzeker, maar dan ook heel diep, en alleen over haar uiterlijk. Verder is ze best arrogant, en ze is er dan ook van overtuigd dat ze later een van de grootste actrices in de wereld wordt.
    Lotus is wel iemand met doorzettingsvermogen, want ze is niet van plan haar droom op te geven voor wat of wie dan ook.
    Extra: Lotus is enig kind en haar ouders zijn stinkend rijk, vandaar dat ze ook altijd met de duurste kleren, sieraden en make-up pronkt. Ze is fan van One Direction. Dit is ook een van de redenen dat ze een ster wil worden: Dit maakt het makkelijker ze ooit te ontmoeten. Ze is er zeker van dat als de vijf jongens haar eenmaal gezien hebben, ze allemaal als een blok voor haar zullen vallen.

    Rol: Het personage dat door Lotus gespeeld wordt.
    Naam: Nyrah Jessy Sadler.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Nationaliteit: Brits.
    Uiterlijk:


    Voor haar rol heeft Lotus haar haren laten blonderen en zelfs een andere coupe genomen.
    Innerlijk: Nyrah is een stoer meisje dat vaak op de skatebaan te vinden is. Haar vriendengroep bestaat uit alleen maar jongens, meisjes vind ze al snel te tuttig. Nyrah besteed bijna geen tijd aan haar uiterlijk. Het enige wat ze doet is 's ochtends even snel een hand door haar haren halen en de ergste klitten eruit werken.
    Nyrah heeft een hekel aan roddelen, als er iets is zegt ze het altijd recht in je gezicht. Hierdoor lijkt ze misschien hard, maar toch wordt het meestal meer gewaardeerd dan roddelen. Ze zal dus altijd eerlijk zijn. Stel, iemand heeft een nieuw kapsel en vraagt aan haar wat Nyrah ervan vindt, dan zegt ze gerust dat het afschuwelijk is als dat haar mening is.
    Extra: Nyrah leeft in een groot gezin met alleen maar jongens. Ze heeft twee oudere broers, een van 22 en een van 25, en twee jongere broertjes, een van 16 en een van 14. Dit is een van de redenen dat ze meer met jongens omgaat dan met meisjes, doordat ze alleen maar met jongens in huis leeft begrijpt ze die beter.

    Ik vul haar morgen denk ik nog wat aan, maar ik ga nu naar bed, morgen moet ik vroeg op.


    "Family don’t end in blood”

    Scairp


    > Cairde


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heb hem af ik heb internet dus ik reageer vast wel maar als ik niet reageer dan bwtwkent dat ik het wifi netwerk zoek :P


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik ga vandaag op vakantie en heb alleen buiten wifi, dus kan alleen daar op m'n laptop. Just saying haha


    I can't define who I am.

    (Wie zijn de kijkers thuis?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ben nog wel even thuis. Volgende week zaterdag vertrek ik, en laat ik nou eens (volgens mij drie weken) de hele tijd geen WIFI hebben:|


    Spoiler alert: you will save yourself