• Tien meiden, die hun acteeropleiding bijna hebben afgerond, worden uitgekozen en krijgen een grote kans, wat dan voor hun ook meteen hun laatste opdracht zal zijn om te slagen. Ze komen hiermee ook op tv. Samen met vijf jongens zullen ze dertig dagen lang in een groot appartement verblijven. De meisjes krijgen allemaal een rol voorgeschreven. Ze krijgen een andere naam, een totaal andere, onherkenbare look en een heel ander karakter. De hele maand lang mogen ze niet uit hun rol vallen, doen ze dat wel, dan liggen ze eruit. De meisjes weten alleen niet, dat de jongens waar ze mee verblijven, niet zomaar jongens zijn. Het zijn de jongens van de boyband One Direction. Zodra ze hier achter komen, beseffen ze zich maar al te goed dat het voor sommige alleen nog maar moeilijker wordt. Misschien zijn ze fan, misschien juist haters. Maar misschien kennen ze de boyband wel helemaal niet. De jongens van One Direction hebben geen geheime identiteit, aan hun de taak ervoor te zorgen dat ze uit hun rol vallen. Zij krijgen van elk meisje een beschrijving met de echte naam, een beschrijving van haar uiterlijk (geen foto, dat zou te makkelijk zijn) en een beschrijving van haar karakter. Ze weten echter niet welke echte beschrijving bij welk acterende meisje hoort. De meisjes die aan het eind van de maand nog steeds niet uit hun rol gevallen zijn en niet geraden zijn door de jongens, hoeven verder geen opdrachten meer voor hun opleiding te doen en zijn meteen geslaagd.
    Na afloop van elke (dagelijkse) uitzending, krijgen de kijkers thuis de kans om te stemmen op het meisje wat zij het beste vinden. Steeds na drie dagen worden de stemmen geteld en moeten de leden van One direction tenminste van een meisje de echte identiteit raden. Het meisje dat de minste stemmen heeft, moet een ding verklappen over haar echte identiteit. Dit mag met van alles te maken hebben: hun uiterlijk, hun karakter, noem maar op.
    De meisjes krijgen de meest vreemde types als rol. Alles wordt uit de kast gehaald. Wie zullen er uit hun rol vallen en wie niet?


    Rollen:

    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || xAlways
    - Liam James Payne || Gereserveerd door Paynez
    - Niall James Horan || Ramsays
    - Harry Edward Styles || Cannibal
    - Zayn Javadd Malik || Cairde


    De meiden:
    - Lotus Feyenne Delgado || Nyrah Jessy Sadler || Licorne
    - Audrey Rikki Crave || Blue Mikelle Lynn || Paynez
    - Christy Elena Lockheart || Danelea Caitlin Daly || Paynlinson
    - Kate Valerie McBryar || Alice "Liz" Angelique McCallister || Rider
    - Skylar Andy Valencia || Jade Alex Prime || HurtedHeart
    - Gereserveerd door Go
    - Dessy Tamara Vazquez || Melanie Jessica Jones || Depay
    - Ivy Carter || Fio Violet O'Connor || TragicYouth
    - Dawn Ellis Frankle || Gyona Ifie Drashe || Cairde
    - Alyss Mae Hartwick || Evanlyn Cassandra Listlefield || Abelard


    Reservelijst rollen meisjes:
    - After
    - Pompeji


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    *De mensen met een meisje moeten dit lijstje twee keer invullen, een keer met hun echte identiteit en een keer met de rol die ze hebben opgekregen.

    De regels:
    - Geen oneliners. Probeer minimaal 4 regels vol te schrijven.
    - Bij twee weken lang niet posten zonder het gemeld te hebben, lig je er zonder sorry uit.
    - Maximaal twee personages per persoon. Deze moeten wel verschillend zijn, dus een jongen en een meisje.
    - Geen perfecte personages en geen powerplay.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Naamsveranderingen of lange tijd niet kunnen reageren, graag doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Alleen ik maak nieuwe topics.
    - Geen ruzie OOC, IC mag het natuurlijk wel.
    - 16+ mag, maar houdt het netjes.
    - Probeer er geen sneltrein van te maken.
    - Het is misschien handig de regels af en toe opnieuw door te lezen, mocht ik wat aanpassen.
    - Als je iets niet snapt, mag je het natuurlijk altijd vragen (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 20:45 ]


    "Family don’t end in blood”

    Paynez schreef:
    Rol: Eén van de meisjes.
    Naam: Audrey Rikki Crave.
    Leeftijd: Net achttien.
    Nationaliteit: Ze is half Spaans en half Italiaans.
    Uiterlijk:


    Audrey is een knappe, jonge vrouw met een slank en atletisch lichaam. Ze is 1.75 lang en heeft een licht getinte huid. Ze heeft lange, donkerbruine krullen en bijzondere groene ogen, die omringt zijn door lange wimpers. Op haar neus zijn wat sproetjes te vinden. Maar verder is haar huis op een paar littekens na egaal. Ze heeft een heel klein beetje een wipneusje. Wat haar samen met de sproetjes een beetje schattig laat ogen. Ze heeft hoge jukbeenderen.
    Audrey ziet er heel natuurlijk uit, weinig make-up, simpele maar wel leuke kleding. Ze haat rokjes en jurkjes. Dus als het niet hoeft dan niet. Hakken zijn ook niks voor haar. Sterker nog, ze kan er amper op lopen.
    Innerlijk: Audrey is een erg koppig meisje. Heeft zij iets in haar hoofd gehaald kun je het er niet meer uitpraten. Audrey is soms een beetje moeilijk in omgang. Ze kan af en toe vrij botte opmerkingen maken, maar is verder best aardig. Voor vrienden is ze heel lief en ze is erg betrouwbaar. Ze is erg onhandig, wat haar vaak in de weg zit. Audrey is slim, maar laat dat niet altijd merken. Ze is vrij rommelig - zeg maar gerust verschrikkelijk chaotisch - en ook in haar hoofd word het regelmatig een puinhoop. Audrey is vrij gesloten en moeilijk van vertrouwen. Gesprekken die ze voert gaan vaak over oppervlakkige dingen, zoals het weer - waarom niet? Het is een makkelijk onderwerp en iedereen heeft het er over -, het nieuws, iets wat ze de afgelopen dagen gedaan heeft, etc. Ze praat bijna nooit over haar gevoel. Dit maakt haar nogal geheimzinnig.
    Extra: Audrey komt uit een arm gezin, ze heeft altijd hard moeten werken, haar moeder was ziek en is vrij jong gestorven. Broertjes of zusjes heeft ze niet. Ze is dan ook vaak verhuist en heeft het niet altijd even makkelijk gehad. Daarbij lijd Audrey aan een hevige eetstoornis.

    Rol: Rol die Audrey speelt.
    Naam: Blue Mikelle Lynn. Ook wel eens Black genoemd. Een beetje spottend omdat haar naam Blue is.
    Leeftijd: Negentien.
    Nationaliteit: Spaans.
    Uiterlijk:



    Haar haren heeft ze zwart geverfd en er is een klein stukje vanaf geknipt. Ze draagt donkere kleurlenzen en gaat ook heel anders te werk met make-up en kledij.
    Innerlijk: Blue is een duister meisje, vandaar de bijnaam Black, ze toont niet veel gevoelens, en haar gezicht staat vrijwel altijd grimmig en spottend. Dit komt doordat ze aan een depressie lijdt. Ze heeft weinig levenslust, maar maakt er geen eind aan vanwege haar trots. Ze wil zich niet laten kennen en laten zien dat niemand haar kapot krijgt, ook deze depressie niet. Die trots is dan ook zo'n beetje het enige wat ze nog heeft. Ze probeert haar medemens ook het leven zuur te maken. Als haar leven slecht is, dan dat van zoveel mogelijk anderen ook. Ze gaat niet zover dat ze mensen fysiek pijn doet of schade bezorgd, alleen mentaal. Blue is iemand die je met alleen woorden kapot kan maken, als ze dat echt wil.
    Extra: Blue heeft een zwaar leven gehad, ze was altijd het zwarte schaap van haar - grote - familie, op de zestiende verjaardag van één van haar broers is de toen twaalf jarige Blue uren opgesloten op haar kamer, in het donker, alsof dat nog niet genoeg was is zo'n beetje haar hele familie in het kleine kamertje gekomen. Ze is verkracht en mishandeld, eerst in het donker, later in het licht, terwijl iedereen toekeek en haar uitlachde. Dit is niet de enige keer geweest. Zo is haar hele leven geweest. Ze is dan ook claustrofobisch geworden en ook het donker maakt haar zenuwwachtig, haar enige angsten.


    Ze is af.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 20:13 ]


    Reality's overrated.

    Pff, nu Liam nog.


    Reality's overrated.

    Ik ga nu logeren en daarna op vakantie. Reageer miss. donderdag of vrijdag nog


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik zal proberen morgen mijn rol te maken, heb geen tijd gehad sorry. Zit daarbij ook niet echt lekker in mijn vel.
    Nogmaals sorry. (cat)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    Ik zal proberen morgen mijn rol te maken, heb geen tijd gehad sorry. Zit daarbij ook niet echt lekker in mijn vel.
    Nogmaals sorry. (cat)


    Nichelle, weet dat je me altijd nog kunt spreken, hé? (A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WhiteToms schreef:
    (...)

    Nichelle, weet dat je me altijd nog kunt spreken, hé? (A)


    Dat weet ik, maar op dit moment is het niet echt nodig. (cat)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar op dit moment is het niet echt nodig. (cat)


    Nee, dat geloof ik met die momenten van jou nu ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik wil de vrijgekomen rol wel. Ik zal haar in de komende 24 uur wel invullen :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Ik wil de vrijgekomen rol wel. Ik zal haar in de komende 24 uur wel invullen :Y)


    Prima (:


    "Family don’t end in blood”

    Ik ben tot donderdag weg. (Geen wifi)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol: Girl.
    Naam: Cassy Loretta O'Dell.
    Leeftijd: 16
    Nationaliteit: Amerikaans
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Cassy is niet heel erg intelligent. Ze maakt vaak onhandige fouten en is dan ook niet erg perfectionistisch. Ze is vroeg met school gestopt samen met haar vrienden, omdat ze vrijwel nooit haar eigen mening uitspreekt. Ze haalde lage cijfers op school en had vele bijlessen nodig. Omdat ze het niet ging maken in de "serieuze buisniss" begon ze met haar acteeropleiding. Eindelijk was er iets waar ze in uitblonk, waar ze trots op was. Dit was in tegenstelling tot haar ouders. Deze wilden dat Cassy net zo was als haar zus Kelly. Net zo slim, net zo braaf, net zo liefelijk. Niks was goed genoeg voor hen.
    Extra:

    Rol: Rol van Cassy.
    Naam: Isis Ginevra Dare.
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Brits
    Uiterlijk:


    Voor haar rol als Isis heeft Cassy hair-extentions genomen, haar haren zwart geverfd en het lichtelijk gestijld.
    Innerlijk: In tegenstelling tot Cassy is Isis hoogbegaafd. Ze heeft een IQ van 136, en is erg bescheiden wat betreft haar intelligentie. Voor de rol van Isis heeft Cassy dus keihard moeten studeren. Isis is iemand die veelal intelligente woorden gebruikt, en ook enig vorm van slimme humor.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 13:58 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sorry dat het zo lang duurde.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.