• Tien meiden, die hun acteeropleiding bijna hebben afgerond, worden uitgekozen en krijgen een grote kans, wat dan voor hun ook meteen hun laatste opdracht zal zijn om te slagen. Ze komen hiermee ook op tv. Samen met vijf jongens zullen ze dertig dagen lang in een groot appartement verblijven. De meisjes krijgen allemaal een rol voorgeschreven. Ze krijgen een andere naam, een totaal andere, onherkenbare look en een heel ander karakter. De hele maand lang mogen ze niet uit hun rol vallen, doen ze dat wel, dan liggen ze eruit. De meisjes weten alleen niet, dat de jongens waar ze mee verblijven, niet zomaar jongens zijn. Het zijn de jongens van de boyband One Direction. Zodra ze hier achter komen, beseffen ze zich maar al te goed dat het voor sommige alleen nog maar moeilijker wordt. Misschien zijn ze fan, misschien juist haters. Maar misschien kennen ze de boyband wel helemaal niet. De jongens van One Direction hebben geen geheime identiteit, aan hun de taak ervoor te zorgen dat ze uit hun rol vallen. Zij krijgen van elk meisje een beschrijving met de echte naam, een beschrijving van haar uiterlijk (geen foto, dat zou te makkelijk zijn) en een beschrijving van haar karakter. Ze weten echter niet welke echte beschrijving bij welk acterende meisje hoort. De meisjes die aan het eind van de maand nog steeds niet uit hun rol gevallen zijn en niet geraden zijn door de jongens, hoeven verder geen opdrachten meer voor hun opleiding te doen en zijn meteen geslaagd.
    Na afloop van elke (dagelijkse) uitzending, krijgen de kijkers thuis de kans om te stemmen op het meisje wat zij het beste vinden. Steeds na drie dagen worden de stemmen geteld en moeten de leden van One direction tenminste van een meisje de echte identiteit raden. Het meisje dat de minste stemmen heeft, moet een ding verklappen over haar echte identiteit. Dit mag met van alles te maken hebben: hun uiterlijk, hun karakter, noem maar op.
    De meisjes krijgen de meest vreemde types als rol. Alles wordt uit de kast gehaald. Wie zullen er uit hun rol vallen en wie niet?


    Rollen:

    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || xAlways
    - Liam James Payne || Gereserveerd door Paynez
    - Niall James Horan || Ramsays
    - Harry Edward Styles || Cannibal
    - Zayn Javadd Malik || Cairde


    De meiden:
    - Lotus Feyenne Delgado || Nyrah Jessy Sadler || Licorne
    - Audrey Rikki Crave || Blue Mikelle Lynn || Paynez
    - Christy Elena Lockheart || Danelea Caitlin Daly || Paynlinson
    - Kate Valerie McBryar || Alice "Liz" Angelique McCallister || Rider
    - Skylar Andy Valencia || Jade Alex Prime || HurtedHeart
    - Gereserveerd door Go
    - Dessy Tamara Vazquez || Melanie Jessica Jones || Depay
    - Ivy Carter || Fio Violet O'Connor || TragicYouth
    - Dawn Ellis Frankle || Gyona Ifie Drashe || Cairde
    - Alyss Mae Hartwick || Evanlyn Cassandra Listlefield || Abelard


    Reservelijst rollen meisjes:
    - After
    - Pompeji


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    *De mensen met een meisje moeten dit lijstje twee keer invullen, een keer met hun echte identiteit en een keer met de rol die ze hebben opgekregen.

    De regels:
    - Geen oneliners. Probeer minimaal 4 regels vol te schrijven.
    - Bij twee weken lang niet posten zonder het gemeld te hebben, lig je er zonder sorry uit.
    - Maximaal twee personages per persoon. Deze moeten wel verschillend zijn, dus een jongen en een meisje.
    - Geen perfecte personages en geen powerplay.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Naamsveranderingen of lange tijd niet kunnen reageren, graag doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Alleen ik maak nieuwe topics.
    - Geen ruzie OOC, IC mag het natuurlijk wel.
    - 16+ mag, maar houdt het netjes.
    - Probeer er geen sneltrein van te maken.
    - Het is misschien handig de regels af en toe opnieuw door te lezen, mocht ik wat aanpassen.
    - Als je iets niet snapt, mag je het natuurlijk altijd vragen (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 20:45 ]


    "Family don’t end in blood”

    De kamerindeling:

    Alyss Mae Hartwick || Evanlyn Cassandra Listlefield || Abelard
    Skylar Andy Valencia || Jade Alex Prime || HurtedHeart
    Louis William Tomlinson || xAlways

    Dessy Tamara Vazquez || Melanie Jessica Jones || Depay
    Gereserveerd door Aquari
    Niall James Horan || Ramsays

    Liam James Payne || Gereserveerd door Paynez
    Ivy Carter || Fio Violet O'Connor || TragicYouth
    Lotus Feyenne Delgado || Nyrah Jessy Sadler || Licorne

    Dawn Ellis Frankle || Gyona Ifie Drashe || Cairde
    Harry Edward Styles || Cannibal
    Kate Valerie McBryar || Alice "Liz" Angelique McCallister || Rider

    Christy Elena Lockheart || Danelea Caitlin Daly || Paynlinson
    Zayn Javadd Malik || Cairde
    Audrey Rikki Crave || Blue Mikelle Lynn || Paynez


    Als iedereen het ermee eens is, is dit de definitieve kamerindeling. ^.^
    Het kan dat er later in de RPG nog wat gewisseld wordt, als er meisjes uit hun rol zijn gevallen of geraden zijn door de jongens, en zij eruit liggen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 12:42 ]


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Hmm, daar heb je wel een punt.
    Oke, wacht. Ik heb bedacht hoe we het kunnen doen.

    Iedereen stemt aan het eind van elke dag (het eind van de dag in de RPG dan). De meisjes geven alle kandidaten, behalve zijzelf, een cijfer van 1 t/m 9, het makkelijkst is als je gewoon een top 9 maakt en dan iedereen een ander cijfer geeft (bijvoorbeeld geen twee mensen met een 9 ofzo). Tenminste, dat vind ik makkelijker, want dan is het wel makkelijker kiezen.
    De jongens die verder geen meisje spelen doen hetzelfde, maar dan voor alle kandidaten, dus een cijfer van 1 t/m 10.
    Ik zal alle cijfers ergens bijhouden en dan een keer in de drie dagen de gemiddeldes hier posten. De jongens van One Direction mogen steeds na die drie dagen een identiteit van een meisje raden, het meisje met de minste stemmen moet een hint geven over haar echte identiteit. (Zie de omschrijving in de beginpost.)


    Als er nog vragen zijn hoor ik het graag (:


    Oké, beter c:. Nog één vraag over dat raden van die jongens. Hoe gaat dat in zijn werk? Want de mensen die de jongens spelen, weten natuurlijk al de goede antwoorden. Ze kunnen dus iedereen gewoon goed 'raden'.


    Happy Birthday my Potter!

    Dessy/Melanie is klaar. Misschien dat ik het innerlijk later nog aanvul, ben nogal inspiratieloos nu.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rider schreef:
    (...)

    Oké, beter c:. Nog één vraag over dat raden van die jongens. Hoe gaat dat in zijn werk? Want de mensen die de jongens spelen, weten natuurlijk al de goede antwoorden. Ze kunnen dus iedereen gewoon goed 'raden'.


    Off-topic weten ze het, maar on-topic niet, zeg maar.
    Het is misschien lastig niet te gebruiken wat je off-topic weet, maar ik denk dat dit de beste manier is. Ze moeten dus raden met wat er in de RPG is gebeurd, etc.

    Ik zal in de speeltopics alleen de nepnamen neerzetten, zodat alleen de meisjes zelf hun echte naam nog weten, want het lijkt me niet dat iedereen dat uit zijn hoofd kent, en het leukst is dan natuurlijk als de mensen die de jongens spelen niet terugkijken in het rollentopic.


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Off-topic weten ze het, maar on-topic niet, zeg maar.
    Het is misschien lastig niet te gebruiken wat je off-topic weet, maar ik denk dat dit de beste manier is. Ze moeten dus raden met wat er in de RPG is gebeurd, etc.

    Ik zal in de speeltopics alleen de nepnamen neerzetten, zodat alleen de meisjes zelf hun echte naam nog weten, want het lijkt me niet dat iedereen dat uit zijn hoofd kent, en het leukst is dan natuurlijk als de mensen die de jongens spelen niet terugkijken in het rollentopic.


    Oké, en wanneer gaan we beginnen? :p

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 18:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Oké, en wanneer gaan we beginnen? :p


    Als alle rollen (of in ieder geval alle meisjes rollen) zijn ingevuld. Want de jongens weten de meeste wel ongeveer.


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Als alle rollen (of in ieder geval alle meisjes rollen) zijn ingevuld. Want de jongens weten de meeste wel ongeveer.


    Ik had zo gehoopt op het antwoord "nu", hoewel ik dit wel verwacht had :c


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ik had zo gehoopt op het antwoord "nu", hoewel ik dit wel verwacht had :c


    Jaa, ik wil ook graag beginnen. Ik kan hem anders ook vast aanmaken (ik ga alleen wel zo eerst eten), dan kan Aquari haar meisje later nog invullen en dan vanzelf inspringen?


    "Family don’t end in blood”

    Ik heb in iedergeval een stukje van Zayn zijn innerlijk gemaakt ik zal het later nog wat uitbreiden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Ik heb in iedergeval een stukje van Zayn zijn innerlijk gemaakt ik zal het later nog wat uitbreiden.


    Oke! (:


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Jaa, ik wil ook graag beginnen. Ik kan hem anders ook vast aanmaken (ik ga alleen wel zo eerst eten), dan kan Aquari haar meisje later nog invullen en dan vanzelf inspringen?


    Het is natuurlijk wel al twee dagen geleden dat ze hem gereserveerd heeft, dus dat zou je idd kunnen doen... Ik kan vandaag in ieder dan tot maximaal kwart voor negen reageren, want dan ga ik naar een vriendin en gaan we uit.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik stuur haar wel een berichtje. Als ze binnen 24 uur niet reageert, vervalt haar rol.
    Dan ga ik nu beginnen aan het topic (:


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    Ik stuur haar wel een berichtje. Als ze binnen 24 uur niet reageert, vervalt haar rol.
    Dan ga ik nu beginnen aan het topic (:


    Yeah!


    Happy Birthday my Potter!

    Hier is alvast het Praattopic.


    "Family don’t end in blood”

    Whoopwhoop ^_^


    "Family don’t end in blood”