• Tien meiden, die hun acteeropleiding bijna hebben afgerond, worden uitgekozen en krijgen een grote kans, wat dan voor hun ook meteen hun laatste opdracht zal zijn om te slagen. Ze komen hiermee ook op tv. Samen met vijf jongens zullen ze dertig dagen lang in een groot appartement verblijven. De meisjes krijgen allemaal een rol voorgeschreven. Ze krijgen een andere naam, een totaal andere, onherkenbare look en een heel ander karakter. De hele maand lang mogen ze niet uit hun rol vallen, doen ze dat wel, dan liggen ze eruit. De meisjes weten alleen niet, dat de jongens waar ze mee verblijven, niet zomaar jongens zijn. Het zijn de jongens van de boyband One Direction. Zodra ze hier achter komen, beseffen ze zich maar al te goed dat het voor sommige alleen nog maar moeilijker wordt. Misschien zijn ze fan, misschien juist haters. Maar misschien kennen ze de boyband wel helemaal niet. De jongens van One Direction hebben geen geheime identiteit, aan hun de taak ervoor te zorgen dat ze uit hun rol vallen. Zij krijgen van elk meisje een beschrijving met de echte naam, een beschrijving van haar uiterlijk (geen foto, dat zou te makkelijk zijn) en een beschrijving van haar karakter. Ze weten echter niet welke echte beschrijving bij welk acterende meisje hoort. De meisjes die aan het eind van de maand nog steeds niet uit hun rol gevallen zijn en niet geraden zijn door de jongens, hoeven verder geen opdrachten meer voor hun opleiding te doen en zijn meteen geslaagd.
    Na afloop van elke (dagelijkse) uitzending, krijgen de kijkers thuis de kans om te stemmen op het meisje wat zij het beste vinden. Steeds na drie dagen worden de stemmen geteld en moeten de leden van One direction tenminste van een meisje de echte identiteit raden. Het meisje dat de minste stemmen heeft, moet een ding verklappen over haar echte identiteit. Dit mag met van alles te maken hebben: hun uiterlijk, hun karakter, noem maar op.
    De meisjes krijgen de meest vreemde types als rol. Alles wordt uit de kast gehaald. Wie zullen er uit hun rol vallen en wie niet?


    Rollen:

    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || xAlways
    - Liam James Payne || Gereserveerd door Paynez
    - Niall James Horan || Ramsays
    - Harry Edward Styles || Cannibal
    - Zayn Javadd Malik || Cairde


    De meiden:
    - Lotus Feyenne Delgado || Nyrah Jessy Sadler || Licorne
    - Audrey Rikki Crave || Blue Mikelle Lynn || Paynez
    - Christy Elena Lockheart || Danelea Caitlin Daly || Paynlinson
    - Kate Valerie McBryar || Alice "Liz" Angelique McCallister || Rider
    - Skylar Andy Valencia || Jade Alex Prime || HurtedHeart
    - Gereserveerd door Go
    - Dessy Tamara Vazquez || Melanie Jessica Jones || Depay
    - Ivy Carter || Fio Violet O'Connor || TragicYouth
    - Dawn Ellis Frankle || Gyona Ifie Drashe || Cairde
    - Alyss Mae Hartwick || Evanlyn Cassandra Listlefield || Abelard


    Reservelijst rollen meisjes:
    - After
    - Pompeji


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    *De mensen met een meisje moeten dit lijstje twee keer invullen, een keer met hun echte identiteit en een keer met de rol die ze hebben opgekregen.

    De regels:
    - Geen oneliners. Probeer minimaal 4 regels vol te schrijven.
    - Bij twee weken lang niet posten zonder het gemeld te hebben, lig je er zonder sorry uit.
    - Maximaal twee personages per persoon. Deze moeten wel verschillend zijn, dus een jongen en een meisje.
    - Geen perfecte personages en geen powerplay.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Naamsveranderingen of lange tijd niet kunnen reageren, graag doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Alleen ik maak nieuwe topics.
    - Geen ruzie OOC, IC mag het natuurlijk wel.
    - 16+ mag, maar houdt het netjes.
    - Probeer er geen sneltrein van te maken.
    - Het is misschien handig de regels af en toe opnieuw door te lezen, mocht ik wat aanpassen.
    - Als je iets niet snapt, mag je het natuurlijk altijd vragen (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 20:45 ]


    "Family don’t end in blood”

    Rider schreef:
    (...)

    En super leuk om te spelen... als het echt was geweest. Damn, ik wilde dat dit echt was. Dat zou echt geniaal zijn geweest c:


    Haha. Je kunt ook doen dat ze zich zo goed inleeft dat ze er af en toe echt smetvrees van krijgt? xD


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Haha. Je kunt ook doen dat ze zich zo goed inleeft dat ze er af en toe echt smetvrees van krijgt? xD


    Meh, Kate lacht zich waarschijnlijk rot, als mensen even niet kijken. Ze gaat het waarschijnlijk lekker overdrijven en er iedereen mee lastig vallen :Y) Smetvrees is niet echt haar ding

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 22:55 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Meh, Kate lacht zich waarschijnlijk rot, als mensen even niet kijken. Ze gaat het waarschijnlijk lekker overdrijven en er iedereen mee lastig vallen :Y) Smetvrees is niet echt haar ding


    Haha. Ik krijg steeds meer zin om te beginnen ^.^


    "Family don’t end in blood”

    Abelard schreef:
    Rol: Meisje
    Naam: Alyss Mae Hartwick
    Leeftijd: Achttien jaar
    Nationaliteit: Canadees
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Alyss is een lief en aardig meisje die iedereen graag helpt. Soms is ze nogal opvliegend, maar ze biedt al gelijk haar excuses aan voor haar gedrag. Tegen vreemden is ze nogal verlegen, maar altijd stelt ze zich netjes voor. Het tegen over gestelde telt voor haar vrienden, want bij haar vrienden is ze helemaal zichzelf. Gek, druk en hyper, de drie perfecte woorden die passen bij Alyss. Door haar drukke aard gaan er nogal vaak dingen stuk. Het is niet de bedoeling, alhoewel Alyss het erg grappig vindt. Ze probeert iedereen te helpen die ze maar kan helpen, enkel als je gemeen doet tegen haar dan is zij nog twee keer zo erg terug. Toch zie je het eenzame, depressieve meisje in haar ogen die ze geweest is. Rond haar twaalfde zat ze altijd alleen in de pauzes op school, en nam niemand mee. Gepest werd ze niet maar vrienden had ze ook niet. Haar oudere zus was de enige waar ze nog iets mee deed, zelfs haar ouders wisten niet wat er aan de hand was. Uiteindelijk heeft ze het opzij gezet en heeft zich bij een groepje gevoegd.
    Extra: Zelfs in haar rol breekt Alyss per ongeluk dingen. Ze vindt het wel fijn dat ze zo goed tegen alcohol kan met de rol van Evanlyn.

    Rol: Personage van Alyss
    Naam: Evanlyn Cassandra Listlefield
    Leeftijd: Achttien
    Nationaliteit: Frans
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Evanlyn past eigenlijk niet bij de echte Alyss. Ze gaat graag tot laat uit en neemt vaak jongens mee naar huis, of blijft bij jongens slapen. Natuurlijk blijft ze ook wel eens een week of twee thuis, als ze het druk heeft met school. Je zou het niet zeggen maar Evanlyn houdt van school en haalt dan ook goede cijfers. Het is een heel apart en uniek meisje, en in haar innerlijk heeft ze veel van haar ouders weg, met name haar vader wie een alcohollist is. Evanlyn heeft een erg goede band met haar moeder die het niet altijd goed vindt dat ze zoveel uitgaat. Dat weet Evanlyn maar al te goed, na de vele ruzies. Toch blijft ze het doen, vanwege dat ze het leuk vindt. Maar naast de slechte eigenschap van uitgaan, heeft ze ook een hele goede eigenschap. Zo zal Evanlyn gelijk vragen wat er is, als je iets weigert of als er iets is gebeurd. Ze wilt je proberen te helpen en er alles aan doen om je beter te laten voelen. Ondanks dat, is Evanlyn wel nogal opvliegend. Ze knapt gelijk als iemand een rotopmerking maakt over haar familie of haarzelf.
    Extra: -


    Klaar!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Licorne schreef:
    (...)

    Haha. Ik krijg steeds meer zin om te beginnen ^.^


    Meh, ik wil ook beginnen :c. Maar ik ga eerst slapen, want ik ga morgenochtend maar eens beginnen met werken aan mijn conditie, aangezien er een kans bestaat dat ik de opleiding tot politiekundige (en daarna recherchekundige) wil gaan volgen en dan wil ik beslist niet zakken op de conditietest :p Dus byebye


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Meh, ik wil ook beginnen :c. Maar ik ga eerst slapen, want ik ga morgenochtend maar eens beginnen met werken aan mijn conditie, aangezien er een kans bestaat dat ik de opleiding tot politiekundige (en daarna recherchekundige) wil gaan volgen en dan wil ik beslist niet zakken op de conditietest :p Dus byebye


    Welterusten! (:


    "Family don’t end in blood”

    Rol:
    One Direction
    Naam:
    Zayn Javadd Malik
    Leeftijd:
    20
    Nationaliteit:
    Pakistaans
    Uiterlijk:



    Innerlijk:
    Zayn is echt de badboy van de groep. Als hij je niet leuk vind zal je dat meteen merken en zal hij het je ook echt meteen zeggen. Zayn is ook een echte flapuit. Dingen geheim houden kan hij niet. Zayn kan heel zelfzuchtig en eisend zijn. Als hij iets wil zal het meteen gebeuren. Hij zal niet rusten totdat het gedaan is.
    Extra:
    Zayn kan niet zwemmen en is bang voor water. Zayn rookt ook.


    Licorne ik heb er geen probleem mee als jij mee stemt want zelf speel ik ook een meisje als ik stem...

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 18:15 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Rol:
    One Direction
    Naam:
    Zayn Javadd Malik
    Leeftijd:
    20
    Nationaliteit:
    Pakistaans
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Licorne ik heb er geen probleem mee als jij mee stemt want zelf speel ik ook een meisje als ik stem...


    Oja, inderdaad. Dan stemmen ik & alle jongens wel gewoon. Dat lijkt me het eerlijkst. Dan zijn er in ieder geval drie mensen die meestemmen en geen meisjesrol hebben (;


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Oja, inderdaad. Dan stemmen ik & alle jongens wel gewoon. Dat lijkt me het eerlijkst. Dan zijn er in ieder geval drie mensen die meestemmen en geen meisjesrol hebben (;
    Er staat welk meisje de minste stemmen krijgt. Maar van de 10 meisjes als er 6 stemmen kunnen er toch ook 4 overblijven die evenveel stemmen hebben (0)? Is het dan niet slim dat je bijvoorbeeld de cijfers van 1 tot tien hebt en bij 10 het meisje moet zetten die je het beste vind en bij 1 het slechts? Dan is de kans klein dat je evenveel hebt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) Er staat welk meisje de minste stemmen krijgt. Maar van de 10 meisjes als er 6 stemmen kunnen er toch ook 4 overblijven die evenveel stemmen hebben (0)? Is het dan niet slim dat je bijvoorbeeld de cijfers van 1 tot tien hebt en bij 10 het meisje moet zetten die je het beste vind en bij 1 het slechts? Dan is de kans klein dat je evenveel hebt.


    Hmm, ik dacht; wij stemmen gewoon voor 'meerdere' kijkers en verdelen het dan in percentages. Maar dat van jou vind ik een beter idee (:


    "Family don’t end in blood”

    Meh, is er ook iets van na 48 uur vervalt je rol?

    Sorry, maar ik heb echt een heel leuk idee voor een personage. Dit is ook niks petsoonlijks tegen Aquari.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Is het niet eerlijker als iedereen dan mag stemmen?Gewoon alle RPGers? Want dan heb je niet dat twee mensen met een meisjesrol mogen stemmen en de rest niet. Just saying


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Is het niet eerlijker als iedereen dan mag stemmen?Gewoon alle RPGers? Want dan heb je niet dat twee mensen met een meisjesrol mogen stemmen en de rest niet. Just saying


    Hmm, daar heb je wel een punt.
    Oke, wacht. Ik heb bedacht hoe we het kunnen doen.

    Iedereen stemt aan het eind van elke dag (het eind van de dag in de RPG dan). De meisjes geven alle kandidaten, behalve zijzelf, een cijfer van 1 t/m 9, het makkelijkst is als je gewoon een top 9 maakt en dan iedereen een ander cijfer geeft (bijvoorbeeld geen twee mensen met een 9 ofzo). Tenminste, dat vind ik makkelijker, want dan is het wel makkelijker kiezen.
    De jongens die verder geen meisje spelen doen hetzelfde, maar dan voor alle kandidaten, dus een cijfer van 1 t/m 10.
    Ik zal alle cijfers ergens bijhouden en dan een keer in de drie dagen de gemiddeldes hier posten. De jongens van One Direction mogen steeds na die drie dagen een identiteit van een meisje raden, het meisje met de minste stemmen moet een hint geven over haar echte identiteit. (Zie de omschrijving in de beginpost.)


    Als er nog vragen zijn hoor ik het graag (:


    "Family don’t end in blood”

    After schreef:
    Meh, is er ook iets van na 48 uur vervalt je rol?

    Sorry, maar ik heb echt een heel leuk idee voor een personage. Dit is ook niks petsoonlijks tegen Aquari.


    Nee sorry, want het zou een beetje lullig zijn als ik die regel nu in zou stellen, aangezien ik in eerste instantie niet in de regels gezet heb.

    Ik snap dat je het jammer vind, maar het is nu eenmaal niet anders, sorry.


    "Family don’t end in blood”

    Ik ga trouwens nu een kamerindeling maken, ik doe dit gewoon dmv loten. Dat lijkt me het eerlijkst.
    Er komen in totaal vijf kamers van drie personen.


    "Family don’t end in blood”