• Hello everyone!
    Ik wil graag een verhaal schrijven, ik heb ook al grove ideeën, maar nog niet verfijnd zeg maar.
    Ik wil ook graag weten wat jullie leuk vinden. Zouden jullie dus dit lijstje in willen vullen, zodat ik misschien op goeie ideeën kom?

    Wat lezen jullie graag voor soort verhaal?
    Wat voor geslacht moet de hoofdpersoon hebben?
    Moet het verhaal drama bevatten of juist niet?

    Ik zit trouwens nog na te denken over iets met zombies, maar géén idee hoe ik dit uit ga werken :')

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 11:08 ]


    26 - 02 - '16

    Ik zoek nu alleen nog een titel C:


    26 - 02 - '16

    Ik zou dat verhaal echt lezen, HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga sowieso iedereen, die het wil tenminste, waarschuwen. Maar ik kan een verhaal niet beginnen als ik geen goeie titel heb (;


    26 - 02 - '16

    Wat lezen jullie graag voor soort verhaal? Horror, bloedbloedbloedbloed. In ieder geval geen softe romances.
    Wat voor geslacht moet de hoofdpersoon hebben? Man.
    Moet het verhaal drama bevatten of juist niet? Wat is "drama"?


    Searching heavens for another earth

    One infection
    O.o


    i put the fun in funeral

    Taiteilijan schreef:
    Wat lezen jullie graag voor soort verhaal? Horror, bloedbloedbloedbloed. In ieder geval geen softe romances.
    Wat voor geslacht moet de hoofdpersoon hebben? Man.
    Moet het verhaal drama bevatten of juist niet? Wat is "drama"?


    Drama in de zin van, mensen gaan dood -> er wordt gehuild. Etc.
    Ik heb al een idee dat ik online ga zetten en het wordt waarschijnlijk wel bloederig. De eerste keer dat ik zoiets ga schrijven haha. (Er komen zombies in voor, ik weet niet of je dat leuk vind?)


    26 - 02 - '16

    Backfire schreef:
    One infection
    O.o


    Dat is een best wel goed idee eigenlijk


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Drama in de zin van, mensen gaan dood -> er wordt gehuild. Etc.
    Ik heb al een idee dat ik online ga zetten en het wordt waarschijnlijk wel bloederig. De eerste keer dat ik zoiets ga schrijven haha. (Er komen zombies in voor, ik weet niet of je dat leuk vind?)


    Aaah oké. Ik vind het wel leuk, als de hoofdpersoon maar niet aan het Anastasia-syndroom lijdt, haha.
    Als jij er bovennatuurlijk gerotzooi in propt, heb je mij binnen. c:


    Searching heavens for another earth

    Ach ik wil dat verhaal echt gaan lezen!! Waarschuw me alsjeblieft!!
    En ja ik ben een fan XD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Aaah oké. Ik vind het wel leuk, als de hoofdpersoon maar niet aan het Anastasia-syndroom lijdt, haha.
    Als jij er bovennatuurlijk gerotzooi in propt, heb je mij binnen. c:


    Anastasia-syndroom?
    En ik wil er misschien nog iets van geesten in proppen of zo, maar als dat de boel verpest doe ik dat niet.


    26 - 02 - '16

    Wat vinden jullie van deze cover?


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Anastasia-syndroom?
    En ik wil er misschien nog iets van geesten in proppen of zo, maar als dat de boel verpest doe ik dat niet.


    Vijftig tinten grijs gelezen? Anastasia is het hoofdpersonage en gewoon té perfect, wat drie boeken drama uitlokt. Ver-schrik-ke-lijk.
    Misschien demonen? Mensen in de apocalyps en demonen die hun lichamen willen hebben, maar dat niet kan doordat ze zombies zijn? Idk.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Vijftig tinten grijs gelezen? Anastasia is het hoofdpersonage en gewoon té perfect, wat drie boeken drama uitlokt. Ver-schrik-ke-lijk.
    Misschien demonen? Mensen in de apocalyps en demonen die hun lichamen willen hebben, maar dat niet kan doordat ze zombies zijn? Idk.


    Of nare dromen/visioenen. Een vloek die rust op 't eiland. I don't know. Ik ga nog goed nadenken. Maar ik heb sowieso een hekel aan té perfecte personages zoals bijvoorbeeld Bella Swan uit Twilight.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Of nare dromen/visioenen. Een vloek die rust op 't eiland. I don't know. Ik ga nog goed nadenken. Maar ik heb sowieso een hekel aan té perfecte personages zoals bijvoorbeeld Bella Swan uit Twilight.


    Als je met dromen/visioenen werkt, moet je wel opletten dat je niet tegen de clichés aanloopt. Die kom ik echt in elke boeken met dat onderwerp tegen. Ik wilde eerste Bella-syndroom neerzetten, maar ik dacht: stel dat de Twilightfans opeens opduiken...


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Als je met dromen/visioenen werkt, moet je wel opletten dat je niet tegen de clichés aanloopt. Die kom ik echt in elke boeken met dat onderwerp tegen. Ik wilde eerste Bella-syndroom neerzetten, maar ik dacht: stel dat de Twilightfans opeens opduiken...


    Hahaha true. Maar zulk soort mensen kan je ook Mary Sue noemen (;
    Ik heb overigens ook een hekel aan personages die altijd negatieve dingen meemaken. :')


    26 - 02 - '16