• Hello everyone!
    Ik wil graag een verhaal schrijven, ik heb ook al grove ideeën, maar nog niet verfijnd zeg maar.
    Ik wil ook graag weten wat jullie leuk vinden. Zouden jullie dus dit lijstje in willen vullen, zodat ik misschien op goeie ideeën kom?

    Wat lezen jullie graag voor soort verhaal?
    Wat voor geslacht moet de hoofdpersoon hebben?
    Moet het verhaal drama bevatten of juist niet?

    Ik zit trouwens nog na te denken over iets met zombies, maar géén idee hoe ik dit uit ga werken :')

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 11:08 ]


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Hahaha true. Maar zulk soort mensen kan je ook Mary Sue noemen (;
    Ik heb overigens ook een hekel aan personages die altijd negatieve dingen meemaken. :')


    Haha klopt, maar Anastasia was de eerste die in me opkwam, na Bella dan. Die twee zijn exacte kopieën van elkaar (wat ook niet gek is omdat 50 shades een Twilight-fanfiction was...)
    Ligt eraan hoe je het brengt, denk ik. Ik heb weleens boeken gelezen waar het een en al drama was (Land zonder grote mensen, geloof ik dat-ie heette) en dat was zo'n mooi boek


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Haha klopt, maar Anastasia was de eerste die in me opkwam, na Bella dan. Die twee zijn exacte kopieën van elkaar (wat ook niet gek is omdat 50 shades een Twilight-fanfiction was...)
    Ligt eraan hoe je het brengt, denk ik. Ik heb weleens boeken gelezen waar het een en al drama was (Land zonder grote mensen, geloof ik dat-ie heette) en dat was zo'n mooi boek


    Inderdaad. Ik ga sowieso proberen om het verhaal ook enigszins humoristisch te schrijven, maar wel met wat vleugjes drama. Dat het niet een en al blijheid wordt of een en al drama


    26 - 02 - '16

    Wat lezen jullie graag voor soort verhaal? Ik lees graag verhalen met een originele verhaallijn, goed lopende zinnen en een unieke hoofdpersoon. Ik knap af op Mary Sue's en fanficties, maar voor mij moet ook een OP een goede inhoud hebben. Ik heb een grote hekel aan fantasy, dus dat lees ik sowieso nooit, behalve als het bewonderingswaardigd goed is.
    Wat voor geslacht moet de hoofdpersoon hebben? Ik lees het liefst vanuit het oogpunt van een meisje/vrouw.
    Moet het verhaal drama bevatten of juist niet? Drama geeft een verhaal spanning en inhoud, dus ja. Ik ben dol op drama, maar je moet het ook weer niet forceren..


    Chasing goals.

    Oehh, waarschuw je mij ook voor je One Infection verhaal? Het klinkt awesome 8)


    From these ashes, I will rise

    Wil je mij ook waarschuwen als je begint?
    Is weer eens wat anders dan: ''Ik ontmoette hem in Starbucks/Nandos en werd meteen verliefd.''


    Do what people say you can't.

    _O_
    Wil je me waarschuwen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik zal jullie waarschuwen (;


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    Als het niet te beledigend is en gewoon online kan (en ik het ook daadwerkelijk ga schrijven) maak ik er een verhaal van.

    Pfft, bitches be crazy. Mensen haten ook op anime en hun fans maar daar ga ik me toch ook niet druk om zitten maken. (krul)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Pfft, bitches be crazy. Mensen haten ook op anime en hun fans maar daar ga ik me toch ook niet druk om zitten maken. (krul)


    Ach, je hebt wel gelijk. Ik ga het sowieso schrijven, met een co-auteur C:


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    Ach, je hebt wel gelijk. Ik ga het sowieso schrijven, met een co-auteur C:

    Yay ^^ Vooral doen!