• Hoi allemaal ik zoek een filmpje.

    Het filmpje is tijden het Up All Night concert, waar weet ik niet en welk nummer weet ik ook niet. Vlak voor Niall zijn solo roept iemand dat hij lelijk is waardoor hij in huilen uitbarst. Louis neemt zijn solo over en Zayn knuffelt hem.

    Ik krijg alleen maar plaatjes gevonden maar ik wil het filmpje graag zien. Ik heb hier tussen de topics gekeken, youtube grotendeels al af gezocht en google ook al. Dus mocht je het weten, wil je me dan een linkje geven...? Dankjewel alvast.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    USB schreef:
    (...)
    Hier ben ik het je helemaal eens, natuurlijk kunnen sommige dingens hard aankomen maar dat was in een concertzaal, dat was één iemand uit een heel grote groep mensen de meeste zaten waarschijlijn daar om dingen zoals 'i love you' te roepen.Als hij nu eens elke keer zou lachen bij dat woord :')


    Van die harde opmerkingen blijven waarschijnlijk wel meer hangen dan de leuke opmerkingen. Maar voor de rest heb je gelijk ja, en waarschijnlijk heeft hij daarna inderdaad om de leuke fans gelachen. Het is niet zo dat hij het hele concert als een balletje op de grond lag te huilen of zo :'D


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    USB schreef:
    (...)
    Hier ben ik het je helemaal eens, natuurlijk kunnen sommige dingens hard aankomen maar dat was in een concertzaal, dat was één iemand uit een heel grote groep mensen de meeste zaten waarschijlijn daar om dingen zoals 'i love you' te roepen.Als hij nu eens elke keer zou lachen bij dat woord :')


    Over het algemeen is hij het minst geliefde lid uit de groep, degene die de minste 'I love you' krijgt. Ze zeiden tegen hem dat hij het niet verdiende om in die groep te zitten. Er zijn tonnen meisjes die vragen om een foto met ieder van hen, maar niet met die jongen. Ik snap best dat je uiteindelijk instort van de onzekerheid. Ik vind het knap dat hij nog zo veel blijft lachen elke keer.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 13:59 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Over het algemeen is hij het minst geliefde lid uit de groep, degene die de minste 'I love you' krijgt. Ze zeiden tegen hem dat hij het niet verdiende om in die groep te zitten. Er zijn tonnen meisjes die vragen om een foto met ieder van hen, maar niet met die jongen. Ik snap best dat je uiteindelijk instort van de onzekerheid. Ik vind het knap dat hij nog zo veel blijft lachen elke keer.

    Dat kon ik niet weten; ik weet amper iets van hun behalve dat het een groep uit Engeland is dat bekent is geworden door een zangprogramma ;')
    @Pennybags oke, nu zie ik dus in mijn gedachten een pingpong bal wenen op een podium o_O


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ben je overigens zeker dat het in de Up All Night tour was en niet de Take Me Home tour?


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Ben je overigens zeker dat het in de Up All Night tour was en niet de Take Me Home tour?


    Ik denk dat ze dit bedoelde, en de droegen hierbij de UAN-kleding dus ja:

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 14:16 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik ga even zoeken voor je :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.