• Door je ouders word je met tegenzin naar een kamp gestuurd. Een kamp zonder begeleiding,
    Alleen een aantal onbekende kinderen van jouw leeftijd. 
    Iets wat voor iedereen toch wel ideaal zou zijn, maar niet als er vreemde verhalen rondbazuinen over het bos.
     Zodra je de groep met je partner verlaat, zal je alles op alles moeten zetten om terug te keren.
    Het bos wat er in de middag namelijk zo mooi uitzag, word in de nacht eerder eng en donker. 
    Dan nog niet sprekende over de rare dingen die gebeuren.


    Invullijstje;
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Angsten:
    Extra:

    Jongens;
    1. Niall Horan WhiteToms [1,2]
    2. Harry Styles Cannibal [1,2]
    3. Liam Payne Depay [1,2]
    4. Louis Tomlinson WhiteToms [1,1]
    5. Zayn Malik Abelard [1,2]


    Meisjes;
    1. Hazel Juliette Smith Tomlinsonz [1,2]
    2. Pearl Charlotta Longfield Licorne [1,3]
    3. Yasmin Amelia Jones Depay [1,1]
    4. Teagen Atheline Taletha HippieDream [1,2]
    5. Scarlett Amanda Areliy Rider [1,2]


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Alleen Aquari maakt de nieuwe topics. 
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het klopt dat deze RPG eerder online was, maar aangezien hij dood gelopen was wou ik opnieuw starten. En voor de oude spelers; Je rol kan je terug krijgen maar Let Op; Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Dus is bijvoorbeeld Liam al door iemand anders bezet, en in het oude topic had jij hem, heb je gewoon weg pech.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 0:27 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari --> Tomlinsonz


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tomlinsonz schreef:
    Aquari --> Tomlinsonz


    Me likes ^.^
    Loueeeeeh. <3


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Me likes ^.^
    Loueeeeeh. <3


    Yaaay :3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Liam staat als laatste reactie op de vorige pagina. Ik heb hem niet heel uitgebreid, ik denk dat iedereen wel een beetje weet hoe hij is toch?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tomlinsonz schreef:
    (...)

    Yaaay :3



    Wieeehieeee.


    "Family don’t end in blood”

    Depay schreef:
    Liam staat als laatste reactie op de vorige pagina. Ik heb hem niet heel uitgebreid, ik denk dat iedereen wel een beetje weet hoe hij is toch?


    Jup, ik vind het goed.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    LOUEEH


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    LOUEEH



    YAAAY (A).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Cannibal schreef:
    LOUEEH



    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~


    "Family don’t end in blood”

    Hebben jullie nog voorkeuren voor de tentindeling?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Nee niet echt!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Naam: Pearl Charlotta Longfield.
    Leeftijd: 19 jaar.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Pearl komt uit India, maar is wegens de slechte toestand waarin ze daar leefde geadopteerd door een Brits echtpaar, waarvan de vrouw zelf geen kinderen kon krijgen. Ze was nog heel klein toen ze geadopteerd werd, dus ze weet niets van haar echte familie. Helaas had ze in dit pleeggezin ook geen geluk. Haar pleegvader kon zijn handen niet thuishouden en misbruikte haar. Toen de kinderbescherming hier achterkwam, werd ze op haar veertiende weer ergens anders geplaatst. In dit gezin voelde ze zich gelukkig wel thuis. Ze kon het goed met haar pleegouders en pleegbroer vinden.
    Pearl is een spontaan meisje, die wel wat vreemde gewoontes heeft. Ze heeft de neiging om nogal smerige combinaties te maken, wat eten betreft. Ze gooit over bijna alles ketchup of mayonaise heen. Ook bijt ze continue op haar nagels, zit ze wat aan haar haren of kleding of zit ze ergens op te tikken/aan te pulken, noem maar op. Ze kan gewoon niet zo goed stilzitten.
    Pearl heeft de gewoonte mensen snel te vertrouwen en/of als haar vrienden te zien. Soms iets te snel, waar dan nog wel eens misbruik van gemaakt wordt.
    Verder is Pearl een eerlijk meisje die graag behulpzaam is voor anderen en, ondanks dat ze soms de oren van je hoofd af kletst, ook een goed luisterend oor kan zijn.
    Uiterlijk:




    Angsten: Sinds het incident met haar eerste pleegvader, is ze bang om verder te gaan met jongens dan vriendschap. Verder is ze lichtelijk bang voor vuur en kikkers.
    Extra: -

    Is Pearl zo goed? ;3


    "Family don’t end in blood”

    Tomlinsonz schreef:
    Hebben jullie nog voorkeuren voor de tentindeling?


    Ikke met Loueeeeehh.
    Naja, heel veel maakt het mij eigenlijk ook niet uit.


    "Family don’t end in blood”

    Pearl is helmaal prima :]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Oh, als het goed is komt het speeltopic morgen avond en anders woensdag, ik heb namelijk 's avonds een musical en moet in de middag en ochtend nog naar school.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.