• en dan niet te duur, want ik ben geldloos.
    en niet van tokio hotel!!

    want ik ben posterloos. ik heb er wel 3. o.O en in tijdschriften staan geen leuke posters. alleen maar mensjes die ik niet op een poster wil. x'D

    xoxo.


    AAP

    Bij Expo misschien?


    Why don't you break my heart

    wij hebben geen expo.. o.O


    AAP

    Oh dan ehm Ako, Bruna? Ehm misschien dat ze bij jullie bij de bieb ook posters uit tijdschriften halen en dat je die gewoon gratis mag meenemen?


    Why don't you break my heart

    Oh dan ehm Ako, Bruna? Ehm misschien dat ze bij jullie bij de bieb ook posters uit tijdschriften halen en dat je die gewoon gratis mag meenemen?
    ja die steel ik altijd. ^^
    maar daar staat alleen rihanna enzo in.. o.O


    AAP

    Bij Expo misschien?

    die winkel ja. bij v&d heb je posters...eeummhh toyserus..

    V&D? ja? [:
    koel, heb ik nog nooit gezien. x'D


    AAP

    uhhm, ik weet het eigenlijk niet :O ik koop nooit posters.. Ik heb er wel een paar hangen, een ijsbeer een leeuw en een tijger..x'D en eentje uit de Fairies :$


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Bij Club, Fnac, Bozzy, Expo, … :'D


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Bij ons heb je bij de V&D en Expo posters. Misschien kun je eens op internet kijken? Of in de Large, daar staan ook mooie posters in.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik koop se altijd bij expo,free recordshop of v&d of haal se uit de HK *showt haar 200 posters uit de HK* x3


    We can only learn to love by loving.

    uit nog anderen talloze boekjes kun je posters vinden en in de kerashop en in dreamland ook.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik haal ze ook altijd uit HK ^^ En bij de Free Record Shop kan je ze ook kopen. Bij ons kan je ze ook bij een winkeltje kopen dat tijdschriften, tabak, kaarten, pennen, postzegels enzo verkoopt.


    Your make-up is terrible

    Bij de Freerecordshop mss


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.