• Heee!
    Ik zoek goeie 1D of OP stories.
    Ik weet dat heel veel topics hierover gaan en dat er heel makkelijk verhalen over te vinden zijn, maar ik wil weten waar het ongeveer over gaat.
    Dus zet er een korte samenvatting bij.
    Het liefst verhalen die nog niet zo heel lang zijn en waar vaak gepost wordt.

    Neem ook eens een kijkje bij mijn verhaal: Bleeding love ~One Direction

    I wonder if he stays up until 2 a.m. thinking about me.
    I wonder if when he hears a certain song he thinks about me.
    I wonder if when he feels sad he thinks about my smile
    I wonder if when he sees me he thinks, 'wow, sche's beautiful'
    I wonder if song lyrics remind him of me.
    I wonder if he looks at me when I'm not looking at him.

    Probably not and the stupid thing is that they warned me for this..
    but I didn't listen, I followed my heart and maybe that was the mistake.

    Het gaat over een meisje, Bloem, dat door een tragische gebeurtenis in contact komt met de jongens van One Direction. Al snel gaat ze één van de jongens leuk vinden, maar haar beste vrienden waarschuwen Bloem voor hem. Ze luistert niet en komt er later achter dat ze dat misschien beter wel had kunnen doen.

    Alvast bedankt :)


    Always look on the bright side of life.

    Hey, ik heb hier 3 stories die aan je eisen voldoen :P, misschien zit er wel wat voor je tussen!
    Laat me maar weten wat je ervan vind :)




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    Dit verhaal gaat over 2 meiden, Evelynn en Luna, die in een andere wereld terecht komen die totaal anders is dan degene die ze kennen. Ze komen hier voor problemen te staan die ze samen moeten proberen op te lossen. Ook leren ze de mensen daar steeds meer kennen en komen ze erachter wie goed en wie slecht is. En ze proberen erachter te komen waarom zij nou juist in deze wereld terecht zijn gekomen.

    - Fantasy, onbekende personen
    - Al een tijdje gestart, nu op ongeveer 18 hoofdstukken!
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : KLIK!

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Gestart! Nu ongeveer 4 hoofdstukken
    - Lengte hoofdstukken: 500-1000 woorden
    - Ik activeer nieuwe hoofdstukjes zo snel als ik kan!
    - de link: KLIK!
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart! Versie 1 heeft zo'n 16 hoofdstukken, versie 2 heeft er al 6! :)
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    Het zou super zijn als je het zou lezen en miss zelfs een abo zou nemen!
    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    http://www.quizlet.nl/stories/120668/true-love--louis-tomlinson-16/



    Toen Scarlett's vader overleed in de zomer van 2009 veranderde haar leven compleet. Haar moeder was totaal de weg kwijt en kon alleen nog maar huilen, drinken en aparte kleding aan doen. Scarlett wou er voor haar moeder zijn, maar ze kregen telkens vaker ruzie. Zo nam haar moeder bijna elk weekend wel weer een of andere vieze man mee naar huis waar ze vervolgens met veel lawaai het bed mee in dook. Toen Scarlett in de winter van 2012 werd verkracht door een man die haar moeder mee naar huis nam en haar moeder zich hiervoor niet schaamde was het de druppel. Nu, een aantal maanden later is het dan eindelijk zo ver...

    http://www.youtube.com/watch?v=WLfNbNHO0PE

    Hier een vierdelige OP over de tweede wereldoorlog:



    Baugnez 44
    Baugnez 44 oftewel het bloedbad van Malmedy tijdens het ardennenofensief.
    Deze story van vier hoofdstukken neemt ons mee naar het Amerikaans konvooi dat het slachtoffer is van het duitse kampfgruppe Peiper.

    Meerbepaalt naar de 25 jarige Andrew Cooper. Hij hoort bij het konvooi van 30 wagens en 84 mannen dat zich zou moeten aansluiten bij het 7th Armored Division.
    Maar op 17 december 1944 lopen ze kampfgruppe Peiper tegen het lijf. Omdat hun konvooi veel slechtere wapens hadden moesten ze zich overgeven. De duitser namen de Amerikanen mee naar een veld waar ze koelbloedig werden neergeschoten.


    Queer zijn is gewoon alles


    Het jaar 2014 was een jaar die de negentienjarige Yulya Smith nooit zou vergeten. Niet alleen omdat er een oorlog was, maar ook omdat haar beste vriendin, Danielle Ruit, iets voor haar te verborgen had. Veel wist Yulya niet af van haar geheim, maar ze probeerde er altijd meer over te ontdekken. Maar dan gebeurde er iets wat niemand had gehoopt; ze ontmoette een jongen die haar wilde helpen en niet zomaar een jongen, maar een engel.

    • Foto is link


    Some people are art and do art at the same time

    •••••••••••••••••••••••••••

    She's my best friend.
    No, she's mine.
    Are they twins?






    •••••••••••••••••••••••••••
    You look like me.
    I look like you.
    Are we sisters?






    • One Direction bestaat niet.
    • Niall Horan
    • Harry Styles
    • Alice Avery
    • Jenna Marin
    • Start: 28 - 07 * 2013
    • Eind: ~
    • Record:
    • blackXwhite©
    • HarrysWife©
    •KLIK!

    En het gaat over 2 meisjes die als baby's uit elkaar gehaald zijn en elkaar weer terugvinden omdat Niall en Harry hun ontmoeten. Harry en Niall denken met hetzelfde meisje te daten, maar dan komen ze erachter dat het een tweeling is.
    Dat was heel kort een samenvatting haha


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Hi, ik heb een one direction story met Harry Styles.(H)
    Het gaat over Jade, die perongeluk op de schoot van Harry beland als het vliegtuig een plotselinge wending moet maken,
    Ze houden contact en Jade heeft meer dan beste vrienden gevoelens, als one direction op vakantie gaat en zij mag mee, komt er een plotselinge wending in, Er wordt iemand verliefd op Jade. Maar als Jade er ook zo blij mee is..
    http://www.quizlet.nl/stories/121058/i-love-you-i-want-you-and-i-lose-you-ft-harry-styles/


    Everyone is Beautiful <3

    The fallen secrets
    Zayn malik story, maar alle boys komen erin voor. Ik heb deze story al een tijdje staan, maar ben bezig om hem helemaal te herschrijven! (:

    Het gaat over Destiney, een 18 jarig meisje dat veel problemen met zichzelf heeft. Haar ouders hebben haar in een inrichting geplaats voor mensen met een depressie en gedragsproblemen. Dit is absoluut iets wat ze niet wilt, daarom is ze van plan om te ontsnappen. Ze wilt op haar eigen manier dingen afsluiten en voor Destiney is dat om avontuur op te zoeken. Ze wilt zichzelf opnieuw vinden, ze voelt zich als een rups in een cocon en is klaar om een vlinder te worden. Ze gaat naar haar beste vriendin Yasmine, die in Engeland woont. Daar ziet ze een advertentie van 5 jongens en 2 meisjes die nog 2/3 reisgenoten zoeken. Destiney besluit geen moment en schrijft zich in voor haar en Yasmine. Die 5 jongens blijken uiteindelijk One Direction te zijn. Natuurlijk gebeurt er nog meer, maar dat ga ik nu niet allemaal verklappen haha!

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 22:50 ]

    Live. Love. Laugh. ft Louis William Tomlinson
    Alvast bedankt :).




    Een liefde. Twee levens.
    Ieder zijn eigen leven, delend met de ander.

    Een plotselinge gebeurtenis die niemand zag aankomen.
    Je bent je leven niet meer zeker.
    Wie kan je vertrouwen?
    Wie kan je helpen?
    Klopt je gevoel?
    Of is het beter om naar je verstand te luisteren?

    Zoveel vragen, maar geen antwoorden.
    Zijn die nog te vinden?
    Zijn er überhaubt nog antwoorden?

    Een liefde. Twee levens.
    En veel gedoe.




    -Fanfiction over Louis Thomlinson
    -One Direction bestaat niet
    -Nederlands gesproken
    -Ik waarschuw niet, dus neem een abo als je verder wil lezen.


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    Wat als je nou niet van korte rokjes en hoge hakken houdt maar je op een school vol tuttige meisjes zit? Wat als je juist heel verlegen bent en iedereen om je heen te zelfzeker lijkt? Wat als je niet houdt van pizza maar er niets anders is dan diepgevroren, vreselijke (juist, ja) pizza? Mauds leventje verloopt niet volgens plan maar wanneer ze de charmante Matthew tegenkomt blijkt alles op zijn plaats te vallen. Toch?



    • Genres: romantiek, drama, teen fiction, (actie)
    • ©LongWayDown
    • Start: 12-08-'13
    • Einde: -.


    Ik begin pas 12 augustus aangezien ik dan terug ben uit Italië en ik die vakantie ga gebruiken als inspiratiebron. Het zou heel fijn zijn als je al een abo zou nemen en gewoon afwacht. Ook reactie's zijn geweldig! Als je graag One Direction leest, ik ga misschien Liam als mannelijke 'hoofdrol' gebruiken. (:

    Linkje erbij ^^

    Stil meisje.

    http://www.quizlet.nl/stories/112822/stil-meisje/




    Kan jij je zelf veranderen, zodat je een andere persoon wordt? Zal het haar lukken om te veranderen of raakt ze toch in een andere wereld, waar je eigenlijk niet wilt zijn, maar dat toch gebeurd. Wat is het verschil tussen goed en fout? Ze raakt in een andere wereld terecht, maar is die wereld wel zo fout als dat, het lijkt.
    Amy is een meisje van 17 jaar oud. Amy is een meisje, maar eigenlijk is het een volwassenen vrouw. Iemand met veel diepe wonden en die haar leven soms wilt vergooien, maar toch door zet om te leven en te vechten voor alles wat ze wil. Ze wilt laten zien dat ze een sterke meid is en niks haar klein kan maken, maar lukt dat zonder tranen, verlies en fouten?


    - Volledig in het Nederlands geschreven.
    - Cover: MissMarije
    - Written: MissMarije



    Op mijn profiel staan er nog een par afgelopen verhalen.

    A Thousand Ways • Liam J. Payne



    Door de breuk van de Britse boyband One Direction hebben de vijf jongens die deze groep vormden geen contact meer met elkaar. Vooral voor Liam Payne is dit zwaar. Hij zag de vier andere leden als echte broers, die hij nu plots is kwijtgeraakt. Enkele maanden heeft hij zich volledig afgesloten van de buitenwereld, maar nu probeert hij zijn leven terug op te pakken.
    Liam voelt zowel verdriet als haat voor de vier andere jongens, omdat ze niets van hun laten horen. Voor één jongen is zijn haat het grootste en dat zal voor de grootste wending in zijn leven zorgen – maar daarvoor niet positief.


    Liam James Payne
    Elisabeth Kadee Hastings



    I'm so sorry. Please wake up!

    Een kort verhaal van ongeveer 10 hoofdstukken, bestaande uit 3 delen.




    # iheartgomez
    # Nederlands gesproken en geschreven
    # Start op 15 augustus 2013
    # Ik probeer zo regelmatig mogelijk te posten


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Ik schrijf een levensverhaal :p weet niet of je dat aan spreekt eventueel :D


    after the falling rain the world will shine again ! be happy good times will come !

    MONEY || Stylinson & Storan




    "Als je voor mij kiest, heb je geld, maar als je voor die straatjongen Niall kiest, heb je een gitaar en een hoedje waar mensen geld in kunnen strooien. Het is jouw keuze Harry." Louis spuugde de woorden uit en liep daarna met een grijns weg.

    {>¥* ~{|¤|}~*¥<}


    Zal Harry de weg naar geld of naar echte liefde kiezen?


    x Larry Stylinson & Narry Storan
    x Nederlands en Engels gesproken
    x One Direction bestaat niet



    {>¥* ~{|¤|}~*¥<}

    KLIK



    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te zorgen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een eigenaardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. En wat is het verhaal van de kleine Hazel? Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?

    - In ontwikkeling.
    - Historisch drama met een vleugje romantiek.
    - OP
    - De link.




    Politieke denkbeelden, een tikkende klok en vreselijke rampsoed hebben het oude Europa veranderd in een paranoïde maatschappij, waarin de tegenstellingen tussen de sociale lagen het beste kunnen worden vergeleken met zwart en wit. Als je behoord tot de bevoorrechte, hoogopgeleide laag van de bevolking, dan is het leven in de ogen van Rhea en haar beste vriendin Kat, nog best te verdragen. Niets is erger dan opgroeien in de arbeiderswijken, waar je zelfs je buren niet kunt vertrouwen. Toch wordt er in de provincie Elledan van de V.E.U, het huidige Europa, nog een soepel regime gehandhaafd.
    Bij de komst van Nevjia en Alec, twee immigranten uit Rosvikia, één van de strengste provincie's van de V.E.U. lijkt er een sluimer over Elledan te vallen. Langzaam begint de provincie te veranderen en Rhea krijgt het gevoel dat er iets op ontploffen staat. Koppig en rebels dat ze is, vecht ze om de puzzelstukjes en probeert ze antwoorden te vinden op al haar vragen.


    - In ontwikkeling
    - Science-Fiction drama/thriller met een vleugje romantiek
    - OP
    - De link


    Chasing goals.





    Nobody here knocking at my door.
    The sound of silence I can't take anymore.
    Nobody ringing my telephone now.
    Oh how I miss such a beautiful sound.

    And I don't even know how I survive.
    I won't make it to the shore without your light.
    No I don't even know if I'm alive.
    Oh without you now.
    This is what it feels like.


    Nothing to hold but the memories and frames
    Oh they remind of the battle I face
    Somebody save me I'm going down


    Lied: Armin van Buuren - This is what it feels like

    "Wil je dat ik blijf?''
    ''Nee, ik wil dat je voor eeuwig de mijne zult blijven''






    •Freya Katy van Asten
    •Start op 17-06-2013
    •Depressie, drama en veel romantiek
    •Gebaseerd op mijn leven
    •Luske


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician