• Greg en Denise Horan hebben hun eerste kindje gekregen. Het is een zoontje. Op 16 Juli is hij geboren, ik ben nu al benieuwd naar de naam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gobsmacked schreef:
    Het kindje heette toch Zeus?
    Las ik ergens.

    Zeus? o.O Ik hoop voor hem dat dat niet klopt


    Ex astris, sciencia

    Lahey schreef:
    (...)

    Ja, maar Cory was tenminste een celeb.
    Ik vind het nogal belachelijk dat er van een familielid van een celeb een topic wordt gemaakt. Wat een onzin.
    graag deze discussie ergens anders voortzetten aub en dan niet reageren. Als je het niet intresseert reageer dan gewoon niet. Ik ben gewoon blij voor hun en ja ik maak er een topic van dat is dsn mijn keuze


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De broer/zus van..? Really..?



    Sorry hoor, maar waar houden jullie je in godsnaam mee bezig on a daily basis.


    ars moriendi

    Hij heet Zeus, ja! (Greg, Denise, Zeus... Wordt nog een mooi nummerbordje voorop hun huis. Ghehe)

    En hé, kom op jongens. Jij bent toch ook blij voor je idool als hij/zij oom/tante wordt?

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 13:24 ]


    Searching heavens for another earth

    Ik had ergens gezien dat hij Craic heette? Of zit ik nu verkeerd (A).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Boeit me eerlijk gezegd niet
    Maar proficiat zeker?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Taiteilijan schreef:
    Hij heet Zeus, ja! (Greg, Denise, Zeus... Wordt nog een mooi nummerbordje voorop hun huis. Ghehe)

    En hé, kom op jongens. Jij bent toch ook blij voor je idool als hij/zij oom/tante wordt?

    Ehm nee, dat zou ik nieteens weten tbh. Ik weet het wanneer ze zelf een kind krijgen, maar echt, ik ga niet dieper/persoonlijker dan dat. Kom op hé.


    ars moriendi

    Taiteilijan schreef:
    Hij heet Zeus, ja! (Greg, Denise, Zeus... Wordt nog een mooi nummerbordje voorop hun huis. Ghehe)

    En hé, kom op jongens. Jij bent toch ook blij voor je idool als hij/zij oom/tante wordt?

    Erm, ik zou het niet eens weten als mijn idool oom werd. TBH, ik weet niet eens de geboortedatum van mijn idool. Ik weet alleen de naam en de muziek en dat is wat voor mij telt.

    OT: Heel schattig kindje. Wel een beetje creepy dat mensen zich hier echt mee bezig houden...


    From these ashes, I will rise

    Cute c:


    26 - 02 - '16

    Misschien een beetje onnodig om er een topic over te maken ja.
    Het kindje is wel echt heel schattig.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mensen houden zich hiermee bezig omdat Niall het zelf op Instagram heeft gezet :')


    Maar aw echt schattig <3

    Baby's zijn nu eenmaal schattig :Y)


    -

    Zo snel al? Ze waren pas getrouwd, toch? Vroeg me al af waar al die foto's van Niall met een baby op twitter vandaan kwamen. Wel heel leuk voor ze maar ik hoop niet dat ze hem Zeus noemen.


    Physics is awesome

    Best Song Ever is uitgelekt o.O

    Maar ik snap niet waarom mensen hier een probleem van maken, we weten het omdat Niall het op instagram had geplaatst..


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tomlinsonz schreef:
    Best Song Ever is uitgelekt o.O

    Maar ik snap niet waarom mensen hier een probleem van maken, we weten het omdat Niall het op instagram had geplaatst..

    welke lied??


    -