• Greg en Denise Horan hebben hun eerste kindje gekregen. Het is een zoontje. Op 16 Juli is hij geboren, ik ben nu al benieuwd naar de naam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sinistre schreef:
    (...)

    Wenkbrauwbicep van al het knip-ogen.


    Hahaha :'D


    26 - 02 - '16

    Dus.
    De broer van een jongen die deel uitmaakt van een band heeft een baby gekregen, en iedereen moet dat weten?

    Er was toch die stelling 'Misdadigers verdienen geen privacy', of zoiets? Nou, volgens mij wordt er veel meer inbreuk op de privacy van de familie's van al die popsterren gemaakt.


    Tijd voor koffie.

    Ribery schreef:
    (...)
    Moet daar dan meteen een topic over aangemaakt worden? Ik begrijp dat niet. Can't help it.


    Die credits gaan dan weer naar de topicmaker/maakster.


    Searching heavens for another earth

    Ahwwwieee :3


    they come, they go

    Cute C:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Adorable, beautiful child. <'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vind baby's echt alles behalve schattig. :'D Maar goed, gefeliciteerd.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Puzzel schreef:
    Dus.
    De broer van een jongen die deel uitmaakt van een band heeft een baby gekregen, en iedereen moet dat weten?

    Er was toch die stelling 'Misdadigers verdienen geen privacy', of zoiets? Nou, volgens mij wordt er veel meer inbreuk op de privacy van de familie's van al die popsterren gemaakt.


    Niall heeft het zelf op Instagram geplaatst.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind baby's niet schattig, eerder lelijk. Maar dat is leuk voor ze.

    Whiehoewww leuke baby, maar zie die spieren van Niall! Dat is echt geen klein jongetje meer


    SHABOOYA

    Draculea schreef:
    Ik vind baby's niet schattig, eerder lelijk. Maar dat is leuk voor ze.

    Dit.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Update: Hij heet helemaal geen Zeus, hij heet Theo :')



    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Mijn zusje is ook jarig op 16 julie ;]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jongens en meisjes, natuurlijk hoeft hoer geen topic over gemaakt te worden, maar het is toch leuk?!
    Ik, als Directioner, vind het ontzettend leuk om zulke nieuwtjes te horen en te bespreken, dus waarom zou ik er geen topic over maken?
    Als jullie het onzin vinden dat hier een topic over is, kijk er dan gewoon niet naar!
    Het is ontzettend overbodig, maar niet alles in deze wereld hoeft een diepere reden te hebben of zo.. dit is gewoon leuk ^^
    Sorry hoor, maar dat is mijn mening ;3


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    Sarius schreef:
    Jongens en meisjes, natuurlijk hoeft hoer geen topic over gemaakt te worden, maar het is toch leuk?!
    Ik, als Directioner, vind het ontzettend leuk om zulke nieuwtjes te horen en te bespreken, dus waarom zou ik er geen topic over maken?
    Als jullie het onzin vinden dat hier een topic over is, kijk er dan gewoon niet naar!
    Het is ontzettend overbodig, maar niet alles in deze wereld hoeft een diepere reden te hebben of zo.. dit is gewoon leuk ^^
    Sorry hoor, maar dat is mijn mening ;3
    Daar kom je 6 dagen te laat mee.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 21:06 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,