• Greg en Denise Horan hebben hun eerste kindje gekregen. Het is een zoontje. Op 16 Juli is hij geboren, ik ben nu al benieuwd naar de naam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sarius schreef:
    Jongens en meisjes, natuurlijk hoeft hoer geen topic over gemaakt te worden, maar het is toch leuk?!
    Ik, als Directioner, vind het ontzettend leuk om zulke nieuwtjes te horen en te bespreken, dus waarom zou ik er geen topic over maken?
    Als jullie het onzin vinden dat hier een topic over is, kijk er dan gewoon niet naar!
    Het is ontzettend overbodig, maar niet alles in deze wereld hoeft een diepere reden te hebben of zo.. dit is gewoon leuk ^^
    Sorry hoor, maar dat is mijn mening ;3

    Haha, is goed, volgende keer maak ik ook een topic aan als Franck Ribéry's achterneef een kind heeft gekregen.

    Nee echt, ik begrijp dit niet.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Haha, is goed, volgende keer maak ik ook een topic aan als Franck Ribéry's achterneef een kind heeft gekregen.

    Nee echt, ik begrijp dit niet.
    Ik lig nogsteeds in een deuk om dit.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Trouwens, het kindje heet geen Zeus maar Theo.
    Niall tweette; Remember this little fella! Theo Horan ladies and gents! + Een foto van hem en Theo.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Moore schreef:
    (...)
    Tegenwoordig wordt er overal een topic van gemaakt. Er is toch ook een topic gemaakt dat Cory Monteith van Glee is gestorven?
    Ik ben geen fan, maar ik vind 't wel schattig.

    Ik ga niet eens meer de moeite nemen om een reactie geven op zulke commentaren. (wat betreft je tweede zin)

    OT: Leuke baby en als ie echt Zeus heet: I love that name!

    vIk vind Zeus leuker.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 22:31 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    (...)
    Ik ga niet eens meer de moeite nemen om een reactie geven op zulke commentaren. (wat betreft je tweede zin)

    OT: Leuke baby en als ie echt Zeus heet: I love that name!


    Hij heet Theo ^-^.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Theo? Wat? Serieus XD? Dat vind ik dus echt een heel ouderwetse naam. Waarom noemt niemand zijn kind nou James D:?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Theo? Wat? Serieus XD? Dat vind ik dus echt een heel ouderwetse naam. Waarom noemt niemand zijn kind nou James D:?


    James is Niall's tweede naam, als dat het wat beter maakt? D:


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Wie? .-.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 22:43 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    PUKKELxDING schreef:
    Theo? Wat? Serieus XD? Dat vind ik dus echt een heel ouderwetse naam. Waarom noemt niemand zijn kind nou James D:?


    Dat doen ze expres dan kan jij later je zoon James noemen.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Dat doen ze expres dan kan jij later je zoon James noemen.
    Oh yes, lucky me :'D Ik denk dat ik m'n kat dan maar James noem


    Life is hard and then we die

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 23:20 ]

    Lahey schreef:
    Worden er nu serieus ook al over de familieleden van One Direction een topic gemaakt als er iets gebeurd is >.< ?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    KingStayne schreef:



    Ik heb nu nog 3 andere foto's gevonden die ubercute zijn van Theo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ribery schreef:
    (...)
    Haha, is goed, volgende keer maak ik ook een topic aan als Franck Ribéry's achterneef een kind heeft gekregen.

    Nee echt, ik begrijp dit niet.
    AHAHAHAHHA nu ik dit weer lees. qq


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ahwww wat een schatje:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.