• Greg en Denise Horan hebben hun eerste kindje gekregen. Het is een zoontje. Op 16 Juli is hij geboren, ik ben nu al benieuwd naar de naam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zeus. Arm kind.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sever schreef:
    (...)
    welke lied??


    De nieuwe single die als het goed is volgende week zou uit komen maar blijkbaar al is uit gelekt. Ik had niet anders verwacht, eerlijk gezegd.


    Physics is awesome

    Abelard schreef:
    Zeus. Arm kind.


    i put the fun in funeral

    Blutbad schreef:
    (...)

    De nieuwe single die als het goed is volgende week zou uit komen maar blijkbaar al is uit gelekt. Ik had niet anders verwacht, eerlijk gezegd.

    uhm, waarom niet? :X


    -

    Abelard schreef:
    Zeus. Arm kind.


    Dit. Als ze ooit een dochter krijgen, noemen ze die zeker Hera.


    There is nothing more badass than being yourself

    Abelard schreef:
    Zeus. Arm kind.


    Really D:
    Arm kind..


    26 - 02 - '16

    Awh wat lief (: en dit topic is voor mij niet zo onzinnig, ik wist het het namelijk nog niet.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ItsNiall schreef:
    Awh wat lief (: en dit topic is voor mij niet zo onzinnig, ik wist het het namelijk nog niet.


    Waarom wil je dat weten? Ok het is lief.
    Maar ik moet later toch ook geen topic aanmaken dat mijn vrouw of een ander gezinslid een baby krijgt
    Op dit moment zijn er ook mensen aan het bevallen(cat)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 19:01 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ach, wat een snoepeltje is dat, zeg. (bloos) Al hoop ik wel ten zeerste dat de geruchten niet kloppen en dat hij niet Zeus heet. Dat arme kind zou doodgepest worden. (no_chears)

    Ik zie overigens niet in waarom hier geen topic over gemaakt zou moeten worden. Ik ben zelf geen 1D-fan, maar wat voor kwaad kan babynieuws nou weer? Het is toch alleen maar leuk dat er een baby'tje is geboren, of niet?

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 19:03 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sever schreef:
    (...)
    uhm, waarom niet? :X


    Directioners zijn soms zo dat ze dat soort dingen doen.


    Physics is awesome

    Ik had gelezen dat hij Craic heette.
    Weet niet of het waar is.

    Ik heb het overgens bij verschillende dingen gelezen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Waarom wil je dat weten? Ok het is lief.
    Maar ik moet later toch ook geen topic aanmaken dat mijn vrouw of een ander gezinslid een baby krijgt
    Op dit moment zijn er ook mensen aan het bevallen(cat)


    Ik vind het leuk om te weten. En als jij later een kind krijgt mag je daar best een topic over maken. Dan kan ik je feliciteren.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ribery schreef:
    (...)
    Ehm nee, dat zou ik nieteens weten tbh. Ik weet het wanneer ze zelf een kind krijgen, maar echt, ik ga niet dieper/persoonlijker dan dat. Kom op hé.


    Het is toevallig actueel, omdat 1D nou eenmaal een grootse boyband is. Dan pik je dat soort dingen op. Kan ik niks aan doen, kan jij niks aan doen.


    Searching heavens for another earth

    Wat schattig. c:


    •*• Lululu •*•