• En jahoor, Best Song Ever is uitgelekt.

    Wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 15:25 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik luister hem pas morgen yolo.


    I recycle my thoughts.

    Father schreef:
    (...)
    Geef me een voorbeeld :Y)

    Dit is nu niet echt een metal nummer, maar het heeft totaal geen inhoud.

    Ik zoek er nog wat, kan zo meteen op niets komen.

    Alloveryou schreef:
    Ik voel me best schuldig dat ik het geluisterd heb maar kom. Oke het lied is anders, minder puur en ik stoorde me ook aan de autotune. De jongens hebben zo een leuke stemmetjes en dan gaan ze dat verneuken door autotune, maar langs de andere kant, past het gewoon bij dit catchy nummer. Best song ever, eerst dacht ik toen ik de titel zag, hier gaan ze lekker veel commentaar op krijgen. Tot ik de tekst bekeek en snapte van waar het kwam. En de mensen die zeggen dat het geen inhoud heeft. Begrijpelijk. Toch heeft het liedje inhoud als je goed nadenkt, waarschijnlijk is het iets persoonlijk, maar kom.
    Jammer genoeg is het weeral een liedje over liefde. Ik verwacht eens iets anders en ik hoop dat hun volgende album weer zuivere no autotune nummers bevat want van die robotstemmetjes dat hoef ik niet echt. Toch blijf ik een trouwe directioner.
    En mensen One Direction heeft liedjes met inhoud, maar voor de ene betekend het gewoon meer als de andere.
    Besides ik luister naar alle genres en sorry maar in sommige metal muziek zit echt niets van inhoud.


    This mate, is it. (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Dit is nu niet echt een metal nummer, maar het heeft totaal geen inhoud.
    [youtube]
    Ik zoek er nog wat, kan zo meteen op niets komen.

    Dat is Hard Rock, maaar goed, je hebt gelijk. In die zit inderdaad niet echt iets wat ik zo zou kunnen zeggen van "kijk dat betekent het", maar volgens mij zit er wel iets in (zoals jij ook zegt over het 1D lied).

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 18:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Dat is Hard Rock, maaar goed, je hebt gelijk. In die zit inderdaad niet echt iets wat ik zo zou kunnen zeggen van "kijk dat betekent het", maar volgens mij zit er wel iets in (zoals jij ook zegt over het 1D lied).

    Kan inderdaad goed zijn dat er iets achter ziet. Het is inderdaad Hard Rock.
    Net had ik nog een liedje gevonden, waar ik de inhoud ook niet echt van begrijp. Mother earth van Within Temptation. Voor mij zit daar niet echt inhoud in .... maar dat is gewoon persoonlijk.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Kan inderdaad goed zijn dat er iets achter ziet. Het is inderdaad Hard Rock.
    Net had ik nog een liedje gevonden, waar ik de inhoud ook niet echt van begrijp. Mother earth van Within Temptation. Voor mij zit daar niet echt inhoud in .... maar dat is gewoon persoonlijk.

    -heeft het eerste stukje gelezen-
    Volgens mij is het best duidelijk waarover het gaat, de aarde. Maakt niet uit wat je doet, zij gaat gewoon door of je nu dood gaat of niet.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 18:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    -heeft het eerste stukje gelezen-
    Volgens mij is het best duidelijk waarover het gaat, de aarde. Maakt niet uit wat je doet, zij gaat gewoon door of je nu dood gaat of niet.

    Ja, dat begreep ik wel, maar heeft dat inhoud? Naar mijn mening gaat het gewoon over de aarde. Voor mij is dat hetzelfde als ik nu gewoon even een liedje over mijn stoel zou maken, maar het is echt iets persoonlijks. Mijn broer kan one direction niet uitstaan en heeft er altijd kritiek op, dat is zijn mening. Voor hem gaat little things, uitgaand van de titel over de kleine dingen daar beneden die ze hebben.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Ja, dat begreep ik wel, maar heeft dat inhoud? Naar mijn mening gaat het gewoon over de aarde. Voor mij is dat hetzelfde als ik nu gewoon even een liedje over mijn stoel zou maken, maar het is echt iets persoonlijks. Mijn broer kan one direction niet uitstaan en heeft er altijd kritiek op, dat is zijn mening. Voor hem gaat little things, uitgaand van de titel over de kleine dingen daar beneden die ze hebben.

    Agreed agreed. Persoonlijk vind ik het meer inhoud hebben dan dit liedje, maar goed, dat verschilt echt per persoon.
    En je broer is geweldig :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Agreed agreed. Persoonlijk vind ik het meer inhoud hebben dan dit liedje, maar goed, dat verschilt echt per persoon.
    En je broer is geweldig :x

    Haha mijn broer is soms irritant. Weeral een persoonlijke mening =P. De wereld is volgens mij gewoon voor ieder persoonlijk gemaakt, ieder maakt zijn eigen wereldje en alles is persoonlijk. Wow, nu lijk ik wel een filosoof. Ego.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Haha mijn broer is soms irritant. Weeral een persoonlijke mening =P. De wereld is volgens mij gewoon voor ieder persoonlijk gemaakt, ieder maakt zijn eigen wereldje en alles is persoonlijk. Wow, nu lijk ik wel een filosoof. Ego.


    Hahaha, het klonk mooi : ')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    BUYTHESTARS schreef:
    (...)

    Hahaha, het klonk mooi : ')


    Het klonk meer als een droomdichter.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ME GUSTAAA :D


    they come, they go

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Dit is nu niet echt een metal nummer, maar het heeft totaal geen inhoud.

    Ik zoek er nog wat, kan zo meteen op niets komen.


    Lordi - Hard Rock Hallelujah
    Van het songfestival


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik snap niet waarom mensen hier zich zo druk over maken. Het is even slecht als alle andere 1D liedjes.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    DIXONCIDER schreef:
    Ik snap niet waarom mensen hier zich zo druk over maken. Het is even slecht als alle andere 1D liedjes.

    Hey! :@
    haha, ieder zijn mening


    -