• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:35 ]

    Ik vind blauw niet meteen een mooi kleur voor een haarkleur en aan die felle kleuren ben ik niet echt, dus geen idee. Sorry.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    Ik vind blauw niet meteen een mooi kleur voor een haarkleur en aan die felle kleuren ben ik niet echt, dus geen idee. Sorry.


    Ben ik het mee eens, maar misschien zou je een kleur moeten doen die bij je oogkleur past, of zoiets?


    always have fun

    Ik zal denk ik voor paarstinten gaan


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik had paars, en dat was kei gaaf en ik denk dat het jou ook wel zal staan! (:
    En anders blauw, maar toch paars! :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Paars! Me gusta paars. Ik heb het zelf deels in die kleur. :Y)

    Als ik jou was, zou ik gewoon naar Kinki gaan en zeggen dat je dus een aparte haarkleur wilt. Die kunnen je het beste adviseren op het gebied van 'aparte haarkleuren' (:


    To infinity and beyond •

    Exquisite schreef:
    (...)

    Ben ik het mee eens, maar misschien zou je een kleur moeten doen die bij je oogkleur past, of zoiets?


    Mijn ogen zijn groen-grijs-bruin, dus ik denk niet dat dat heel mooi zou zijn :'D

    Paars ;)

    Foto als je jou haar heb geverft :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben niet zo'n fan van onnatuurlijke haarkleuren, ik vind dat eigenlijk best wel kinderachtig namelijk. Maar als jij het wilt, dan moet je het doen want het is jouw eigen haar natuurlijk. Misschien iets wat goed bij je oogkleur past? Oh, ik zie net dat je dat niet wilt. (x

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:35 ]


    Chaos is a ladder.



    Donkergroen misschien? Het is wel wat fel, maar ik vind het wel mooi.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Zo een pastel appelgroenblauw iets kvin dat egt super


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Paars

    Maar ik vind dat wel heavy dus ik zou eerder highlights nemen of het dipdyen


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Wit/zilverachtig als je grijze/groene ogen hebt. Ik vind dat echt mooi. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hmm.. ik vind zelf onnatuurlijke haarkleuren niet echt mooi. Als ik het dan al zou doen, zou ik het inderdaad paars doen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.


    Purple dipdye! En anders helemaal paars. Foto als je hebt geverfd?


    Some people are art and do art at the same time