• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het zal morgen wel lekker druk worden met dit weer :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Oh, bende verwende trutten.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik hoop dat ze morgen niets zullen uitsteken. Anders leren ze me écht kennen


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    ALTIJD is er geluidsoverlast in mijn buurt op vrijdag. En als je er iets van zegt ''Hou je bek''.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    ALTIJD is er geluidsoverlast in mijn buurt op vrijdag. En als je er iets van zegt ''Hou je bek''.

    Politie bellen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee, ik ga niks eten, punt. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik moet echt leren om mijn mond eens te houden. :c


    •*• Lululu •*•

    Alyn, Fala en Jailynn. Lieve zusjes, ik vraag het jullie nog één keer netjes omdat jullie pas vier en zeven zijn. Willen jullie nu uit dat bed komen, ik heb al vijf keer gezegd dat heel de familie beneden is en nog blijven jullie doorslapen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    Alyn, Fala en Jailynn. Lieve zusjes, ik vraag het jullie nog één keer netjes omdat jullie pas vier en zeven zijn. Willen jullie nu uit dat bed komen, ik heb al vijf keer gezegd dat heel de familie beneden is en nog blijven jullie doorslapen.

    Omg dat zijn echt super leuke namen! Spreek je Fala uit als faalaa, of anders?

    OT: X Factor UK & USA kijken, oh wat leuk dit. :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 16:24 ]

    Weetje zoek het uit. Ik eet vanavond wel wat bij de snackbar.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik ben moe, mijn rug doet pijn en ik heb honger. Ugh.

    Waarom kan ik niet simpelweg tegen je zeggen wat er op mijn hart ligt, en vaak door mijn gedachtengang spookt? Ik doe enkel tegen jou zo bot, misschien omdat ik je wil testen en kijken wat je erop zegt. Misschien omdat ik het even nodig heb en ergens weet dat ik het alleen bij jou kan doen. Ik zeg je van alles, maakt niet uit over wat, maar als ik zo loop te zeuren, denk ik zo nu en dan wel dat ik je belast. Als ik iets liefs wil zeggen en er gebeurd iets, wat fout bij mij valt, stop ik met alles en raak terug in de bitch-mode. I'm sorry.

    + Stop met miauwen kat. Ik krijg wat van je.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sofinite schreef:
    Ik ben moe, mijn rug doet pijn en ik heb honger. Ugh.


    26 - 02 - '16

    Bieberen schreef:
    (...)
    Omg dat zijn echt super leuke namen! Spreek je Fala uit als faalaa, of anders?

    OT: X Factor UK & USA kijken, oh wat leuk dit. :Y)


    Je spreekt het uit als Faalaa, ja. Ik vind het ook wel leuke namen, en die van mijn broertjes ook al zit ik me telkens kapot te lachen om de naam van mijn grotere broer. Ik vind Dave zo'n stomme naam, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'